ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Φεβρουαρίου 9, 2010

ΜΙΑ ΕΥΧΗ!

Filed under: Uncategorized — simela @ 10:37 μμ

Τότε που είχα τα νταλαβέρια μου με τις εκδώσεις του Παρατηρητή για την έκδοση του βιβλίου μου «Τελικά τον νίκησα» η επαφή μου εκεί ήταν κάποιος Βασίλης!
Ο Παρατηρητής, για όσους δεν ξέρουν, έχει μπεί σε πτώχευση όταν έχασε το πασοκ κι ανέβηκε η νέα δημοκρατία κι έκτοτε αγνοείται και η δική τους τύχη και η τύχη του βιβλίου μου…

Ο Βασίλης που είχε διαβάσει όλο το 700-σέλιδο χειρόγραφό μου, που κόπηκε μετά κι έγινε 320 σελίδες, και που μ’ εξέπληξε επειδή διαβάζοντάς το δεν πόνεσε όπως εγώ πόναγα όταν το έγραφα, μου είχε δώσει μια ευχή!

Μου την έστειλε με μειλ, δεν θυμάμαι για ποιό λόγο, κι έγραφε ακριβώς έτσι:
ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, ΝΑ ΠΟΛΕΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΑΛΩΒΗΤΗ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΟΥ!

Αν ο Βασίλης πραγματικά είχε διαβάσει όλες τις 700 σελίδες θα είναι ο μοναδικός σ’ όλο τον κόσμο που με γνωρίζει πολύ καλά κι ας μην πόνεσε διαβάζοντας το χειρόγραφο – εγώ τότε πίστευα ότι όποιος διαβάζει τον πόνο στο βιβλίο μου πονάει κι αυτός…

Αυτή την ευχή την είχα κάνει κορνίζα και την κρέμασα στο σπίτι μου διότι όντως αγωνιζόμουν τότε κι αυτό το ‘ξερε αυτός τόσο καλά!
Αγωνιζόμουν δυναμικά  κι ήθελα οπωσδήποτε να κερδίζω! Κι όχι μόνο αγωνιζόμουν αλλά, όπως το γράφει κι αυτός, βρισκόμουν και μπροστά από τα γεογονότα! Πολύ πιό μπροστά, θα ‘λεγα! Ήμουν τόσο μπροστά που δεν έβλεπα μπροστά μου! Δεν έβλεπα το ΕΔΩ και το ΤΩΡΑ! Κι έτρεχα…

Σήμερα που δεν αγωνίζομαι για τίποτα, παρά τ’ αφήνω όλα να ‘ρθουν όπως, όποτε και αν θέλουν, αμφιβάλλω αν μια τέτοια ευχή θα την κρέμαγα στον τοίχο!

Διαβάστε και το «Θεικό» ρεπορτάζ για τις καλοχωρίτισες που συνεχίζει…

4 Σχόλια »

  1. Η ζωη μου εχει αποδειξει, οτι ολα συμβαινουν για καποιο λογο…Και αυτο ειναι το μεγαλειο της…Αρκει να βγαζουμε το σωστο ρεζουμε σε αυτο που θελει να μας πει…Καλημερααααααααα….Μια ομορφη μερα σου ευχομαι…παω να ψαξω για τα παιδια τον περσινο χαρταετο , για την καθαρα δευτερα …

    Σχόλιο από ΡΟΥΛΑ — Φεβρουαρίου 12, 2010 @ 9:01 πμ | Απάντηση

    • ρούλα έτσι ακριβώς είναι… το ρεσουμέ τον βγάζουμε σύμφωνα με τις σκέψεις και τις επιθυμίες μας (που και οι επιθυμίες σχετίζονται με τις σκέψεις)…
      όλα οι σκέψεις μας τα κάνουν…
      αρνητικές σκέψεις αρνητικά αποτελέσματα, θετικές σκέψεις θετικά όλα… κι όλα πάνε καλά…

      Σχόλιο από simela — Φεβρουαρίου 19, 2010 @ 12:23 μμ | Απάντηση

  2. …αν όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο, ήμουν πολύ περίεργη να μάθω για ποιον… τώρα προσπαθώ να μάθω να «τ’ αφήνω όλα να ‘ρθουν όπως, όποτε και αν θέλουν» και το βρίσκω πολύ δύσκολο….

    Σχόλιο από λενα — Φεβρουαρίου 12, 2010 @ 6:25 μμ | Απάντηση

    • λένα ασφαλώς και το βρίσκεις δύσκολο!!! άλλα κι άλλα μας μάθανε στην ζωή πώς είναι δυνατόν να αλλάξουμε τον τρόπο ζωής τόσο εύκολα;;;;
      με θετικές σκέψεις όλα θα ‘ρχονται θετικά…
      καρατσεκαρισμένο σου λέω….

      Σχόλιο από simela — Φεβρουαρίου 19, 2010 @ 12:26 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

