ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Φεβρουαρίου 13, 2010

O Βαλεντίνος & τα μαύρα

Filed under: Uncategorized — simela @ 7:37 μμ

Το 2009 έγραψα ΑΥΤΑ για την ημέρα του Βαλεντίνου…
Το 2008 έγραψα ΑΥΤΑ
Το 2007 έγραψα ΑΥΤΑ την ημέρα του Βαλεντίνου, άσχετα τελείως – βρισκόμουν σε άλλα κύματα τότε αλλά παρόλ’ αυτά τόσα χρόνια, τώρα, γράφω γι αυτόν τον άγιο κι ακόμα δεν είπε να με βολέψει κι εμένα και να με φέρει έναν έρωτα!!!
Ίσως πρέπει να πάψω να τον υμνώ… τι να πω; Έρωτα πάντως δεν είδα ακόμα!

Αλλά κοντά στ’ εγγόνι μου, που ολομόναχή μου θα το ‘χω για πρώτη φορά αύριο, τι να μου πει κι ο έρωτας;
Αν θέλει ας έρθει κι αν όχι ας κάτσει εκεί που είναι – μαύρα, πάντως, δεν σκοπεύω να τα βάψω…

Και μια και είπα για μαύρα θυμήθηκα τον πρόσφατο χαμό του αδελφού μου και που τρεις μέρες μετά την κηδεία του έβαλα πάλι τα λευκά μου!
Τους έδωσα να καταλάβουν, αυτούς που με κοιτούσαν σα να ‘ρθα από άλλον πλανήτη, ότι στο εξής, που θα έχουμε θανάτους και κηδείες, δεν έχω κανέναν σκοπό να πενθώ με μαύρα! Ότι το μαύρο δεν έχει καμία, μα καμία, σχέση με τα συναισθήματά μου προς το άτομο που φεύγει… και ότι στην Σουηδία έχω δει σε  κηδείες να φορούν και λευκά!

Μια γειτόνισσα στο χωριό μου, στο Καλοχώρι Σερρών, το έθεσε πολύ όμορφα «»αν δεν τον πονούσε δεν θα ‘τρεχε μέχρι από την Σουηδία για να παρευρεθεί στην κηδεία του»
Μπράβο της που σκέφτηκε πολύ πιό μακριά από τους περισσότερους – η Γιωργία, η δεύτερη γυναίκα σ’ ΑΥΤΗΝ την ανάρτηση!

Άντε χρόνια πολλά στους ερωτευμένους και χαρά σ’ εμένα που θα ‘μαι με την 9 μηνών εγγονή μου να της λέω ιστορίες από τα παιδικά μου χρόνια κι ας μην καταλαβαίνει ακόμα…

6 Σχόλια »

  1. Γειά σου Συμέλα! Σου εύχομαι να ζήσεις έναν μεγάλο, τρελό και απερίγραπτο έρωτα! Σημασία όμως έχει το «ταξίδι» η διαδικασία και όχι τόσο η κατάληξη!Είναι το πάθος, η αγάπη που μας κάνει να νιώθουμε ζωντανές, συναισθήματα που σε όποιους ή όποια (πράγματα, καταστάσεις,ιδέες) απευθύνονται είναι ελπιδοφόρα! Πάρε αγκαλιά τη μικρή και σιγο-τραγούδησέ της σκοπούς της αγάπης! Δεν υπάρχει πιο όμορφη συντροφιά απο μια τρυφερή ψυχή την οποία λατρεύεις ήδη!Σήμερα λοιπόν είσαι πλήρης 😉

    Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ απο την καρδιά μου για την πρόταση φιλοξενείας σου! Είσαι πολύ ζεστός άνθρωπος!Να μου είσαι καλά!

    Σχόλιο από SweetDecember — Φεβρουαρίου 14, 2010 @ 2:36 μμ | Απάντηση

    • γλυκοδεκεμβρούλα σε ευχαριστώ για την ευχή!!!
      θα την έχω στα υπόψιν!!!
      σ’ έναν τρελό έρωτα κανείς δεν λέει όχι φαντάζομαι!!!

      είδωμεν!!!
      ευπρόσδεκτος είναι και όποτε θέλει, όποτε αισθάνεται όριμος ;-), ας έρθει!!

