ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιουνίου 4, 2010

Σάουνα & βουτιές…

Filed under: Uncategorized — simela @ 3:14 μμ

Με τούτα και με κείνα περνούν οι μέρες κι όλα πάνε καλά….
Μια με ημικρανίες (που πλέον τις αποδέχτηκα κι έμαθα να ζω παρέα μ’ αυτές), μια με την μεγάλη μου εγγονή (13 μηνών) που συχνά την έχω και περνάμε τέλεια, μια με την υπόθεση των δοντιών, που κι αυτή παίρνει τον χρόνο μου, μια με τον κηπάκο, που κι αυτός χρειάζεται την ανάλογη φροντίδα, και είπα χθες ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ σε όλα κι έφυγα για περιπέτειες…

Η φίλη μου, η Marja, κατά το μεσημεράκι ανακοίνωσε ότι έχουμε την δυνατότητα για σάουνα το ίδιο βράδυ – συνήθως, όταν οργανώνει σαουνοβραδιές, μας το ανακοινώνει λίγες μέρες νωρίτερα και πάμε στο σπίτι της που σαν φιλανδή δεν της λείπει η σάουνα, όπως και την ημέρα του halloween!
Αλλά αυτή την φορά θα ‘μασταν στην μαρίνα, όπου έχουν το σκάφος τους κι όπου τα τελευταία χρόνια απέκτησαν και σάουνα!

Botkyrka båtklubb – νότια της Στοκχόλμης, πανέμορφα παντού, ανάψαμε την σόμπα (με ξύλα εδώ κι όχι με ρεύμα όπως είναι στο σπίτι της) και μέχρι να ζεσταθεί το δωματιάκι της σάουνας πίναμε μπιρίτσα και κάναμε βόλτες με την Marja να μας ξεναγεί με περηφάνια στο σκάφος τους…

Τρελαίνομαι για σάουνα γενικά αλλά αυτό ήταν το κάτι άλλο!
Άλλο σε σπίτι κι άλλο έξω, στην φύση, που όπως βγαίναμε γυμνές από την σάουνα κάναμε και τις βουτιές μας στο νερό με ζήτημα 16 βαθμούς θερμοκρασία…

Παλιά, όταν τα παιδιά μου πήγαιναν σχολείο, είχα ακολουθήσει σε μια εκδρομή και βλέποντας τους άλλους γονείς από την σάουνα να πηδούν σε μια τρύπα 3Χ3 που άνοιξαν στην παγωμένη λίμνη, έκανα κι εγώ τις βουτιές μου!
«Αφού αυτοί δεν παθαίνουν τίποτα γιατί να πάθω εγώ;» ήταν το επιχείρημά μου και μια στην καυτή σάουνα έμπαινα μια στην παγωμένη λίμνη… κι έτσουζε το κορμί μου, θυμάμαι, από το κρύο!
Χθες δεν έτσουζε καθόλου! Απεναντίας! Ήταν όνειρο! Ήταν φανταστικό! Ήταν το κάτι άλλο! Κρύο; Καθόλου! Δροσερό ναι αλλά καθόλου κρύο και δεν ήθελα να βγω κιόλας! Τελικά όλα είναι στο μυαλό μας….

Και με λίγο πικνικ τελείωσε η βραδιά μας και κατά τις 10 (11 ώρα ελλάδας) αποχωρήσαμε με την Katarina, η οποία μένει προς την ίδια κατεύθυνση με μένα, παίρνοντας μαζί μου και την υπόσχεση της Marjas να το κάνουμε τον ερχόμενο χειμώνα μέσα στο κατάκρυο…

2 Σχόλια »

  1. Συμελάκι μου, ζηλεύω, ζηλεύω, ζηλεύω…..Αχ και ναμουνα μαζί σος στη σάουνα και μετά στη θάλασσα!….Και τι δε θάδινα. Τι μου κάνεις καλό μου; τέλειωσες με την ανανέωση; όλα καλά; διαβάζω τα νέα σου από το μπλογκ και χαίρομαι πολύ. Η Στοκχόλμη φόρεσε τα καλοκαιρινά της;Άντε να φάμε και λαχανικά από το μπαξέ σας. Δώσε τα χαιρετίσματά μου στη Μαρία και τα φιλιά μου στις εγγόνες σου.
    Φιλιά
    Λίνα

    Σχόλιο από Κρυσταλλία — Ιουνίου 7, 2010 @ 10:15 πμ | Απάντηση

    • καλό μου λινάκι το ξέρω ότι ζηλεύεις… εσύ που στο budva στο μοντενέγρο κολύμπησες σε κρύο νερό να μην κολυμπούσες εδώ; και μάλιστα μετά από σάουνα; όταν ξανάρθεις θα μιλήσω με την marja μπας και βολεύει και σ’ αυτήν να κάνουμε ένα σαουνοβράδυ στο σπίτι της ή στην μαρίνα ανάλογα τι καιρό θα γίνει αυτό!
      μάκιααααααα

      Σχόλιο από simela — Ιουνίου 13, 2010 @ 10:33 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

