ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιανουαρίου 30, 2012

Το ψωμί της ξενητειάς μουρμουρίζω…

Filed under: Uncategorized — simela @ 4:29 μμ

… σήμερα και σκέφτομαι τη μανούλα μου που ένα ένα τα παιδιά της μετανάστευαν, άλλοι για γερμανία άλλοι για σουηδία, και που στο τέλος κατέληξε μόνη, ολομόναχη, με τα 13 της παιδιά σκόρπια  εδώ κι εκεί…

μόνο που εμένα, ο γιος μου, μετανάστευσε σήμερα από τη σουηδία στη χώρα μου, στην ελλάδα, την ώρα που οι έλληνες μεταναστεύουν από την ελλάδα στη σουηδία ή και κάπου αλλού! κι όχι λόγω ανέχειας και κρίσης αλλά για διακοπές, έτσι, για χαβαλέ, που λένε!

σαν πατέρας μικρού παιδιού δικαιούται άδεια με αποδοχές (ακόμα λειτουργούν αυτά τα δικαιώματα στη σουηδία αλλά άγνωστο για πόσο καιρό ακόμα) και αποφάσισε να ζήσει στη χώρα της μάνας του να δει και να νοιώσει πώς είναι και πώς ζει ο έλληνας την καθημερινότητα του, διότι τον έλληνα τον έχει γνωρίσει μόνο σε καλοκαιρινές σεζόν και μόνο στην εποχή παχιών αγελάδων…

δεν ξέρω πώς άντεχε η μανούλα μου να βλέπει τα παιδιά της να φεύγουν ένα ένα! εγώ, σαν μικρότερη πολλών από τα 13 αδέλφια μου, την έβλεπα μ ένα μαντήλι στην τσέπη ή στο χέρι να σιγοκλαίει και να σκουπίζει τα δάκρυά της, τις μέρες που έφευγε κάποιο της παιδί! εδώ πονάω εγώ ενώ ξέρω ότι μόνο για 6 μήνες «μετανάστευσε» ο γιος μου πόσο μάλλον αυτή που τα παιδιά της πετούσαν μακριά για άγνωστο χρονικό διάστημα…

νά ναι καλά το σκάιπ που θα μας φέρνει σε επαφή και θα βλέπω και θ ακούω και τις μικρούλες εγγονές μου που άφησαν την γιαγιά τους στη χώρα που γεννήθηκαν αυτές για να παν να ζήσουν στην χώρα που γεννήθηκε η γιαγιά τους… βρε βρε πώς τα φέρνει η ζωή καμιά φορά….

σε καμιά ώρα από τώρα προσγειώνονται στην θεσσαλονίκη και ο νους μου είναι σ αυτούς μα για να το ξεχάσω, κάπως, άρχισα την γενική καθαριότητα στο σπίτι μου… και ο θεός μαζί τους!

6 Σχόλια »

  1. εγώ Σιμέλα είμαι στη θέση της μαμάς σου…

    Σχόλιο από η Μαίρη που λέει ό,τι θέλει... — Ιανουαρίου 30, 2012 @ 5:32 μμ | Απάντηση

    • βρε μαιράκι μου πόσα τά χεις τα μωρά;;;; χαχαχα… ευλογιά είναι τα μωρά μα εγώ, σε αντίθεση με τη μάνα μου, 2 μονάχα τά χω!
      λυπάμαι μαριώ μου που ζεις την κατάσταση της μάνας μου! ευχή μου θά ταν να μη το ζούσε καμιά στον κόσμο μάνα αλλά, καθώς φαίνεται, ήρθαν οι καιροί οι ελληνίδες μανάδες να ξαναβιώσουν τέτοια! ντροπή στο ανθρώπινο είδος! στο είδος αυτό που κυβερνά τον λαό

      Σχόλιο από simela — Ιανουαρίου 30, 2012 @ 7:29 μμ | Απάντηση

      • 2 τα έχω και τα 2 έξω!!! δουλεύουν και που να γυρίσουν…θέλουν μεν αλλά δεν γίνεται δε… και δεν ξέρω πόσο αυτό θα κρατήσει…δεν μπορεί κανείς να προβλέψει

        Σχόλιο από η Μαίρη που λέει ό,τι θέλει... — Ιανουαρίου 30, 2012 @ 9:09 μμ

  2. Συμέλα μου ο χρόνος περνάει γρήγορα και ούτε που θα το καταλάβεις πότε θα επιστρέψει πίσω…Άσε που είναι μια ευκαιρία να έρθεις κι εσύ μια βόλτα στην Θεσσαλονίκη.

    Σχόλιο από vassiliostales — Ιανουαρίου 31, 2012 @ 7:11 μμ | Απάντηση

  3. Det låter ju väldigt kul faktiskt och det är ju bara 6 månader…
    Hoppas allt är bra med dig annars!
    Φιλάκια!
    ☼☼☼

    Σχόλιο από Eva in Athens, Greece — Μαρτίου 11, 2012 @ 10:25 μμ | Απάντηση

  4. καλημέρα συμέλα, τι κάνεις;
    τι κάνουν τα παιδιά σου στην ελλάδα; ξέρεις η προσγείωση εδώ δεν είναι παίξε γέλασε: παίρνει χρόνια. το ξέρω γιατί κάποτε πήρα το γιο μου, τον ξυπνήσαμε μαζί με τον άντρα μου ‘ώρα πιθηθούνε πουλάκια’ έλεγε το μωρό μου, καθώς ήταν νύχτα κι εμείς φεύγαμε για ελλάδα στις 5 το πρωί κι ήταν ακόμα σκοτάδι.
    τώρα έχουν περάσει 22 χρόνια… προσγειωθήκαμε μετά 1-2 χρόνια, βλέπεις είχε ‘αναταράξεις’ η πτήση από την ξενητειά σε κάτι που αγαπάς γιατί είναι πατρίδα σου μα δεν το ξέρεις ακόμη…
    την αγάπη μου σιμέλα! ο θεός μαζί τους και μαζί σου!

    Σχόλιο από - — Μαρτίου 23, 2012 @ 9:23 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

