ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουλίου 4, 2011

Μαύρα ή άσπρα;

Filed under: Uncategorized — simela @ 2:11 μμ

Με mail ρωτάει μια φίλη μου στο facebook αν πρέπει να φοράμε μαύρα όταν κάποιος δικός μας πεθαίνει!
Ιδού το ερώτημα: Μαύρα ή άσπρα; Ή άλλα χρώματα;

Όποιος από εσάς με ξέρει γνωρίζει ότι τα τελευταία 2-3 κυκλοφορώ ντυμένη μόνο με λευκά! Και εντός σπιτιού και εκτός! Δεν είναι επειδή έχω ασπαστεί τον βουδισμό, όπως πολλοί αναρωτιούνται, (αλλά κι αν ήταν να επιλέξω θρησκεία τον βουδισμό θα προτιμούσα) αλλά δεν πρόκειται περί θρησκείας! Με τα λευκά αισθάνομαι την καθαρότητα, όχι τόσο της εξωτερικής μου εμφάνισης, όσο της εσώτερης οντότητας μου!
Έχω ασχοληθεί πολύ με το να αποβάλλω από μέσα μου την κάθε αρνητική ενέργεια, τα κάθε αρνητικά συναισθήματα, και σαν αποτέλεσμα ήρθε από μόνη της η επιθυμία να ντύνομαι με άσπρα αλλά και να βρίσκομαι, γενικά, σε περιβάλλον με λευκά χρώματα, όπως και στο σπίτι μου!

Τώρα, τι γίνεται με τις κηδείες όπου βλέπεις όλους κι όλες μαυροντυμένους και σε πιάνει μια μαυρίλα…
Η τελευταία κηδεία που βρέθηκα ήταν ακριβώς πριν μια εβδομάδα! Μια γνωστή μου, 50χρονη, άφησε την τελευταία της πνοή την ώρα του ύπνου (ο πιο ωραίος θάνατος) και ήθελα κι εγώ να παρευρεθώ στην κηδεία της, περισσότερο επειδή ήταν συγγενής συγγενών…

Και πήγα, ασφαλώς, λευκοντυμένη! Άλλωστε, δύσκολα, πλέον, βρίσκω μαύρα ρούχα στα ντουλάπια μου αλλά αν ήθελα να μαυροντυθώ θα ‘βρισκα τα ανάλογα ρούχα να το κάνω! Δεν το ‘θελα, και πήγα με τον τρόπο μου!

Δεν ξέρω αν συνέβη τίποτα. Δεν ασχολήθηκα με το τι είπαν ή τι σκέφτηκαν οι άλλοι… άλλωστε, για το αν είπαν και τι είπαν, για το αν ασχολήθηκαν με το ντύσιμό μου ή όχι δεν είναι δικό μου θέμα! Είναι καθαρά δικό τους θέμα, είναι δικές τους σκέψεις, και δεν μου πέφτει λόγος να τα σχολιάσω μαζί τους, εκτός κι αν με ρωτούσαν! Και τότε θα τους εξηγούσα ό,τι μου κατέβαινε και ό,τι κατάλαβαν κατάλαβαν! Δεν με ρώτησε κανείς, μα κανείς, κι έτσι ούτε γάτα ούτε ζημιά…

Τι να πω στη φίλη μου τώρα; να βάλει μαύρα; να βάλει λευκά; να βάλει κόκκινα; ή κίτρινα;
Δεν ξέρω, κάνε ότι σου ‘ρθει εκείνη την στιγμή… αλλά κάντο με σιγουριά και απόφαση! Όχι με δειλία και με τον φόβο για το τι θα πουν και τι θα κάνουν…

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

