ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Απρίλιος 12, 2010

Πόσα blog πιά;

Filed under: Uncategorized — simela @ 8:10 μμ

Παιδεύτηκα σήμερα να ανεβάσω φωτογραφίες με εικόνες που βλέπω τις τελευταίες μέρες περπατώντας σε προάστια της Στοκχόλμης αλλά δεν ξέρω από τι θύμωσε το wordpress και δεν τ’ ανέβασε!
Ίσως από το γεγονός ότι χθες, μέσα σε μια στιγμή αρκετής ηρεμίας αλλά και κομμάτι ανίας, άνοιξα ένα καινούργιο blog – Είναι αποδεδειγμένο ότι σε τέτοιες στιγμές δημιουργώ κάτι καινούργιο αλλά ας το αφήσω αυτό για την ώρα!
Τώρα τι νούμερο έχει αυτό το blog μου δεν ξέρω! Με τα τόσα που έχω, έχω χάσει τον λογαριασμό αλλά κι αυτό δεν έχει τόση σημασία πλέον – Άλλωστε στα σουηδικά είναι και τους περισσότερους από εσάς δεν σας ενδιαφέρει.

Όχι πως άρχισα εκεί να γράφω μανιακά όπως συνήθως κάνω όταν ξεκινώ ένα νέο blog – ακόμα δεν ξέρω και τι θα γράψω εκεί αφού δεν βλέπω να υπάρχει και ιδιαίτερη έμπνευση.
Θα μου πεις και τότε τι το άνοιξες; Δεν ξέρω! Έτσι μου ‘ρθε! Κι αφού ήρθε από μόνο του μ’ αρέσει και το καλωσορίζω με στοργή!
Ήμουν σε μια σελίδα που σχετιζόταν με το κόμμα των οικολόγων, δεν ξέρω και πώς βρέθηκα εκεί, μια αγγελία όπου πρότειναν διευθύνσεις για blog  και θέλανε οι συγγραφείς θα γράφουν θέματα περί οικολογίας κλπ.!
Για πλάκα έβαλα το όνομά μου και, φυσικά, βγήκε διαθέσιμο – Ποια Συμέλα στην Σουηδία να το κατοχύρωνε; Εδώ ολόκληρο διεθνές wordpress και καμία Συμέλα δεν είχε κατοχυρώσει αυτό το όνομα και δεν ήμουν και απ’ τις πρώτες που ξεκίνησαν να γράφουν στην πλατφόρμα αυτή, αφού, για πόσο καιρό πρωτύτερα έγραφα στο blogspot!
Άλλωστε πόσες ήμαστε εδώ, μήπως; Μετρημένες στα δάχτυλα ήμαστε αλλά και πάλι μην είμαι και τόσο σίγουροι γιατί ποτέ δεν ξέρεις!
Και λίγο λίγο το ‘παιξα κι έγινε ένα νέο blog, κι αυτό με πλατφόρμα του wordpress αν και κομμάτι διαφορετικό, γι αυτό είπα μήπως θύμωσε τούτο δω που πάω και ξενοπερπατώ και σήμερα δεν μου ανεβάζει τις φωτογραφίες εδώ…

Δεν μπορώ να πω ότι η διεύθυνσή του είναι όμορφη ή εύκολη… ούτε που την θυμάμαι… κάτσε να πάω να την κάνω κόπυ… http://simela.mpbloggar.se/

Αυτή είναι! Το m είναι το miljö (περιβάλλον), το p είναι το partiet (κόμμα), και το bloggar είναι ο πλυθιντικός αριθμός της λέξης blog.

Ίδωμεν, λοιπόν, αν θα ξεκινήσω πάλι να γράφω στα σουηδικά διότι 2 τα είχα παλιά αλλά καιρό τώρα δεν γράφω εκεί…

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

