ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Μαρτίου 13, 2010

Κάθαρση nr1

Filed under: Uncategorized — simela @ 5:57 μμ

Θα ‘ρθει ένα παιδικό κρεβατάκι για να κοιμούνται οι εγγόνες μου όταν είναι εδώ και πριν μπει το κρεβάτι στο σπίτι μου τακτοποίησα για μέρος!
Και με την ευκαιρία είπα να πετάξω και κάποια πράγματα… και κοντά σ’ εκείνα πετάχτηκαν κι άλλα και μετά κι άλλα και μια χαρά καθάρισε ένα μέρος αλλά όταν ήρθε η σειρά στα μπλοκ ζαλίστηκα!
Να μην ήταν γύρω στα 35-40!
Α5 μπλοκ, Α4 μπλοκ, μακρόστενα μπλοκ, μικρότερα μπλοκ, τευτεροηδή μπλοκ, με σπιράλ στο πλάι μπλοκ, με σπιράλ πάνω μπλοκ κλπ…
Από εκείνα τα μπλοκ που λένε ότι είχε ο Ονάσσης (μικρότερα, μάλλον, αυτού) και πάντα σημείωνε! Και το λεν και με απορία που ο άνθρωπος σημείωνε τα ραντεβού του κλπ… Ο Έλληνας το θεωρεί μη ελληνικό το να σημειώνεις – τι μπλοκ και βλακείες; στο μυαλό τα σημειώνει αυτός γι αυτό και πηγαίνει η χώρα όπως πηγαίνει!

Και να μου ερχόταν η διάθεση να τα πετάξω τα μπλοκ αλλά και να θέλω και να συνεχίσω να τα κρατώ… και τι δεν έγραφα εκεί μέσα!
Μπροστά στο κάθε μπλοκ έγραφα με χοντρό μαρκαδόρο πχ. Ιούλιος 2005- (από τον Ιούλιο του 2005 κι όσο πήγαινε)
Και μέσα εκεί σημείωνα και από διάφορα σεμινάρια, και από τα αμέτρητα ραντεβού, και διάφορες σκέψεις που περιμένοντας κάτι, ή κάποιον, έκανα… και τι δεν είχα σημειωμένα εκεί… κι απ’ την μια ήθελα να πετάξω την παλιά μου ζωή κι απ’ την άλλη να την χώσω κάπου κάτω από ένα ντουλάπι για να συνεχίσει να υπάρχει εκεί…

Δεν ξέρω πώς αντέδρασε το ένστικτό μου κι εκεί που ήμουν στο να, ή να μη, άρχισα ξαφνικά να σχίζω τα φύλλα και τις σελίδες και δίχως καν να βλέπω τι έσχιζα πετούσα το χαρτομάνι σ’ ένα μεγάλο χαρτόνι… κι έτσι έκλεισε κι εκείνο το κεφάλαιο της ζωής μου – και πάμε γι άλλα!!!

Υπάρχει, ωστόσο, κάτι ακόμα από το κεφάλαιο εκείνο! Άλλη μια μέρα θα ζαλιστώ και μετά θα καθαρίσει τελείως το σπίτι μου από τα καρκινώματα….αλλά δεν μ’ ενδιαφέρει καθόλου το πότε θα ‘ναι! Το σημερινό δεν το προγραμμάτισα καν! Απλά προέκυψε! Μπορεί την κάθαρση να ήθελα να την κάνω πολύ πιο πριν αλλά να ‘ναι καλά οι εγγονές μου που χρειάστηκαν έναν χώρο στο δωμάτιό μου κι έγινε τώρα…

Υπάρχουν λοιπόν, κάπου ψηλά σ’ ένα ντουλάπι μου, γύρω στα 30-40 ντοσιέ με άλλο χαρτομάνι μέρα! Οινοπαραγωγούς θες, τυροπαραγωγούς θες, ελαιολαδοπαραγωγούς θες, υπουργούς θες,  δημοσιογράφους θες, εφημερίδες θες, κανάλια θες, εκδοτικούς οίκος θες, πολιτικούς θες, οικονομικούς παράγοντες θες – και Ελλάδος και Σουηδίας!

ΟΛΑ θα παν εκεί που τους ανήκει κι αν μια μέρα ξαναρχίσω να δραστηριοποιούμε στους χώρους αυτούς θα ‘ναι με άλλον τρόπο, με άλλες εμπειρίες, με άλλα μυαλά, με άλλα ενδιαφέροντα, με άλλη ματιά και με άλλο σκοπό!
Αμήν!

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

