ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Φεβρουαρίου 18, 2010

Ελληνικά φαγητά, σου λέει

Filed under: Uncategorized — simela @ 10:55 μμ

Αυτό τον καιρό ΠΡΕΠΕΙ να κάνω κάποα πράγματα αλλά κάτι με ωθεί να μην τα κάνω!
Και απεχθάνομαι τα ΠΡΕΠΕΙ – πάντα το ‘κανα αυτό αλλά τον τελευταίο καιρό τ’ απεχθάνομαι περισσότερο…

Τέσπα… όλα θα γίνουν…όλα θα τα φέρει το Σύμπαν όπως είναι να γίνουν… πάμε παρακάτω:  Το λαπτοπάκι μου έχει εδώ και καιρό κάποια παράπονα και θέλει να μ’ εκνευρίζει!
Κάπου κάπου θέλει να με κάνει να πιστέψω ότι πετάει και ακούγεται σαν ελικόπτερο αλλά εγώ αντί να χαλώ την ζαχαρένια μου, αντί δηλαδή να εκνευρίζομαι, προτίμησα να καλέσω το φιλαράκι μου, τον Jonas, να έρθει να το πασπατέψει λιγάκι και να το συνεφέρει!
Αυτός τα ξέρει καλά αυτά και μια και τρελαίνεται για ελληνικά φαγητά του έχω ετοιμάσει τουρσιά… σαρμάδες (από αμπελόφυλα)… πλιγούρια με κοτόπουλα μέσα…. τηγανητές πιπεριές (από εκείνες που τρώγοντάς τες βγαίνει καπνός από τ’ αυτιά)…σπιτίσια ψωμιά και γλυκά…τζατζίκια…σαλάτες κλπ.

Ε, μα έχω βαρεθεί να μαγειρεύω στους ουκ έλληνες τον μουσακά θαρρείς και μόνον αυτό το φαγητό έχει να δείξει η χώρα μας!
Τι φαγητό, δηλαδή, που εγώ στην Σουηδία το πρωτοείδα κι όχι στην Ελλάδα!
Τα ελληνικά φαγητά που γνωρίζουν οι σουηδοί εγώ τα γνώρισα εδώ, στην Σουηδία!
Τζατζίκι, χωριάτικη σαλάτα, με την φέτα μέσα, και μουσακά εγώ πριν έρθω στην Σουηδία δεν τα ‘χα δει!
Μιλούσαν οι σουηδοί για τα φαγητά αυτά κι εγώ χαμπάρι δεν είχα περί τίνος επρόκειτο…
Θα μου πεις στο χωριό μου, στο Καλοχώρι Σερρών, και σ’ ένα σπίτι με 13 τέκνα πού να δω τέτοια – σιγά μη μαγείρευε η μάνα μου τέτοιες πολυτέλειες! Όχι πως το τζατζίκι και η χωριάτικη θα ‘ταν στο σπίτι μας  κάποια πολυτέλεια την στιγμή που τα γαλακτοκομικά και τα ζαρζαβάτια ήταν παραγωγή μας…

Έχω, ωστόσο, βαρεθεί να δείχνουμε στους ξένους μόνον αυτά τα φαγητά γι αυτό και στο τηλεοπτικό πρόγραμμα μαγειρικής που παλαιώτερα είχα κάνει ανέδειξα μια τελείως διαφορετική ελληνική κουζίνα με σαρδέλες τηγανητές, γαρίδες σαγανάκι, σπιτίσια μελιτζανοσαλάτα, τυροπιτάκια κλπ…

Δουλειά, λοιπόν, αύριο, με το λαπτοπ και με τον Jonas!

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

