ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Φεβρουαρίου 9, 2014

give a shit…

Filed under: Uncategorized — simela @ 10:32 πμ
Tags: ,

Πριν ένα χρόνο έγραφα ότι είχα ένα χρόνο προθεσμία να βρω άνδρα… να παντρευτώ 😉
Έγραφα ότι πριν κάποια χρόνια είχα συναντήσει τον πρώην διευθύνων σύμβουλο της Ericsson, Michael Treschow, που στα 60 του είχε κάνει τον δεύτερο του γάμο, κι εγώ μαζί με τα συγχαρητήρια μου, τότε, του έλεγα ότι τον είχα σαν πρότυπο…κι ότι εγώ είχα ακόμα καιρό μπροστά μου να κάνω… γάμους και πράσινάλογα…
Μα ήρθαν και πέρασαν τα χρόνια, πέρασε και ο ένας χρόνος που τα έγραφα αυτά, έγινα και 60, και εγώ εκεί, επιμένω να παραμένω στο ράφι, που λέγαν παλιά και που προφανώς λεν και σήμερα…

Με την ευκαιρία αυτή θα ήθελα να γράψω μια σκέψη μου που συχνά πυκνά έρχεται στο μυαλό μου και που πιθανώς είναι και μια επιθυμία…κρυφή ή φανερή, δεν ξέρω… αλλά προετοιμαστείτε για μια τολμηρή σκέψη και όσοι είστε πιστοί συνοδοιπόροι των γνωστών και συμβατικών σκέψεων ίσως κάνετε καλά να σταματήσετε το διάβασμα εδώ!

Πολλές φορές σκέφτηκα, λοιπόν, πως θα ήθελα (τουλάχιστον να κάνω μια προσπάθεια!) να συναντήσω κάποιον και να αφήσω στην άκρη το παρελθόν του!
Να μη ρωτήσω καν την προέλευση του!
Να μη μ ενδιαφέρει το μέχρι τότε ιστορικό του!
Να μένω παντελώς αδιάφορη για το παρελθόν του!

Γίνεται αυτό;

Το ξέρω, το ξέρω…. το ξέρω, που να μην τό ξερα, ότι το πρώτο που κάνουμε, όταν δούμε κάποιον που μας γεμίζει το μάτι και που σαν αντίθετο φύλλο μας ελκύει και μας ταρακουνά τα ευαίσθητα σημεία, είναι να τρέξουμε να μάθουμε τι καπνό φουμάρει… κάνουμε τα πάντα, τηλεφωνάμε ακόμα κι εκεί που ποτέ δεν τηλεφωνήσαμε για να μάθουμε μπας και τον γνωρίζουν να μας πει τι, ποιος, πού, από πού, από ποιο τζάκι, πατέρας, μάνα, αδέλφια, περιουσίες, οικονομικά, γάμους, παιδιά… μπελγμένος κάπου; τι; απαπαπα…
Και νά σου μετά, αν κάτι απ το παρελθόν του δεν μας ικανοποιεί (κρίνοντας πάντα σύμφωνα με τα δικά μας πονεμένα και βεβαρημένα παρελθόντα) να δείξουμε αμέσως την αδιαφορία και την δυσφορία μας…. και να αναρωτιέται ο άλλος τι σταδιάλα πάθαμε και μέχρι ενός σημείου τα πάντα στο βλέμμα, στο κορμί, στις κινήσεις, στο κάρμα μας γενικά έδειχναν θετικά και όμορφα… και ακούς μετά τους μεν να λεν «που…νες όλες οι γυναίκες παιδί μου, τι περιμένεις…» και τις δε να λεν «ανώμαλοι, πούσ…δες όλοι οι άντρες παιδί μου, τι περιμένεις…» κι άλλα πολλά πικρόλογα που μολύνουν και επιβαρύνουν το σύμπαν και τις σχέσεις μεταξύ ανθρώπων…

Πώς θά ταν άραγε αν παραβλέπαμε το παρελθόν και εστιάζαμε το ενδιαφέρον μας μόνο στο σήμερα και τώρα; Αν δεν γρατζουνούσαμε τις πληγές του πριν και παραμέναμε στην ομορφιά του σήμερα και τώρα; Αν δεν πικραινόμασταν από τα παλιά δεινά και ευχαριστιόμασταν από τα αγαθά του σήμερα και τώρα; πώς; πώς; πώς θά ταν;

Δεν ξέρω για σας αλλά εγώ λέω να κάνω μια δοκιμή (και δεν θά θελα να το πω προσπάθεια!)… αν μου τύχει… όποτε μου τύχει… όπως και να μου τύχει… ΔΕΝ θα ασχοληθώ με το παρελθόν του και θα χαρώ πολύ, πάρα πολύ, αν και αυτός γκιβ ε σσσσιτ στο δικό μου παρελθόν… καθώς, έχω αντιληφθεί, ότι πολλές φορές αυτό το παρελθόν μας κρατά αλυσοδεμένους ακριβώς στο παρελθόν, και δεν μας επιτρέπει να προχωρήσουμε στο μέλλον. Και, το χειρότερο, ούτε καν να χαρούμε το παρόν! 

Προχωράμε λοιπόν, ανεβάζουμε το σκοινί πιο ψηλά, δεν θέτουμε ηλικιακά όρια και όποτε μας συμβεί! Ούτε τα 60 μας φοβίζουν ούτε τα 70 ούτε και κάποιο άλλο αριθμητικό νούμερο… όταν είναι να έρθει θα έρθει! έτσι απλά, τόσο απλά που από τους περισσότερους θεωρούνται σαχλά…
Η δική μας δουλειά είναι να ήμαστε ανοιχτόμυαλοι, να τολμάμε να προχωράμε και παραπέρα απ τα σύνορα που μας έχουν θέσει, να αποδεχόμαστε τα πάντα, να παραμένουμε μόνο στα θετικά, και, πάνω απ όλα, να απολαμβάνουμε την ομορφιά του σήμερα…ομορφιά που, λίγο μόνο αν ψάξουμε, πάντα τη βρίσκουμε… τι λέτε; θα τα καταφέρουμε;

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

