ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Φεβρουαρίου 6, 2010

Βουτιές & λυποτάκτες

Filed under: Uncategorized — simela @ 3:51 μμ

  

Δύο ώρες για περπάτημα, χθες, με καμιά βουτιά στα χιόνια, ενδιάμεσα, και για ένα διάστημα με παρέα έναν μακρυμάλλη τύπο που βρήκα στον δρόμο και που πήγαινε προς ίδια κατεύθηνση – για σαραντάρη μεξικάνο τον έκοβα αλλά πενηντάρης «κονσού=γείτονας» τούρκος μου βγήκε!

Κάπου στο νότειο προάστειο Sätra βρεθήκαμε και λέγε λέγε φτάσαμε μαζί στο Skärholmen, γι αυτούς που ξέρουν από Στοκχόλμη, όπου θα ψώνιζα κάτι λίγα για να επιστρέψω σπίτι με συγκοινωνία, πλέον, κι όχι πάλι περπατώντας!
Όχι, σε παλιές ιστορίες με σφαγές και μίση δεν άφησα την συζήτηση να πάει (στο χέρι μας είναι να κατευθήνουμε μια συζήτηση) αλλά όταν του είπα ότι τις φωτογραφίες που μου ‘βγαλε θα τις ανεβάσω στο ιντερνετ με κοίταξε σα να  ‘μαι από άλλον πλανήτη!
«Α, ξέρεις από τέτοια» με ρώτησε και δεν καταλάβαινα πώς γίνεται αυτός να μην ξέρει…

«Ε, τι να σου κάνω φιλαράκι» του ‘πα  κάπου εκεί που θα χωρίζαμε «αφού δεν έχεις ιδέα από ιντερνετ δεν σου δίνω και την διεύθηνση του blog μου να μπεις να δεις τις φωτό….»
«Αααα, πολύ δύσκολα μου φαίνονται εμένα αυτά» διαμαρτηρήθηκε… κι έτσι χωρίσαμε…

Και τώρα που έγραφα αυτά τηλεφώνησαν και μου ‘παν ότι είναι από το Υπουργείο Αμύνης, στην Αθήνα, και ότι το θέμα αφορούσε τον μεγάλο μου γιο που δεν έχει πάει φαντάρος κλπ…κλπ…!
«Να παρουσιαστεί στις πρώτη του μήνα για να μην θεωρηθεί σαν λυποτάκτης…» είπε ο κύριος κι εκεί που άρχισα να παίρνω τα πράγματα στα σοβαρά και να σκέφτομαι την πιθανότητα της καθαρής τρέλας του Παπανδρέου, που αντί να σταματήσει τελείως το στρατιωτικό  ψάχνει και παιδιά (με μόνο την μάννα ελληνίδα) από το εξωτερικό, τον πιάνω που τα ‘χασε στην ερώτησή μου «ποιού μήνα πρώτη να παρουσιαστεί» που δεν ήξερε τι ακριβώς να πει!
«Κοίταξε, επειδή στα τηλέφωνα γίνονται και πλάκες κι επειδή σαββατιάτικα δεν το βλέπω να έχει υπουργεία ανοιχτά μήπως κάνεις κι εσύ πλάκα….λέω μήπως», λέω και γελά κι αυτός και μου βγήκε, τελικά, ένα φιλαράκι του γιού μου που εδώ και πενταετίας μένει Αθήνα και είχα πολά χρόνια ν’ ακούσω την φωνή του στο τηλέφωνο κι ήθελε τώρα από μένα μια εξυπηρέτηση…

Εδώ με την μάνα αυτού που με τηλεφώνησε τώρα, που για πολλά χρόνια ήμαστε οικογενειακοί φίλοι, περπατάμε πρόσφατα σε θερμοκρασία 17-18 υπό του μηδέν αλλά αυτή, πιό βίκινγ κι από μένα, την βγάζει δίχως κουκούλα και με κανονικές μπότες…

1 σχόλιο »

  1. AX FOVERES FWTO!!!TO KATAXARHKES VLEPW:-)

    Σχόλιο από xenia — Φεβρουαρίου 12, 2010 @ 10:32 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

