ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Φεβρουαρίου 10, 2011

Χαρές η δικιά σου…

Filed under: Uncategorized — simela @ 11:17 μμ

Ένα μεγάλο βάρος έφυγε πάνω από τη φίλη μου τη Mimo! Ένα βάρος που ζύγιζε έναν τόνο!  Πούλησε πρόσφατα το κομμωτήριό της κι απαλλάχτηκε από ένα σωρό δαπάνες που τη βάραιναν και την κρατούσαν και δεσμευμένη και αναγκασμένη να δουλεύει περισσότερο απ’ ότι ήθελε και άντεχε!

«Στο εξής θα ενοικιάσω μια καρέκλα σε άλλων κομμωτήριο και θα δουλεύω τόσο όσο για να τη βγάζω και τον υπόλοιπο καιρό θα ταξιδεύω» μου ‘λεγε χθες καταχαρούμενη…
«Αχ, τι ωραία που τα πάγια έξοδά μου μειώνονται κατά το ήμισυ» έλεγε χοροπηδώντας από την χαρά της!

Καιρό τώρα θέλει να μ’ έχει μαζί της όταν ψωνίζει!
«Ξέρεις εσύ, ξέρεις και να ψωνίζεις και να μαγειρεύεις με ελάχιστα λεφτά και θέλω να μάθω κι εγώ να κάνω το ίδιο» μου λέει συχνά πυκνά κι εγώ την βοηθώ όσο και όποτε μπορώ εντυπωσιασμένη που, παλαιότερα, λόγω άγνοιας ξόδευε αφάνταστα πολλά λεφτά στο φαγητό και χαίρομαι που άρχισε να συνειδητοποιείται και να κάνει κάποια βήματα για να ελαττώσει τα έξοδα…

Χαίρομαι γενικά με την εξέλιξή της, χαίρομαι πολύ που επιτέλους απαλλάχτηκε από τον πονοκέφαλο των μπίζνες και πάνω απ’ όλα χαίρομαι για την απελευθέρωσή της!
Τις προάλλες την βοηθούσα με την κάθαρση και πετάξαμε ένα σωρό πράγματα και από το κομμωτήριο και από το σπίτι της… «Απαλλάσσομαι…. απελευθερώνομαι…» φώναζε και πετούσε αβέρτα κουβέρτα…
«Ξέρεις, όταν λέω στους άλλους ότι χαίρομαι που πετάω πράγματα και πάνω απ’ όλα χαίρομαι που απαλλάσσομαι από την ιδιοκτησία με κοιτάζουν σαν χαζοί» μου λέει και γελάει!
«Πού να καταλάβουν πόσο ελεύθερη αισθάνομαι από τότε που πήρα την απόφαση να δώσω μια κλωτσιά στις ιδιοκτησίες μου…»

Ω, ναι, εγώ το ξέρω και την καταλαβαίνω! Ξέρω ότι όσο πιο πολλά πράγματα έχεις τόσο πιο πολύ φοβάσαι! Φοβάσαι την απώλειά τους κι αυτό και μόνο σε κρατά σκλαβωμένο σε άυλα πράγματα!
Ξέρω επίσης κι αυτό που λέει ο Χάρρυ Κλυν «δανείζεται ο κόσμος λεφτά για να αγοράσει αυτά που στην ουσία δεν χρειάζεται για να κάνει εντύπωση σ’ αυτούς που στην ουσία δεν εκτιμά…» και κάνει με τις τράπεζες έναν αιώνιο «γάμο»!

Ναι, ένας τόνος βάρος έφυγε πάνω από την φίλη μου, και χαίρομαι, αλλά της έμεινε ένας τόνος ακόμα κι επειδή αυτό το δεύτερο βάρος έχει να κάνει με την ελληνική γραφειοκρατία ζητά απεγνωσμένα την βοήθειά μου…

Αλλά θα γράψω άλλη φορά γι αυτό το αγκάθι που την τσιμπά μονίμως και που έχει να κάνει με το νησί Αντίπαρος!

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

