ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Φεβρουαρίου 11, 2013

ένας χρόνος προθεσμία…

Filed under: Uncategorized — simela @ 11:07 μμ
πρόεδρος της Ericsson

πρόεδρος της Ericsson

το 2006, τότε που λάμβανα μέρος σ οτιδήποτε συνέβαινε στη στοκχόλμη, βρέθηκα και σ ένα κόνφερανς με τίτλο «οι σουηδοί στο εξωτερικό».
αφότου τελείωσε το κόνφερανς, και πριν συνεχίσουμε για το γεύμα, πλησίασα τον τότε πρόεδρο της πολυεθνικής εταιρίας Ericsson, Michael Treschow, και του ψιθύρισα κάτι στ αυτί!

εκείνη ακριβώς τη στιγμή μας απαθανάτισε η κάμερα ενός φωτογράφου της πρωινής εφημερίδας SvD (Svenska Dagbladet) και την επομένη μας βλέπω φάτσα κάρτα, σχεδόν ολοσέλιδη, με τον τίτλο «Η Ericsson κρατά καλά» και στη λεζάντα το όνομά μου με τον τίτλο wise secretary for foreign press association in sweden!

όσον αφορά τον τίτλο μου δεν έγραψε ψέματα, ο άνθρωπος, αφού έτσι έγραφε στην τότε επαγγελματική μου κάρτα αλλά τον τίτλο του άρθρου/ρεπορτάζ «η έρικσον κρατά καλά» δεν καταλάβαινα από πού την εφεύρε και από πού προέκυψε!
είχα εγώ καμιά σχέση με τον πολυεθνική έρικσον; όχι βέβαια;
γνώριζε ο φωτογράφος τι ψιθύρισα στον πρόεδρο κι είχε βγάλει το συμπέρασμα πως η έρικσον κρατά καλά; όχι! δεν είχε ιδέα τι του έλεγα και γελούσαμε… (γι αυτό συχνά πυκνά σας λέω να μη τα πιστεύετε όλα όσα γράφουν στα κιτάπια!!!)

τι είχα πει στον μάικελ, λοιπόν, και γελούσαμε; ποιος μπορεί να μαντέψει; ουδείς!

πρώτον, του έδωσα συγχαρητήρια για τον πρόσφατο, τότε, γάμο του, δεύτερον, του είπα ότι τον είχα σαν πρότυπο επειδή στα 60 του «τόλμησε» να κάνει τον δεύτερο του γάμο, και τρίτον, ότι εγώ μέχρι τα 60 μου είχα καιρό…. να κάνω κάποιον/έναν γάμο!

κι έφτασε η ώρα! του χρόνου, τέτοιο καιρό, θα είμαι 60 και πρέπει να κρατήσω το λόγο μου!!! έχω έναν, μόνο έναν, χρόνο να τον βρω χαχαχα!!! βοήθεια 😉

2 Σχόλια »

  1. φτάνει μόνο μια φωτογραφία κι ένας δημοσιογράφος για να μπορέσει να γραφτεί και να υποθεθεί το οτιδήποτε! Όσον για τον γάμο δεν σε φοβάμαι εγώ εσένα, αρκεί να το βάλεις σκοπό και όλα τα καταφέρνεις!

    Σχόλιο από vassiliostales — Φεβρουαρίου 15, 2013 @ 12:25 μμ | Απάντηση

  2. […] Πριν ένα χρόνο έγραφα ότι είχα ένα χρόνο προθεσμία να βρω άνδρα… να παντρευτώ Έγραφα ότι πριν κάποια χρόνια είχα συναντήσει τον πρώην διευθύνων σύμβουλο της Ericsson, Michael Treschow, που στα 60 του είχε κάνει τον δεύτερο του γάμο, κι εγώ μαζί με τα συγχαρητήρια μου, τότε, του έλεγα ότι τον είχα σαν πρότυπο…κι ότι εγώ είχα ακόμα καιρό μπροστά μου να κάνω… γάμους και πράσινάλογα…Μα ήρθαν και πέρασαν τα χρόνια, πέρασε και ο ένας χρόνος που τα έγραφα αυτά, έγινα και 60, και εγώ εκεί, επιμένω να παραμένω στο ράφι, που λέγαν παλιά και που προφανώς λεν και σήμερα… […]

    Πίνγκμπακ από give a shit… | ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Φεβρουαρίου 9, 2014 @ 10:32 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