      την τραγούδισα την μικρή ελληνικά τραγουδάκι – με τα δυό χεράκι πλάθω κουλουράκια κλπ….
      και με ελληνικά νανουριστικά κοιμήθηκε… και Ω ΝΑΙ ήμουν πλήρης!!!
      Ω, πόσο το ένοιωθα μέσα στο μεδούλι μου!!!

      σου το λεώ και πάλι: όταν και αν βρεθείς εδώ το λιτό μου σπίτι, με την μεγάλη καρδιά να κατοικεί σ’ αυτό, είναι και δικό σου!

      Σχόλιο από simela — Φεβρουαρίου 19, 2010 @ 12:33 μμ | Απάντηση

  2. ax giagiaka esy me tin eggonoyla soy!!!ante kala na perasete kai na thn prosexeis polyyyy mhn thn trelaneis me tis istories soy!!!

    Oso gia ta mayra ta forane gia na deixoyn thn stenoxwria ths psyxhs, exwterikeyoyn thn pikra ths kardias….forontas ta omws SYNEXEIA den mporeis na epoylwseis thn kardia soy…

    FILAKIAAAA

    Σχόλιο από Ξένια — Φεβρουαρίου 14, 2010 @ 6:49 μμ | Απάντηση

    • ξένια να ‘βλεπες τι καλή ήταν! την έβρισκε με ελληνικά τραγουδάκια, με μιλήματα, με γέλια, με παιχνίδια… πολύ καλά ήταν… μα ούτε ένα κλαματάκι που έλειπαν οι γονείς της!!!
      αφού ήρθαν και δεν της ενδιέφερε καν να πάει σ’ αυτών την αγκαλιά… παρέμεινε στην δική μου και δεν της ένοιαζαν οι άλλοι! ούτε και όταν ξύπνησε τους έψαξε κάτι που συνιθίζεται σε μωρά!!!
      καλή αρχή κάναμε…
      όσο για τα μαύρα θα γίνει μια ανάρτηση όταν έχω την ανάλογη έμπνευση…
      μάκιαααααααααα
      α, ποιά ξένια είσαι τώρα; αλεξ/πολη, η σαλονίκη;

      Σχόλιο από simela — Φεβρουαρίου 19, 2010 @ 12:44 μμ | Απάντηση

  3. Γι’ αυτο μ’ αρεσεις Συμελα…Γιατι εισαι original…ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ… Το χρωμα δεν δειχνει την ψυχικη κατασταση…Σε ορισμενους παλι ισως ετσι νιωθουν καλυτερα…Το βασικο ομως ειναι να μην γινεται για τα ματια του κοσμου…ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ…Γιατι ετσι συρικνωνεται και η ψυχη του ανθρωπου…Να χαιρεσαι την εγγονη σου…Οσο για τον ερωτα ποτε δεν ξερεις…Συνηθως ερχεται οταν δεν τον περιμενεις…Ευχομαι να εισαι παντα καλα…Α…παραλιγο να το ξεχασω…περιμενω σε λιγες μερες το βιβλιο σου…Αν και θα προτιμουσα να διαβασω τις 700 σελιδες…ΟΧΙ απο περιεργεια…αλλα απο ενδιαφερον για εναν ανθρωπο που εχει μεσα του την ΝΤΟΜΠΡΟΣΥΝΗ …Οποιος ενδιαφερεται απο θεσσαλονικη , υπαρχει στην πρωτοπορια…

    Σχόλιο από ΡΟΥΛΑ — Φεβρουαρίου 17, 2010 @ 11:56 μμ | Απάντηση

    • ρούλα, ευχαριστώ για την πληροφορία… δνε το ‘ξερα ότι πουλιέται και σε βιβλιοπωλεία, νόμισα ότι μόνο στο διαδίκτιο υπάρχει…
      καλό διάβασμα και «άντεξέ το στην αρχή – πόναγα τότε πολύ» όπως συνιθίζω να γράψω σε αυτόγραφο!
      όσο για το μαύρο χρώμα… άσε θα το κάνω ανάρτηση…
      φιλάκια…

      Σχόλιο από simela — Φεβρουαρίου 19, 2010 @ 12:36 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

