ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουνίου 21, 2011

Σαν στεφάνι από δάφνη ήρθε κι έκατσε…

Filed under: Uncategorized — simela @ 7:17 μμ

Αφήνω όπως είναι το μειλ που μου έστειλε μια facebook-φίλη που προσωπικά δεν γνωρίζω!
Θα μου πεις ποιους και πόσους από τους facebook-φίλους γνωρίζουμε προσωπικά αλλά, να, εννοώ πως δεν ξέρω καν πότε γίναμε φίλοι εκεί!
Το θέμα είναι ότι συγκινήθηκα πολύ με τα όμορφα της λόγια! Και χάρηκα πάρα πολύ που εν αγνεία μου βοηθιούνται κάποιοι!
Είναι τιμή μου!
Είναι αφάνταστη η χαρά και η τιμή να λαμβάνεις ένα τέτοιο δάφνινο στεφάνι!

ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΓΝΩΡΙΣΤΕΙ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ…ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΝΙΚΟ Κ ΠΙΣΤΕΥΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟ…

ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΑ ΝΑ ΧΑΝΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΟΤΙ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ… Κ ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΕΛΕΓΑΝ ΑΡΧΙΚΑ ΟΤΙ ΟΚ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΛΠ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΚΙΝΟΣ. ΔΕΞΙΟΣ ΜΑΣΤΟΣ. ΑΠΛΑ ΤΟ ΠΡΟΑΙΣΘΑΝΟΜΟΥΝ… Κ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΒΓΗΚΑ ΑΛΗΘΙΝΗ. ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΔΥΣΚΟΛΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ… ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ Η ΜΙΚΡΗ ΑΔΕΡΦΗ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΜΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΝΑ ΜΕ ΗΡΕΜΗΣΕΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΥΧΑΙΑ ΕΙΧΕ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ Κ ΕΚΕΙΝΗ. ΕΤΣΙ Κ ΕΚΑΝΑ… ΜΕΤΑ ΣΕ ΒΡΗΚΑ Κ ΕΔΩ….ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ…ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ «ΜΥΣΤΙΚΟ», ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΣΟΥ… ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΠΩΣ ΣΟΥ ΧΡΩΣΤΑΩ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΑ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΩ… ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ… ΑΛΛΑ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΜΟΝΟ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ… ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ!!! ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΣΑΣ…ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙΤΕ ΟΛΟΥΣ! ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ…

 

 

1 σχόλιο »

  1. γαματο μηνυμα σου έστειλε η κοπελιά. Εγω χωρίς να έχω κάποιον που να χτυπηθηκε από καρκίνο κατασυγκινήθηκα. Και πιστευω πέρα για πέρα τα αισθήματα της κοπελας προς τα εσενα γιατί γραφεις πολύ άμεσα και απλά και μιλάς για πράματα που φοβίζουν απλοποιώντας τα ή διακωμοδωντας και δεν κάνεις και την έξυπνη πανω απ’όλα. Εχω αρχισει να διαβαζω και τα παλιότερα Blogs και τα ποστ σου. Είσαι περίεργο κράμα! Συνέχισε απλά να εκφράζεσαι και να επικοινωνείς μεσω του blog! μόνο αυτό σου λέω … Να ευχηθώ και στην κοπέλα και τη μανα της καλή δύναμη

    Σχόλιο από antii — Ιουνίου 23, 2011 @ 4:56 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

