ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιανουαρίου 12, 2010

Άρχισαν τα όργανα…

Filed under: Uncategorized — simela @ 11:54 μμ

17 ήταν οι γέννες της! Παιδί δεν έχανε η μάννα μου και γένναγε όσα της έφερνε ο θεός αλλά 4 της πεθάνανε νωρίς, πριν ακόμα μαστώσουν και γίνουν παιδιά!
Κι έμειναν τ’ αδέλφια, τα παιδιά του Ιορδάνη Μελετλίδη και της Ποληξένης, 13! 7 τ’ αγόρια και 6 τα κορίτσια – πιό δίκαια δεν γινόταν να της τα δώσει ο θεός που τόσο τον αγαπούσε και τόσο τον φοβόταν μα μόλις στα 52 του έφυγε ο ένας! Πριν 8 χρόνια έφυγε το νούμερο 9 αδελφός μας και πήγε στην άλλη πλευρά που ίσως είναι και καλύτερα απ’ αυτήν, δεν το ξέρει κανείς!
Ευτυχώς που έφυγε αφότου έφυγαν και οι δύο γονείς γιατί η μάννα μου δεν θ’ άντεχε τον χαμό ενός παιδιού της! Άλλο είναι να σου φύγουν τα παιδιά μικρά, νινάκια, κι άλλο μεγάλα, στα 50, κι εσύ, η μάννα, να ζεις ακόμα – αν και όλοι οι χαμοί το ίδιο είναι, θαρρώ…

Μα εγώ συνέχιζα να λέω πως ήμαστε 13! Το σήμα κατατεθέν της οικογένειας Μελετλίδη δεν μου ‘κανε καρδιά να το χαλάσω μέχρι που… το Σάββατο ήρθαν τα κακά μαντάτα: Έφυγε και το νούμερο 2 αδελφός μου να πάει κι αυτός για την άλλη πλευρά…
Αύριο τον κατεβάζουν από την Γερμανία, όπου έζησε τα τελευταία του περίπου 50 χρόνια, κι αύριο κατεβαίνω κι εγώ να παρευρεθώ στην κηδεία του για να επιστρέψω στην Στοκχόλμη στις 25 του Γενάρη!

Μέχρι τότε να ήμαστε όλοι καλά!
Ευτυχώς που πρόλαβα να μάθω να βλέπω τον θάνατο με άλλον τρόπο διότι δεν είναι ο ίδιος ο θάνατος που κάνει την κατάσταση μακάβρια και φρικιαστική παρά αυτή η θέση μας προς αυτόν και τώρα που «άρχισαν τα όργανα» και το νούμερο 13 αρχίζει, πλέον, είτε το θέλω είτε όχι να μειώνετε θαρρώ πως θα τα καταφέρω λείαν καλώς!

Θα παραμείνω στα βόρεια και δεν θα μπορέσω να δω τους εν Αθήναι διαμένωντες αλλά θα χαρώ αν πάρω έστω έναν καφέ με αναγνώστες/φίλους στα βόρεια… τηλεφωνήστε… στο: 6976520083

13 Σχόλια »

  1. Συμελα μου να ζήσετε με υγεία να τον θυμόμαστε!!!
    Τα θερμά συλλυπητήρια μου!! Με το καλό να πας και να επιστρέψεις.
    Ετοιμάζομαι να φύγω για τον χειμώνα στις 26 Ιανουαρίου κ θα επιστρέψω την άνοιξη.
    Δεν κουβαλώ λαπτοπ μαζί μου οπότε θα χαθούμε.
    Σου εύχομαι να τα περνάς με υγεία οπού και να είσαι.
    Τα φιλιά μου

