ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Απρίλιος 21, 2011

Πάσχα 2011

Filed under: Uncategorized — simela @ 4:55 μμ

Οι πασχαλινές μου κάρτες, και από τα προηγούμενα χρόνια, γίνονται σουξέ και το βλέπω στα στατιστικά του blog μου ακόμα κι αν αυτό, λίγο πολύ, είναι ανενεργό!

Πριν ένα διάστημα, κάποιος ήθελε την άδειά μου να χρησιμοποιήσουν κάποια/ες από τις κάρτες μου για να τις βάλουν σε βιβλίο με ποντιακές συνταγές! Άλλοι, πάλι, τις χρησιμοποιούν σε κοινωνικές σελίδες όπως το facebook και ασφαλώς και χαίρομαι…
Δεν χρειάζεται άδεια, παιδιά! Χρησιμοποιήστε όποια θέλετε και όποτε την θέλετε και αν θέλετε γράφετε ότι είναι προσωπικά δημιουργήματα της Συμέλας από το Καλοχώρι Σερρών που ζει στην Στοκχόλμη… 😉
Αν θέλετε βάζετε τα στοιχεία μου!
Από τα φετινά πασχαλινά δημιουργήματά μου επιλέγω τις εξής κάρτες:

 

Οι κάρτες μου από το 2008 είναι εδώ

Οι κάρτες μου από το 2009 είναι εδώ

Οι κάρτες από το 2010 είναι εδώ… ουψ!!! δεν βρήκα τίποτα από το 2010! Ήμουν με μια φίλη μου στο Ντουμπρόβνικ και στο Μαυροβούνι, απ όπου επιστρέψαμε ακριβώς την ημέρα του Πάσχα, επομένως δεν είχα ετοιμάσει τίποτα!!! Και το ‘χα ξεχάσει…

Updated:

Μα τι λέω; Βρήκα κάτι και από το Πάσχα του 2010 ΕΔΩ
Πόσο εύκολα ξεχνώ…

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

