ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Οκτώβριος 2, 2010

Η αρχή και το Τέλος!

Filed under: Uncategorized — simela @ 1:06 μμ

Ό, τι αρχίζει ωραίο τελειώνει με πόνο έλεγε κάποτε ο Καζαντζίδης αλλά εγώ θα το πω πιο αισιόδοξα μιας και ο Καζαντίδης μας είχε μάθει διαρκώς να κλαίμε και κάτι τέτοιο η σημερινή μου φιλοσοφία δεν το δέχεται : Ό, τι αρχίζει κάποτε τελειώνει! Έτσι απλά δίχως δράματα και κλάματα!
Τα πάντα έχουν και μια αρχή κι ένα τέλος! Τι πιο φυσιολογικό απ’ αυτό;
Άσε που μπορεί και να ξαναρχίσει αλλ’ αυτό δεν το ξέρει κανείς!

Έμαθα ν’ αφήνω τα πράγματα να ρέουν από μόνα τους και να μη τα πιέζω…
Τα πίεζα κάποτε κι έτρωγα τη μια σφαλιάρα μετά την άλλη και κάποτε έμαθα και τ’  άφησα στην ησυχία τους!

Ό, τι προκύψει, λοιπόν, κι όσοι είσαστε στο Facebook με βλέπετε εκεί – οι άλλοι δεν με βλέπετε αλλά είμαι σίγουρη ότι η ζωή κυλά και δίχως εμένα!

Σας εύχομαι ό,τι καλύτερο και μη ξεχνάτε ότι με θετική σκέψη ξεπερνάμε ακόμα και τα Ιμαλάια όρη… που λέει ο λόγος!

3 Σχόλια »

  1. Σου ευχομαι μεσα απο την καρδια μου , η ζωη σου να κυλαει με γλυκες, ομορφες καθημερινες στιγμες, γιατι αυτη ειναι η ομορφια της…Τα Ιμαλαια ορη, σαν Συμελα τα εχεις ξεπερασει εδω και χρονια….σε πολλα επιπεδα…ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ στους αγωνες ζωης που εχεις δωσει ….και στον ουσιαστικο τροπο σκεψης και αντιμετωπισης της ζωης…Σου απλωνω το χερι μου , και ενα θελω να σου πω…ΧΑΡΗΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΜΙΑ…Καλο χειμωνα.α.α.α.α.α.α……..στο τσακ ειμαι να μπω στο facebook…..

    Σχόλιο από ΡΟΥΛΑ — Οκτώβριος 4, 2010 @ 7:23 μμ | Απάντηση

  2. Καλό χειμώνα, Συμέλα.
    Μου έχεις γίνει μια όμορφη συνήθεια και καθημερινά έμπαινα στο μπλογκ σου. Το καλοκαίρι μου έλειψες…
    Στο δικό σου facebook δεν έχω καταφέρει να μπαίνω, ούτε ξέρω τη διεύθυνση για να μπω…αν θέλεις μου τη δίνεις…
    Να έχουμε έναν ήρεμο, χαρούμενο, ειρηνικό χειμώνα… και μακάρι να έχουμε όμορφες, δυνατές στιγμές να ζήσουμε!!!
    πολλά φιλιά
    Βάσω

    Σχόλιο από B. — Οκτώβριος 9, 2010 @ 5:49 πμ | Απάντηση

  3. Ax! βρε Συμέλα μου, και εγώ που περίμενα πως και πως να γυρίσεις εδώ, τώρα φεύγεις για άλλες γειτονιές.

    Δεν θέλω να κάνω σελίδα στο φατσοβιβλίο, και έτσι σε χάνω;;;

    Θα μου λείψεις.

    Να είσαι πάντα καλά. Καλό χειμώνα.

    Σχόλιο από Eλευθερία, η άλλη... — Οκτώβριος 12, 2010 @ 9:32 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

