ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιανουαρίου 8, 2011

Συνταγογράφηση και ζειμπέκικο

Filed under: Uncategorized — simela @ 3:58 μμ

Μου ‘ρθε πρόσφατα ένα σούπερ μίνι μειλ με αποστολέα το όνομα μιας ανιψιάς μου, που ξέρω ότι είναι αποστασιοποιημένη από το ιντερνετ κατά 1000%, και καλού κακού απάντησα ερωτηματικά αν όντως είναι αυτή ή αν ονειρεύομαι!!!

«Ας μη μας έβαζαν στο λούκι για ηλεκτρονική συνταγογράφηση και θα σου ‘λεγα εγώ…», απάντησε όταν μετά από λίγο τηλεφώνησε κιόλας  – Γιατρός στο επάγγελμα η κοπελιά!
Και μου μιλούσε με ενθουσιασμό ότι μόλις έμαθε πού και πώς μπαίνουν εκείνα τα τρία  μυστήρια «www» είπε μπει στο μπλογκ μου κι ότι δεν μπορούσε να σταματήσει να διαβάζει, κι ότι πήγαινε από δω πήγαινε από κει (πολλά τα μπλογκς μου ήτοι – δεν ξέρω καν πόσα)  κι ότι είχε μπερδευτεί τα τα λοιπά και τα λοιπά,  και κάπου είχα καταλάβει ότι πάνω στον ενθουσιασμό και στην άγνοιά της έμπαινε και σε μπλογκ σχολιαστών μου κι ότι είχε μπλεχτεί σ’ έναν καθαρό λαβύρινθο!

Όχι πως κι εμείς, παρά τις γνώσεις μας, ενίοτε δεν αναρωτιόμαστε από ποιον δρόμο καταλήξαμε στο σημείο που καταλήξαμε…

Και να σου μιλούν, τώρα, με τόσο ενθουσιασμό για κάτι που εσύ θεωρείς τετελεσμένο γεγονός (καθότι, πλέον, δεν γράφω σε κανένα από τα μπλογκ μου) αισθάνθηκα κομμάτι ντροπή και σκέφτηκα να γράψω αυτές τις λίγες σειρές όσο όσο να δει και κάτι φρέσκο να διαβάσει…

Φιλιά ανιψιούλα μου και καλή σταδιοδρομία στον κόσμο του ιντερνετ ακόμα κι αν επιμένεις ότι ΜΟΝΟΝ για την συνταγογράφηση θα συνδέεσαι μ΄αυτό το αντιπαθητικό πράμα….

Σου χαρίζω κι ένα ζεϊμπέκικο που τόσο σ’ αρέσει να τα χορεύεις – Πάτα όπου θες πάνω στην εικόνα και ρίξε έναν χορό για την θεία σου που προχθές το χόρευε, έτσι νέτη σκέτη δίχως ούζα, τσίπουρα, κρασιά κλπ…

2 Σχόλια »

  1. ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΟΙ ΧΑΡΕΣ
    ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΘΕ ΠΟΝΟΣ
    ΚΙ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ
    ΝΑΝΑΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ !!!

    Σχόλιο από Λαμπρος — Ιανουαρίου 10, 2011 @ 1:52 μμ | Απάντηση

  2. μια χαρα σουπερ δωράκι για την ανηψιά που καθισες και ξαναέγραψες στο blog! ;)))

    Σχόλιο από αντιι — Ιανουαρίου 15, 2011 @ 3:00 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

