ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Μαΐου 31, 2010

Πάλι στην εφηβεία…

Filed under: Uncategorized — simela @ 11:55 πμ

«Με σιδεράκι στα δόντια και με στήθος 20άρας μάλλον ξαναμπαίνεις στην εφηβεία» μου ‘πε τις προάλλες η φίλη μου, Μαρία, και δεν είχε και πολύ άδικο!
Απλά εγώ δεν είχα σκεφτεί/συνειδητοποιήσει ότι άθελά μου και δίχως να προγραμματίσω τίποτα ανανέωσα και συνεχίζω να ανανεώνω κομμάτια του εαυτού μου με αρχή τον εσώτερο εαυτό μου, μετά το στήθος, τώρα τα δόντια και ποιος ξέρει τι άλλο θ’ ακολουθήσει!
Όσο για τις ρυτίδες στο πρώσοπο αυτές αντιπροσωπεύουν την ιστορία μου και όσο περισσότερες είναι αυτές τόσο περισσότερα κεφάλαια υπάρχουν επομένως και τόσο περισσότερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η συγκεκριμένη ιστορία!

Τα πονάκια στα δόντια μειώθηκαν αλλά τα σιδεράκια (που, ωστόσο, φαίνονται κομμάτι καλύτερα απ’ αυτά των εφήβων) δεν παύουν να μου δίνουν την εντύπωση ότι το γέλιο μου, που όπως και της μάνας μου πάντα ήταν έτοιμο προς έκρηξη, παύει για ένα διάστημα αν και ξέρω ότι σε λίγο θα τα ξεχάσω και θα γελώ και θα μιλώ όπως πριν.
Όλα μια συνήθεια είναι και μέσα σε μια εβδομάδα καταφέρνει ο άνθρωπος ν’ αποκτήσει μια νέα τέτοια…
Για μένα εβδομάδα γίνεται την Παρασκευή και από το ερχόμενο σαββατοκύριακο θα ‘μαι σαν να μη συνέβη τίποτα στα δόντια μου!
Κάπως έτσι το φιλοσοφώ το θέμα και βλέπουμε…

Δεν με εμπνέει να γράψω γι άλλα θέματα αν και πολλά αυτά!
Έχω, ωστόσο, σκεφτεί να γράψω κάτι και για το θέμα της BP στο Μεξικό και για την «κρίση» στην ελλάδα που όσοι με διαβάζετε ξέρετε ότι τις κρίσεις εγώ πάντα θετικά τις βλέπω… αλλά ίσως επανέλθω σ’ αυτά αργότερα! Προτεραιότητα σήμερα έχει η μεγάλη μπουγάδα…

1 σχόλιο »

  1. Μπράβο! Η σάουνα είναι εκπληκτική εμπειρία. Μ’ αυτήν καταφέρνω να αποφεύγω τα κρυολογήματα και τις γρίπες όλον τον χειμώνα. Τι κάνεις; χαθήκαμε… Φιλιά.

    Σχόλιο από heliotypon — Ιουλίου 7, 2010 @ 7:03 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

