ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Μαρτίου 11, 2014

Χάσαμε μεν κερδίσαμε δε…

Filed under: Uncategorized — simela @ 12:04 μμ

Τον ακούω να το λέει συχνά.
«Πολύ περήφανος είμαι που ήμαστε τόσα αδέλφια και δε μαλώνουμε ούτε καν δημιουργούμε καταστάσεις με διαφορές, φασαρίες και διχόνοιες» λέει συχνά πυκνά ένας από τ αδέλφια μου, και μου τόπε και πρόσφατα πάλι.
Και τ άλλα μου αδέλφια το λεν αλλά αυτός, ο Θανάσης, το λέει συχνότερα…
«Έλα τώρα, υπερβολές…» συνηθίζω ν απαντώ εγώ αυθόρμητα και μ εκείνη την χαρακτηριστική μου αφέλεια και τάση να μη δίνω σημασία σε τέτοια… που στο κάτω κάτω χαζά και ηλίθια τα βρίσκω, τη στιγμή που υπάρχουν σημαντικά και σπουδαιότερα πράματα ν απασχολώ το μυαλό μου…»Αν ήξερες μόνο τι βλέπουν τα μάτια μου και τι ακούν τ αφτιά μου στα καφενεία που συχνάζω…αδέλφια να μη μιλάν μεταξύ τους για χρόνια… «.
Κάτι τέτοια συνεχίζει αυτός να μουρμουρίζει και εγώ σκέφτομαι τον πατέρα μου που κάποιες φορές, παλαιότερα, τον ενοχοποιήσαμε που παρά τα πολλά λεφτά που πέρασαν από τα χέρια του δεν μερίμνησε να κάνει περιουσίες, και μας άφησε έτσι, δίχως σπίτια και λοιπά υλικά αγαθά…
Καμιά φορά απαντούσε και στα παράπονά μας, ο φουκαράς (η αλήθεια είναι ότι δε θυμάμαι αν εγώ τού κανα τέτοιες παρατηρήσεις, και δεν το κόβω κιόλας…) με ύφος που ζητούσε κατανόηση και συχώρεση «Τόσοι που ήσαστε σε ποιον να άφηνα τις περιουσίες…»

Τώρα, τι λες; Είχε άδικο ο πατέρας μου; Γίνεται περιουσία προς ικανοποίηση 13 ατόμων/αδελφών σ ένα χωριό με ελάχιστες/περιορισμένες καλλιέργειες; Κάποιος ή κάποιοι θα έμεναν αδικημένοι και δυσαρεστημένοι και… πολλά θες, νομίζεις, για ν αρχίσουν οι διχόνοιες και τα προβλήματα;
Γι αυτό, λοιπόν, χάσαμε μεν σε περιουσία κερδίσαμε δε σε οικογενειακή ομόνοια. Και, ναι, το θεωρώ πολύ σημαντικότερο, και όχι, δεν είναι τα σταφύλια που δεν έφτανε η αλεπού και τ αποκάλεσε άγουρα!
Διότι, τα λεφτά και οι περιουσίες είναι ο πρώτος λόγος που φέρουν τις οικογένειες στα χάλια της δυσλειτουργίας…ακόμα και σε φόνους! (τι λέω τώρα; σα να μη το ξέρεις ήδη δλδ…)
Ενίοτε και καμιά διαφορά πολιτικού κόμματος που κι αυτό αν το ψάξεις, κάπου βαθειά θα βρεις το χρήμα να φταίει…
Μέγα κακό το χρήμα αν δεν έχεις μάθει να το εκτιμάς με μετριότητα…

(τώρα, γιατί αυτό δεν τό γραψα στο facebook και το γράφω εδώ, στο blog, δεν το κατάλαβα ακόμα…)

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

