ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Δεκέμβριος 8, 2011

3,5 ευρώ τα 100!

Filed under: Uncategorized — simela @ 9:58 μμ

επισκέφτηκα second hand μαγαζί σήμερα! δεν θυμάμαι πότε και πώς ξεκίνησα να τα προτιμώ αυτά διότι, ξέρω και θυμάμαι, ότι παλιά μόνο στα κανονικά μαγαζιά κυκλοφορούσα, ενώ, τα τελευταία 4-5-6 χρόνια βλέπω να προτιμώ τέτοια μαγαζιά που δεν είναι και λίγα στη στοκχόλμη!

πριν πολλά χρόνια έβλεπα μια από τις πολλές ανιψιές μου να επισκέπτεται τέτοια μαγαζιά στην θεσσαλονίκη και μου φαινόταν κομμάτι περίεργο! και νά που ήρθε κι η δική μου ώρα πρώτα να ψάχνω κάτι που χρειάζομαι σ αυτά τα μαγαζιά και σε περίπτωση που δεν το βρω να πάω στ άλλα, στα κλασικά!

η σημερινή μου επίσκεψη δεν ήταν για μένα (εγώ είμαι πλήρης και δεν χρειάζομαι τίποτα) αλλά για τις γλυκές μου εγγονούλες μου!

και βρήκα ένα παζλ με 100 κομμάτια! με τη  πρώτη ματιά το βρήκα δύσκολο για 2,5 ετών παιδάκια αλλά το πήρα με το σκεφτικό να το συναρμολογήσω πρώτα εγώ κι ανάλογα να κρίνω!

ποτέ στη ζωή μου δεν συναρμολόγησα παζλ, όπως και ποτέ δεν κέντησα! δε νομίζω να διαθέτω την ανάλογη υπομονή μα τώρα το απαιτούσε η περίπτωση!

περισσότερο ήθελα να το συναρμολογήσω επειδή ήθελα να είμαι σίγουρη αν πράγματι στη συσκευασία υπήρχαν τα 100 κομμάτια (όπως γράφει πάνω) ή αν έλειπε κάτι!
κι αν έβρισκα ότι έλειπε κάτι είχα την υπόσχεση από το προσωπικό να το επιστρέψω μέχρι τις 8 ιανουαρίου, ό, τι ακριβώς ισχύει και στα κλασικά μαγαζιά!

και την καταβρήκα ψάχνοντας και προσπαθώντας να το συμπληρώσω!
όλα τα κομμάτια ήταν μέσα και η τρομερή η πίπη η φακιδομήτισα συμπληρώθηκε και στις κοτσίδες της και στις μπότες της και στα παρδαλά και στα χαριτωμένα ρουχαλάκια της!

όχι πως δεν έχουν άλλα πίπη-πράγματα οι εγγονούλες μου αλλά προτιμώ την βιομηχανία της φακιδομίτισσας (που είναι μια από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες της σουηδίας) απ αυτήν με τις αλλοπαρμένες αμερικάνες barbies ή τις άλλες, τις hallo kitty!!!

άψογο το παζλ των 3,5 ευρώ, λοιπόν, το τυλίγουμε τώρα για χριστουγεννιάτικο δώρο και σιγά σιγά θα το συμπληρώνει η μικρή, μιας και τις αρέσουν πολύ τέτοιου είδους δραστηριότητες αλλά και το διάβασμα…

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

