ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Μαρτίου 2, 2010

Και Τσιτσάνη….

Filed under: Uncategorized — simela @ 8:11 μμ

Η φωτογραφία αυτή εσάς προφανώς δεν σας λέει και πολλά αλλά εμένα μ’ ευχαριστεί αφάνταστα!

Είναι η αδελφή μου! Η μικρή μας! Η Βενιαμίν μας! Το νούμερο 13!!!
Είναι αυτή που πριν 44 χρόνια «έκλεψε» το διαβατήριό μου από την τσέπη του πατέρα μου και μ’ έναν τρόπο, που ολόκληρο βιβλίο θα μπορούσε να γίνει, μου το ‘στειλε στην Αθήνα όπου κρυβόμουν για ένα μήνα – μέχρι να πάρω το τρένο και με φόβο μη μπεις κανένας πατέρας μου μέσα πέρασα τα σύνορα Ελλάδας – Γιουγκοσλαβίας για να καταλήξω κάποια στιγμή στην Γερμανία!
Ιστορίες για αγρίους, που λέμε… και μετά μου λες να διαβάζεις παραμύθια στα εγγόνια σου την στιγμή που είσαι ο ίδιος αστείρευτη πηγή ιστοριών και μάλιστα αληθινών!!!

Η Μαρία μας, λοιπόν, μετά τον γάμο και την απόκτηση των δυο παιδιών της έχει πειστεί πως η γυναίκα είναι για το σπίτι!
Πως δεν «ξέρει» τίποτ’ άλλο από το να «κοιτάζει», να μαγειρεύει και να φροντίζει τα παιδιά και τον άντρα της!
Αυτά που ξέρουν και οι περισσότερες γυναίκες δηλαδή! Ούτε λιγότερο ούτε περισσότερο!
Στο σπίτι μέρα νύχτα η Μαριώ μας δεν της ενδιέφερε τίποτ’ άλλο!

Μέχρι που ξαφνικά μαθαίνω ότι είναι στον σύλλογο Κορδελιού – Ελευθέρια (Θεσσαλονίκης) και χορεύει παραδοσιακά!!!
Και δεν μου το ‘πε ποτέ η ίδια, ούτε καν πρόσφατα που ήμουν στην Θεσσαλονίκη – το ‘μαθα πριν 3-4 μέρες και δεν θυμάμαι και ποιος/ποια μου το ‘πε!

Στην οικογένειά μας πολλές φορές γίνεται όπως την ιστορία με τον πεθερό που κάθε νύφη του που επισκεπτόταν εκείνη πίστευε ότι η προηγούμενη συννυφάδα της τον έχει ταΐσει κι ο κακόμοιρος ο πεθερός έμεινε νηστικός – θα το ‘μαθε από αλλού, σκέφτηκε και η Μαρία, και δεν μου το ‘λεγε τόσο καιρό!

«Άσε-άσε στον σύλλογο μας βάλανε και τραγουδήσαμε τον Τσιτσάνη σε καραόκε και όλοι τα ‘χασαν με την φωνή μου» μου ‘λεγε εξιταρισμένη όταν της τηλεφώνησα να μάθω τι γίνεται από πρώτο χέρι…
Και χάρηκα πολύ!
Χάρηκα που ξεκόλλησε από τον καναπέ και που χάρηκε που της είπαν ότι έχει και μουσική φωνή και χορευτικές ικανότητες… Και που της βάλανε κι αυτή την στολή!
Αυτό κι αν δεν είναι ανύψωση της αυτοπεποίθησης και αναγνώριση των ταλέντων!!!

Τέτοια εύχομαι για όλες και όλους – να μπαίνουμε σε νέες δραστηριότητες και να δοκιμάζουμε τις ικανότητές μας! Και τις πιθανές ατέλειές μας να τις μετατρέπουμε σε άλλου είδους αξίες όπως στο βίντεο της προηγούμενης ανάρτησης!

Αμήν!

4 Σχόλια »

  1. jia sou simela ti omorfi iadelfoula sou mpravotis leventisa .to perasmeno savvato xorepsame kai emeis ipirotika ala emena me ntisane antriki stoli jiati de erxonte antres sto xoreftiko.pola filia kai na eise panta kala kai eftixeismeni mana jiajoula sofia!!

    Σχόλιο από sofia — Μαρτίου 2, 2010 @ 10:19 μμ | Απάντηση

    • σοφία, σόφη, σοφάκι, σοφούλα, σοφουλίτσα….
      χα χα χα… βλέπεις πόσα ονόματα σε βαφτίζω;
      kärt barn har många namn που λένε κι οι σουηδοί!
      για χορό δεν παν οι άνδρες κοπελιά μου – αυτοί αλλού παν γι αυτό δεν δίνουμε σημασία, κοιτάμε μπρος κι όλα είναι τέλεια!
      άλλωστε δεν είναι τυχαίο που οι γυναίκες που τα μπορούν όλα είναι πολύ περισσότερες από τους άνδρες….

      Σχόλιο από simela — Μαρτίου 2, 2010 @ 11:17 μμ | Απάντηση

  2. και ο Τασος και ο Θεμης πανε σε ποντιακο συλλογο και χορευουν ,εκαναν και χορο στο μυθριο αμπως …….

    Σχόλιο από meletlidou xenia — Μαρτίου 12, 2010 @ 9:34 πμ | Απάντηση

    • τώρα που ήμουν κάτω το ‘μαθα αυτό, ξένια…
      αλλά μ’ αρέσει που η θεία μαρία χορεύει κι άλλους χορούς κι όχι μόνο ποντιακούς…

      Σχόλιο από simela — Μαρτίου 15, 2010 @ 1:15 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

