ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Φεβρουαρίου 26, 2011

Μη πυροβολήτε please…

Filed under: Uncategorized — simela @ 1:03 μμ

Θα σας αποκαλύψω κάτι αλλά πριν με πυροβολήσετε σας λέω ότι είμαι ΑΘΩΑ!!!

Με τα ρεμπέτικα τραγούδια έχουν γαλουχηθεί οι έλληνες επί εκατονταετίες… ή κάνω λάθος;
Με τον Μίκη Θεοδωράκη έχουν γαλουχηθεί επί δεκαετίες!
Με τον Βασίλη Παπακωσταντίνου έχουν γαλουχηθεί επίσης κάποιες δεκαετίες!
Με τα ποντιακά έχει γαλουχηθεί η ράτσα μας επίσης επί εκατονταετίες!
Μα εγώ που ποτέ δεν συγκινήθηκα μ’ αυτές τις μουσικές τι να πω; Να πω ότι δεν είμαι ελληνίδα; Ότι δεν είμαι πόντια;

Τα ρεμπέτικα τα χορεύω πάνω σε τσακίρ κέφι, που λένε, και με παρέα, αλλά ποτέ δεν βάζω στο σπίτι να τ’ ακούσω!
Άλλωστε εκείνα τα χασισοτράγουδα και τα κοκαινοτράγουδα ποτέ δεν μπόρεσα να τα καταλάβω… ο νόμος να τ’ απαγορεύει κι οι άλλοι να τα υμνούν και να τα θεοποιούν; Αυτό τι σας λέει;
Παπακωσταντίνου; Ποτέ δεν με συγκίνησε ο ρυθμός ούτε και η μελωδία στα τραγούδια του!
Μίκης Θεοδωράκης; Ούτε αυτός με συγκίνησε και ποτέ δεν τον ακούω!
Όσο για τα ποντιακά από σπάνια μέχρι ποτέ τα βάζω στο σπίτι, μα φταίω εγώ που δεν τ’ ακούω;

Γι αυτό σας λέω μη με πυροβολείτε γιατί δεν το κάνω επίτηδες!!! Και συγνώμη, δηλαδή, που δεν τα συμπαθώ αλλά έτσι μου βγαίνει!!!! Κουμάντο δεν μπορώ να κάνω στις επιθυμίες μου!
Από νέα, ακόμα, τότε που οι νέοι τρελαίνονταν με τα αμερικάνικα χιτς και με τις ώρες μιλούσαν για το ένα ή το άλλο τραγούδι, εγώ έμενα τελείως αδιάφορη!

Δεν ξέρω πού οφείλεται αυτό κι αν υπάρχει κανένας ψυχολόγος/ψυχίατρος/ψυχοθεραπευτής εδώ γύρω ας δώσει μια εξήγηση, αν θέλει!!!
Αλλά για να πιέσω τον εαυτό μου να αρέσει κάτι που η μάζα των ανθρώπων αρέσει ποτέ δεν το σήκωσε η ψυχοσύνθεσή μου ή ο οργανισμός μου! Ούτε παλιά ούτε τώρα!

Κι αν αυτό κάνει να λέγομαι ανθέλλην με γεια μου με χαρά μου!

Την Ελλάδα μου εγώ την «υπηρέτησα» επί τρία ολόκληρα χρόνια, όχι μόνο άνευ αποδοχών (έτσι, για την ελλάδα ρε γαμώτο, και μόνο) αλλά και με πολλές προσωπικές μου δαπάνες, προωθώντας τα εκλεκτά κρασιά και τα τρόφιμα της στην αγορά της Σουηδίας!
Και αν αυτό δεν λέγεται αγάπη για την χώρα σου τότε κάποιο λάθος υπάρχει στην έννοια να αγαπάς την πατρίδα σου!!!

2 Σχόλια »

  1. Συμέλα καλησπέρα.
    Καταρχή περί ορέξεως ουδείς λόγος.
    Για να μην είσαι Ελληνίδα πρέπει να λειτουργείς όπως οι πολιτικοί,άρα εσύ δεν ανοίκεις σε αυτήν την κατηγορία.
    Μετά νομίζω ότι είναι καλύτερα να γράφεις τα τραγούδια που σου αρέσουν μπας και έχουμε τα ίδια γούστα.
    Τέλως πάντων σου έγραψα έτσι για να γράψω κάτι.
    Να είσαι καλά
    Νίκος

    Σχόλιο από Nikos — Φεβρουαρίου 26, 2011 @ 3:56 μμ | Απάντηση

  2. Εγώ έτσι όπως τα λές καταλαβαίνω ότι δεν σου αρέσει η μουσική…ουτε παπακωνσταντινου, ουτε ποντιακά, ούτε Θοδωράκης , ούτε αμερικάνικα και μάλιστα δεν αναφέρεις και καθόλου αν σου αρέσει ή αν πορώνεσαι με κάποια μουσική. Αρά ένα λογικό συμπέρασμα είναι ότι δεν μπορείς να εκφραστείς μέσα από αυτή τη τέχνη. Όμως περι ορέξεως κολοκυθόπιτα…όπως λες και συ δεν μπορείς να εκβιάσεις τις επιθυμίες σου, και τι νόημα θα είχε άλλωστε…μπορείς όμως να το ψάξεις! Είναι ωραίο πράγμα να βρίσκουμε τις αιτίες κάποιων αξιοπερίεργων φαινομένων! Γιατι ξέρεις κάτι μου ακούγεται λίγο περίεργο ότι δεν σε έλκει κάποια μουσική. Σε μένα ακούγεται όπως μερικοί λένε «δεν μου αρέσουν οι μπριζόλες» ή «δεν μου αρέσουν οι τηγανιτές πατάτες» … σκανδαλώδη πράγματα για μένα και τα τρια ;))

    Σχόλιο από αντιι — Φεβρουαρίου 27, 2011 @ 1:47 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

