ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Φεβρουαρίου 7, 2010

ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΑ…

Filed under: Uncategorized — simela @ 1:19 μμ

Στο Facebook δεν προλαβαίνω να ευχαριστώ για τις ευχές….

Ναι, ναι, καλά να ‘ναι και αυτό το εργαλείο, το Facebook, που μας ειδοποιεί πότε έχουμε γενέθλια…
Ναι, σήμερα κλείνω τα 56 κι αυτό σύμφωνα με τα χαρτιά! Πότε ήταν οργανωμένες οι υπηρεσίες στην ελλάδα να ήταν και τότε που, μάλιστα, πήγαιναν στην χάση και στην φέξη για να δηλώσουν τα νεογέννητα παιδιά τους οι αγρότες…είχε και πολλά χιόνια, λένε, όταν γεννήθηκα εγώ και σιγά μην πήγε ο πατέρας μου κατευθείαν στο διπλανό χωριό, στην Κστανούσσα, όπου ήταν η κοινότητα, να μς δηλώσει…κι όταν πήγε είχε ξεχάσει και την ημερονημία γέννησής μου!
Μήπως γονείς ή συγκενείς σημείωναν τις ημερομηνίες κάπου; 
Δεν γεννιόμασταν και σε νοσοκομεία όπου, ίσως, κάτι γινόταν κι είχαμε σήμερα πιό σωστά στοιχεία!

Κατά τ’ άλλα συνεχίζω το μέγα, το ΘΕΙΚΟ όπως το λέει κι ο Θεόφιλος, ρεπορτάζ για τις ηρωίδες γυναίκες στα σύνορα της Ελάδας!
Όπου, κι όπως πάντα, γράφω βιωματικά και καλά είναι να τα διαβάσετε κι εσείς γιατί, όπως πάλι λέει ο Θεόφιλος, κατάθεση ψυχής κάνω κι εκεί όπως έκανα και το έτος 2000 γράφωντας το βιλβίο μου «Τελικά τον νίκησα»
Αλλά να ξεκινήσετε να τα διαβάσετε από την αρχή, δηλαδή από ΑΥΤΟ το κείμενο για να δείτε και πώς έγινε η όλη διαδικασία και ακόμα να τελειώσω με το υλικό…. 

Όχι, δεν έχω προγραμματίσει κάτι για σήμερα αλλά δεν ξέρω τι θα προκείψει ή πώς θα εξελιχτεί η μέρα….
Κι αν δεν προκείψει κάτι κι εδώ, μπροστά στο λαποτοπ, καλά είμαι…

ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΑ, ΤΟΤΕ
ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ!

14 Σχόλια »

  1. Χρόνια καλά και σε ποσότητα όσα και το εξωτερικό χρέος της Ελλάδας! 🙂

    Σχόλιο από pølsemannen — Φεβρουαρίου 7, 2010 @ 3:23 μμ | Απάντηση

    • XA ΧΑ ΧΑ ΠΟΛΣΕ… ΤΑ ΘΕΛΏ, ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ….
      ΚΙ ΕΧΩ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΩ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΤΕ!!!
      ΑΣ ΤΑ ‘ΧΑ ΚΑΙ ΘΑ ‘ΒΛΕΠΕΣ…

      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ

      Σχόλιο από simela — Φεβρουαρίου 7, 2010 @ 5:17 μμ | Απάντηση

  2. Χρονια καλα, οπως τα επιθυμει η καρδιας σου…

    Σχόλιο από ΡΟΥΛΑ — Φεβρουαρίου 7, 2010 @ 3:50 μμ | Απάντηση

    • ΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Η ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΣΟΥ ΝΑ ‘ΝΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ… ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΓΕΝΕΘΛΙΑ!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΑ!!!

      Σχόλιο από simela — Φεβρουαρίου 7, 2010 @ 5:19 μμ | Απάντηση

  3. Και εμεις να σου ευχηθουμε να εχεις χρονια πολλα και πανω απ»ολα καλα.
    Και να μπορεσεις να πραγματοπιοισεις τα ταξιδια που θελεις και να αποκτησεις νεες εμπειριες.
    Να μας ζησεις και να σε χαιρομαστε,κ ο π ε λ ι α………..Πολλα φιλακια
    Νικος, Ιωαννα,Μιχαλης.

    Σχόλιο από ioanna — Φεβρουαρίου 7, 2010 @ 7:44 μμ | Απάντηση

    • φιλιά πολλά σ’ όλους σας κι ευχαριστώ για τις ευχές ιωάννα μου…
      ω, ναι, τα ταξίδια… θα γίνουν κι αυτά, θα γίνουν!
      όλα θα γίνουν
      κι εμπειρίες κι άλλες θα μαζέψω…και κοπελιά θα παραμείνω 😉
      ό,τι θέλει η ιωάννα μας…

      Σχόλιο από simela — Φεβρουαρίου 9, 2010 @ 8:20 μμ | Απάντηση

  4. Σου ευχομαι να εχεις παντα τη δυναμη να φτανεις στις βουνοκορυφες ΟΛΩΝ ! – μικρων και μεγαλων – στοχων σου!

