ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Φεβρουαρίου 14, 2010

Τα λεφτά μας…

Filed under: Uncategorized — simela @ 9:18 μμ

Το παρακάτω κείμενο μου ‘ρθε σήμερα πρωί-πρωί σαν mail – ιδέα δεν έχω από ποιόν/ποιά αλλά μου φάνηκε γουστόζικο:

Ο Dr. Marc Faber, γκουρού των επενδύσεων, ολοκλήρωσε τη μηνιαία αναφορά του με τα παρακάτω σχόλια :

Dr. Marc Faber tells it how it is

«Αν ξοδεύουμε τα χρήματά μας στο Wal-Mart, αυτά καταλήγουν στην Κίνα.
Αν τα ξοδέψουμε σε βενζίνη, πάνε στους Αραβες.
Αν αγοράσουμε PC, πάνε στην Ινδία.
Αν αγοράσουμε φρούτα και λαχανικά, πάνε στο Μεξικό, την Ονδούρα και τη Γουατεμάλα.
Αν αγοράσουμε καλό αυτοκίνητο, πάνε στη Γερμανία.
Τίποτε απ’ αυτά δε βοηθάει την Αμερικανική Οικονομία.
Ο μόνος τρόπος να κρατήσουμε τα λεφτά εντός συνόρων είναι να τα ξοδέψουμε σε πουτάνες και μπύρες, γιατί αυτά είναι τα μόνα προϊόντα πια, που παράγονται στις ΗΠΑ.

Εγώ κάνω ό,τι μπορώ….»

Λοιπόν… στην Ελλάδα οι μπύρες είναι Γερμανικές, και οι πουτάνες είναι Ρωσίδες… άρα χέσε μέσα.

6 Σχόλια »

  1. καλο!!!! πολυ καλο.Και εγω κανω οτι μπορω (για τις μπυρες λεω).
    Καλα να περνας με την κουκλα σου.

    Σχόλιο από ioanna — Φεβρουαρίου 14, 2010 @ 9:33 μμ | Απάντηση

    • μα ναι, κι εγώ εγχώρια προιόντα καταναλώνω… για πολούς λόγους κι όχι μόνο για τον συγκεκριμένο!!!

      Σχόλιο από simela — Φεβρουαρίου 19, 2010 @ 12:15 μμ | Απάντηση

  2. Simela kalispera,ta tou Agiou Valentinou den me aforoun kai etsi den tha ta sxoliaso! 😉
    Avrio ine kathari Deftera kai tha sou efxitho kalo stadio,kali sarakosti kai kalo Pasxa na ftasoume me ti
    voithia Tou Theou. Sou efxome apo kardias na gemisi i psixi sou me oti exi anagki pio poli.
    Ime sigouri pos perases telia me to mopo sou kai elpizo kai avrio na exis mia kali mera. Filo se+

    Σχόλιο από ElenaG — Φεβρουαρίου 15, 2010 @ 12:05 πμ | Απάντηση

    • Ελενα Γ. περασα φανταστικά με το μωρό μου που ούτε γκιχ έβγαλε παρά του ότι πρώτη φορά μένει δίχως τους γονείς της…
      μια χαρά παίξαμε, μιλήσαμε, φάγαμε, κοιμηθήκαμε… κι όλα ήρεμα και γαλήνια!!!
      ναι, τέτοια μου γεμίζουν την ψυχούλα – δεν ξέρω, ίσως και να ‘μαι πλήρης! δεν ξέρω…

      Σχόλιο από simela — Φεβρουαρίου 19, 2010 @ 12:19 μμ | Απάντηση

  3. Συμελα μου γεια δεν ηξερα βρε οτι εχουν οι ΗΠΑ παραγωγη πουτανες……..Φιλακια

    Σχόλιο από ελευθερια — Φεβρουαρίου 16, 2010 @ 8:53 μμ | Απάντηση

    • ελευθεριά μου ούτε εγω το ‘ξερα….
      έτσι μου ‘παν κι ετσι είπα κι εγώ…
      πού να ξέρουμε εμείς από τέτοια ντε… άλλους πρέπει ίσως να ρωτήσουμε!

      Σχόλιο από simela — Φεβρουαρίου 19, 2010 @ 12:20 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

