ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Φεβρουαρίου 2, 2010

Κάλιο αργά…

Filed under: Uncategorized — simela @ 12:12 μμ

Πολυήμερη ημικρανία, επισκέψεις για συλλυπητήρια κλπ. φταίνε για την καθυστέρηση νέας ανάρτησης!
Είναι και το ότι τα λίγα που πρόλαβα να γράψω, από τότε που επέστρεψα από την Ελλάδα, γράφτηκαν στο blog του χωριού μου επειδή αυτή την φορά που ήμουν στο χωριό ήθελα να συναντήσω τις καλοχωρίτισσες!
Ήθελα να συναντήσω και να φωτογραφήσω τις συχωριανές μου με αρχή την πρεσβύτερη, που παλιά και για πολλά χρόνια ήταν και η πρεσβυτέρα του Καλοχωρίου Σερρών, και μια από τις πολλές κουμπάρες της μάννας μου!

Περιμένω και σήμερα επισκέψεις και καταγίνομαι με μαγειρέματα… επανέρχομαι λίαν συντόμως!

5 Σχόλια »

  1. Ωραιο το αφιερωμα σου στις Καλοχωριτισσες…σιγουρα σου ανασυρουν πολλες μνημες…Πολλες φορες θυμαμαι με νοσταλγια τις φιλες της γιαγιας μου…Η κυρα περιστερα, η τσαμινα, η σοφητσεκ, η κυρα μαλαμα, η κυρα φροσω…Μονο η τελευταια ζει…ενενηντα χρονων και…Ναι, πραγματικα ετσι ειναι…ενα χαδι θελουν, μια καλημερα…το βλεπεις στην λαμψη των ματιων τους…Περαστικα για τις ημικρανιες, και καλα μαγειρεματα…

    Σχόλιο από ΡΟΥΛΑ — Φεβρουαρίου 2, 2010 @ 5:22 μμ | Απάντηση

    • ρούλα μου κρίμα που δνε βρεθήκαμε…
      εσύ δεν είσαι που τηλεφώνησες;

      ναι, έτσι είναι με τις γρυούλες…
      και πώς μ’ αρέσει να λέω τα παρατσούκιλα τους…
      μα και μήπως θυμάμαι/ξέρω τα κανονικά τους ονόματα;
      εδώ έχει τύχει να μιλάμε για το ίδιο άτομο αλλά με το κανονικό τους όνομα να μην τους γνώριζα… φαντάσου!

      Σχόλιο από simela — Φεβρουαρίου 3, 2010 @ 7:53 μμ | Απάντηση

  2. Giasoy Simela. Eimai palios Kaloxoritis sinomilikos tou adelfou sou tou Xristou.Eimai o Theofilos tou Tompoul tou Thodorou.Prota ta therma mou silipitiria gia ton Polixroni.Oso gia sena pou se thimame poli kala san ena mikro kai zoiro agriokatsiko eise oti kalitero exei na epidixei to kaloxori.Eimai sigouros pos para poli Kaloxorloudes se diabazoun opos ki ego kai se efxaristo mesa apo tin kardia mou pou me ferneis sto nou mou pola perasmena kai axehasta.Sefxaristo……

    Σχόλιο από parastatidis theofilos — Φεβρουαρίου 4, 2010 @ 1:15 πμ | Απάντηση

    • Να ‘ξερες Θεώφιλε τι χαρά μου ‘δωσες με τα λόγια σου αυτά…
      κυρίως με το ότι με θυμάσαι σαν ένα μικρό και ζωηρό αγριοκάτσικο!!!
      πρώτη φορά ακούω κάποιον χωριανό μου να λέει ότι ήμουν σαν μικρό και ζωηρό αγριοκάτσικο και είναι καιρός να μάθω και από άλλους πώς με βλέπανε παλιά!
      αυτό θα είναι το εγχείρημά μου την επόμενη φορά που θα πάω στο χωριό και θα ‘χει πολύ ενδιαφέρον θαρρώ…
      χαίρομαι ειληκρινά που με λίγη μόνο δουλειά, από πλευράς μου, καταφέρνω να σου φέρω στο νου περασμένα αλλά όχι ξεχασμένα!
      το χαίρομαι πολύ κι εύχομαι κι άλλοι καλοχωρλούδες να αισθανθούν το ίδιο!
      ή χαρά των αναγνωστών είναι η δική μου ικανοποίηση!
      ο χρίστος μου είπε κάποτε ότι τα λέτε τηλεφωνικά και ότι με διαβάζεις – λυπάμαι που δεν σε θυμάμαι εγώ… ο πατέρας σου είναι αυτός που έλεγε πολλά παραμύθια;;;
      να είσαι πάντα καλά!

      Σχόλιο από simela — Φεβρουαρίου 4, 2010 @ 11:20 μμ | Απάντηση

  3. Συμελα αυτο που κανεις δεν ειναι μονο ενα απιθανο…Θεικο ρεπορταζ, ειναι νομιζω καταθεση ψυχης και ειμαι σιγουρος πως ολοι οσοι εχουν την τυχη να σε διαβασουν και λοιπουν πολλα χρωνια απο το Καλοχωρι οπως και εγω θα χαρουν παρα πολλη.Δεν λεω μονο μπραβο.Λεω ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    Σχόλιο από Θεοφιλος — Φεβρουαρίου 6, 2010 @ 2:48 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

