ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Απρίλιος 15, 2010

Λέτε να πνιγούμε;

Filed under: Uncategorized — simela @ 4:53 μμ

Προχθές γελούσα με την σκόνη από την Αφρική που σκέπασε την Ελλάδα μέχρι πάνω στα μέρη μου, στο νομό Σερρών!
Σήμερα μας τρέλαναν τα μίντια της Σουηδίας με την σκόνη που έρχεται από την Ισλανδία από ένα ηφαίστειο που ξέσπασε σ’ έναν παγετώνα εκεί πέρα…
Βρε τι γίνεται; Δεν θα μας αφήσουν να ζούμε αμέριμνοι και ανάλαφροι;

Το αεροδρόμιο στην Στοκχόλμη κλείνει από τις 18.00 απόψε, λένε, και τ’ άλλα στην Σουηδία έχουν ήδη κλείσει, θαρρώ, επειδή μπαίνει η σκόνη στις μηχανές των αεροσκαφών και υπάρχει κίνδυνος να δημιουργήσει προβλήματα!
Αεροδρόμια έχουν κλείσει και σε άλλες χώρες, κυρίως στην βόρεια Ευρώπη, και καθώς ακούω/διαβάζω οι συνέπειες είναι τεράστιες!
Στις οικονομικές συνέπειες αναφέρονται, βέβαια, αυτοί, αφού ακόμα και οι μετοχές της σουηδικής αεροπορικής εταιρίας SAS έχει κάνει βουτιά στο χρηματιστήριο αλλά εμάς μας ενδιαφέρουν οι συνέπειες της υγείας κι όχι της οικονομίας!

Ειδοποίησα ήδη τα παιδιά μου να μείνουν μέσα με τα εγγόνια μου και με κλειστά τα πάντα (σα να μη ξέρουν οι ίδιοι πώς να κάνουν αλλά τέλος πάντων), έκλεισα τα παράθυρά μου κι άραξα στο σπίτι πιστεύοντας ότι έκανα ό,τι περνά από το χέρι μου!
Παραπάνω δεν μπορώ να κάνω!
Το μόνο που μου μένει να κάνω είναι να κρατήσω την ψυχραιμία μου!
Αυτά και ίδωμεν!

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

