ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Μαρτίου 2, 2010

Αγαπώ τις ατέλειές μου!

Filed under: Uncategorized — simela @ 11:01 πμ

Πολύ διδακτικό αυτό το βίντεο!
Δείτε το:

Και δεν είναι να περιμένουμε οι άλλοι να εντοπίσουν τις πιθανές ατέλειές μας!
Είναι εμείς οι ίδιοι να τις αναγνωρίσουμε και να τις αξιοποιήσουμε πριν ακόμα τις δουν οι άλλοι!
Διότι μπορούμε! Ναι, μπορούμε τα μειονεκτήματα να τα μετατρέπουμε σε αξίες διότι είναι αξίες!
Αν ήμασταν περισσότερο ανοιχτόμυαλοι κι αν βλέπαμε και πέρα από το γνωστό κατεστημένο, το οποίο τύφλα  και σκοτισμό φέρνει περισσότερο παρά ευδαιμονία, την ατέλεια για κάτι θα την βλέπαμε και σαν τελειότητα για κάτι άλλο…
Στις διάφορες ασκήσεις περί πνευματισμού, που κατά καιρούς έχω κάνει και κάνω, έχω μάθει και ν’ αγαπώ ακόμα τις ατέλειές μου και με την αγάπη μου και μόνο τις δίνω αξία!!!

2 Σχόλια »

  1. Σιμέλα
    Εγώ εδώ και δύο χρόνια το δείχνω αυτό στους μαθητές μου και τους εξηγώ πως ένας σωστός δάσκαλος πρέπει να είναι. Να μην κατηγορεί τους μαθητές του συνέχεια για τις ατέλειές τους αλλά να τους βοηθά ώστε «οι ατέλειές» τους να χρεισημοποιούνται για να βελτειώνονται οι εκάστοτε καταστάσεις του κάθε μαθητή, του κάθε ανθρώπου και να βαίνουν στο τέλος προς ώφελός του. Οι μαθητές μου όλοι το αγαπούν αυτό το μικρό παραμύθι-παραβολή.
    Χαιρετίσματα από την ανοιξιάτικη, ηλιολουστη Νάουσα.
    Να είσαι πάντα καλά
    Χάρης

    Σχόλιο από Ingbabritt — Μαρτίου 2, 2010 @ 3:33 μμ | Απάντηση

  2. χάρη πολύ χαίρομαι που ακολουθείς αυτή την μέθοδο!
    το ξέρεις ότι τις περισσότερες φορές ο δάσκαλος κόβει τα φτερά του παιδιού κι άντε μετά όταν μεγαλώσει να βρει φτερά να κολλήσει…

    τα φιλιά μου… η φιλενάδα μου εδώ πάνω βρίσκεται, το ξέρω, αλλά να δούμε αν προλάβει να πιούμε έναν καφέ!!!

    Σχόλιο από simela — Μαρτίου 2, 2010 @ 8:25 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