    Σχόλιο από χαρης — Φεβρουαρίου 8, 2010 @ 10:32 πμ | Απάντηση

    • ξέρεις χάρη, μέχρι πριν 3 χρόνια αυτή την ευχή θα την έκανα κορνίζα όπως έκανα και μια άλλη…
      άσε, δεν την γράφω εδώ θα την κάνω ανάρτηση!!!

      τώρα, όμως, που δεν έχω στόχους; τι γίνεται τώρα;
      3 χρόνια τώρα δουλεύω μέσα μου μ’ έναν τρόπο που ήρθα κι έμαθα ν’ αφήνω, πλέον, τους στόχους στην ησυχία τους!
      τους έδωσα την ελευθερία να ‘ρθουν από μόνοι τους όποτε θέλουν και ΑΝ θέλουν!
      εγώ απλά υπάρχω – ζω το ΤΩΡΑ και το ΕΔΩ και δεν κυνηγώ κανέναν στόχο… κανένα μέλον!!!
      γιατί, όμως, κάτι μου λέει ότι το Σύμπαν κάτι ετοιμάζει για μένα δίχως καν να το έχω σαν στόχο;
      ίδωμεν….

      τα φιλιά μου και την αγάπη μου και στα 2 σας!!!

      Σχόλιο από simela — Φεβρουαρίου 9, 2010 @ 8:31 μμ | Απάντηση

  5. Να ζήσεις πολλά πολλά χρόνια και να έχεις πολλές χαρές και μόνον χαρές σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου.
    πολλά φιλιά
    Βάσω

    Σχόλιο από B. — Φεβρουαρίου 8, 2010 @ 9:12 μμ | Απάντηση

    • βασούλα μου ευχαριστώ για τις ευχές…
      τα φιλιά μου στην ζεστή σου καρδούλα που μου εύχεται μόνον ΧΑΡΑ!!!
      κι εύχομαι μια μέρα να βρεθούμε και IRL

      Σχόλιο από simela — Φεβρουαρίου 9, 2010 @ 8:36 μμ | Απάντηση

  6. Συμέλα μου σου στέλνω πολλές πολλές ευχές για χρόνια πολλά, χαρούμενα, γεμάτα υγεία και νέες εμπειρίες!

    Σχόλιο από λενα — Φεβρουαρίου 8, 2010 @ 10:54 μμ | Απάντηση

    • έλεγα, λένα, και στον σωτήρη (έναν νεαρό που είναι φανατικός αναγνώστης μου και που με μειλ μου ευχήθηκε, και αυτός, να αποκτήσω πολλές νέες εμπειρίες) ότι αυτές θ’ αρχίσω σε λίγο να τις σκορπώ στον κόσμο!
      θα τις δίνω απλόχερα σε κόσμο μιας και τις έχω μπόλικες και μιας και με διακατέχει η γενεωδωρία…
      και σκέφτηκα μετά: μήπως και γράφοντας τι κάνω; αυτό δεν κάνω; δεν τις σκορπώ στον κόσμο; μακάρι ν’ αποκτήσω κι άλλες… ναι, θα το επιδιώξω… ή, μάλον, δεν θα επιδιώξω τίποτα απλά θα ‘ρθουν από μόνες τους, το ξέρω…

      να ‘σαι χαρούμενη κι εσύ τόσο όσο εύχεσαι να ‘μαι κι εγώ…
      και, πού θα πάει, μια μέρα θα βρεθούμε και από κοντά…

      Σχόλιο από simela — Φεβρουαρίου 9, 2010 @ 8:47 μμ | Απάντηση

  7. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια με υγεία, χαρά, αγάπη, ταξίδια, φίλους, περιπέτειες, ανακαλύψεις. Μέσα από την καρδιά μου, πολλές πολλές ευχές για τα γενεθλιά σου και ό,τι ποθεί η ψυχούλα σου να το ‘βρεις. Με αγάπη, η άλλη Ελευθερία.

    Σχόλιο από ελευθερία — Φεβρουαρίου 9, 2010 @ 12:19 πμ | Απάντηση

    • άλλη ελευθερία τι πολλά μου ευχήθηκες;
      και να φανταστείς τα ‘χω όλα αυτά!!!
      ΔΟΞΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ! ΟΛΑ ΤΑ ‘ΧΩ!!!!
      και πολλά χρόνια έχω (56 δεν είναι και λίγα – άσε που θα ‘χω κι άλλα) και καλά χρόνια έχω και υγεία έχω και χαρά έχω και αγάπη έχω και ταξίδια έχω (μελοντικά θα γίνουν και πιό μακρινά) και φίλους έχω και περιπέτεις έχω και ανακαλύψεις έχω (με τελευταία ανκάλυψη αυτή που μόλις τώρα είδα: πόσο πλούσια είμαι που ΕΧΩ τόσα πολλά!!!)
      σε φιλώ και σ’ ευχαριστώ που μου ‘δειξες πόσο πλούσια είμαι!!!

      Σχόλιο από simela — Φεβρουαρίου 9, 2010 @ 9:00 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

