ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

24 Ιουνίου, 2008

Σουηδέζα ή Ελληνίδααααα;;;;

Αν λέω ψέματα διαψεύστε με αλλά ποτέ σε μετρό ή σε λεωφορείο στην Αθήνα δεν έχω δει γυναίκες ή άντρες να κουβαλούν τα παιδάκια τους! Παιδιά δεν βλέπω γενικά, ούτε νήπια ούτε νινάκια μα ούτε και σχολιόπαιδα! Καλά βρε παιδιά, παιδιά δεν γεννάτε στην Ελλάδα; Μα πώς τα κυκλοφορείτε;
Η κοπελιά εδώ το κυκλοφορεί πάνω στην κοιλιά της. Εννέα μήνες μέσα και μετά έξω από την κοιλιά – εμένα μ’ άρεσε πολύ αυτή η εικόνα και τις ζήτησα να σας την δείξω…

Ευχαρίστως μου επέτρεψε κι ετούτη η κοπέλα να τους φωτογραφίσω! Αυτή το κουβαλά στην πλάτη της αλλά εμένα μου άρεσε περισσότερο η πρώτη που το κουβαλά στην κοιλιά της!

Κι εδώ η μαζική κυκλοφορία καροτσιών. Η Σουηδία είναι η χώρα των ποδηλάτων και των παιδικών καροτσιών….
Τέσσερα καρότσια στη σειρά μέσα στο λεωφορείο!
Διότι ούτε της μαμάς η μαμά προσέχει το παιδί εδώ ούτε του μπαμπά η μαμά! Ασφαλώς και το προσέχουν αλλά όταν και όπως αυτές το θέλουν – δεν το έχουν σαν επάγγελμα όπως οι Ελληνίδες!
Διότι οι γιαγιάδες εδώ έχουν τα δικά τους ενδιαφέροντα! Κάνουν τα ταξιδάκια τους… πάνε στα πάρτι τους… στις εκδρομούλες τους…στις παρέες τους… ΚΙ ΕΓΩ στη μέση!
Σουηδέζα γιαγιά να γίνω ή Ελληνίδα;;;;;;

1 σχόλιο »

  1. γεια σου Συμελα
    ποτε δεν σε ξεχναμε εστω κιαν η επαφη μας ηταν χρονικα πολυ συντομη
    εκανες μια διαπιστωση που καναμε κι εμεις οταν ειμασταν εκει
    ποσα πολλα παιδια ειδαμε οπου και να πηγαμε και το βασικοτερο οι γονεις ηταν νεοι ανθρωποι οχι οπως εδω που βλε[ει κανεις γονεις που τους περναει για παππουδες!!!!
    κατι αλλο βεβαια που δεν συζηταει κανενας ειναι οτι αν δει κανεις την Αθηνα απο ψηλα θα σκεφτει ζουν παιδια σε αυτη την πολη?
    κιαν ναι που παιζουν ?
    αυτα τα λιγα
    με πολλους χαιρετισμους
    απο ολους μας Ιακωβος+Ρουλα+Ηρακλης

    Σχόλιο από ΙΑΚΩΒΟΣ — 25 Ιουνίου, 2008 @ 6:40 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.