    Σχόλιο από Evie — Ιανουαρίου 13, 2010 @ 3:00 πμ | Απάντηση

  2. Τα συλλυπητηρια μου Συμελα…Καλη δυναμη ευχομαι…θα επικοινωνησουμε…

    Σχόλιο από ΡΟΥΛΑ — Ιανουαρίου 13, 2010 @ 10:14 πμ | Απάντηση

  3. Να ζήσετε να τον θυμάστε.
    Με το καλό να επιστρέψεις…

    Σχόλιο από B. — Ιανουαρίου 13, 2010 @ 4:41 μμ | Απάντηση

  4. Συλληπητήρια…

    Σχόλιο από zwaki — Ιανουαρίου 13, 2010 @ 4:58 μμ | Απάντηση

  5. Σιμέλα λυπάμαι πολύ.Οπως και να τον αντιμετωπιζεις το θάνατο πονάει,γιαυτό άλλωστε δεν ήθελες να κάνεις την αφαίρεση στον πρώτο θάνατο και τώρα σκέφτεσαι ότι θα αναγκαστείς να το κάνεις.θα ήθελα να σε συναντήσω αλλά είμαιμακριά δυστυχώς.Ελπίζω να συναντήσεις φίλους και έτσι να επέλθει ισορροπία. Ναείσαι καλά.

    Σχόλιο από vaso — Ιανουαρίου 13, 2010 @ 5:33 μμ | Απάντηση

  6. ta therma mou silipitiria simela kalo kourajio se olousas eine oti xeirotero na xaneis ena dikosou atomo afou genithikame tha pethanome filakia pola se skeftomaste ; sofia

    Σχόλιο από sofia — Ιανουαρίου 13, 2010 @ 7:58 μμ | Απάντηση

  7. ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ,
    να τον θυμάσαι! αφού δεν γνώριζα τα αδέλφια σου.

    Σχόλιο από Evie — Ιανουαρίου 13, 2010 @ 10:11 μμ | Απάντηση

  8. Εγω για το χατηρι σου τρεις βαρδιες ειχα βαλλει….ετσι του δοθηκε καιρος του
    χαρου και σε πηρε!!!!!!
    με γενναιοτητα!….

    Σχόλιο από χαρης — Ιανουαρίου 14, 2010 @ 5:11 μμ | Απάντηση

  9. Θερμά συλληπητήρια Συμέλα μου και κουράγιο!
    Κρίμα που δεν ειμαι Θεσσαλονίκη, θα ήθελα πολύ να σε γνώριζα από κοντά!

    Σχόλιο από λενα — Ιανουαρίου 15, 2010 @ 4:55 μμ | Απάντηση

  10. Λυπάμαι για τον θάνατο του αδερφού σου.
    Θα ήθελα να είμαι εκεί και να σου συμπαρασταθώ-κι ας μην σε γνωρίζω προσωπικά.
    Καλή δύναμη.

    Σχόλιο από ΙΩΑΝΝΑ — Ιανουαρίου 19, 2010 @ 2:20 μμ | Απάντηση

  11. Θερμά συλληπητήρια Συμέλα μου! Αν έχεις χρόνο θα χαρώ πολύ να σε δω στη Νάουσα! Το τηλέφωνό μου είναι 6993923651.

    Σχόλιο από Ingbabritt — Ιανουαρίου 21, 2010 @ 10:43 μμ | Απάντηση

  12. Γειά σου Σιμέλα, Χαθήκαμε, αλλά από την Αμοργό, σε σκέπτομαι συχνά, και είπα να μπω στη σελίδα σου να δω τι κάνεις! Λυπάμαι για τά αδέλφια σου! Δυστυχώς όπως ξέρεις, όλοι έχουμε περάσει τέτοιες καταστάσεις.
    Εγώ θυμάμαι τη φιλοξενία σου όταν πέρασα από τη Στοκχόλμη, και σε ευχαριστώ.
    Τώρα, έχω δύο εγγονούλες, 2 ετών, και 5 μηνών από τον Σταμάτη. Η κόρη μου τελειώνει φέτος στην Θεσσαλονίκη την Γυμναστική Ακαδημία!
    Εξακολουθούμε να οργανώνουμε το ΥΠΕΡΙΑ στο ξενοδοχείο ΑEGIALIS HOTEL & SPA (www.amorgos-aegialis.com)
    http://www.yperia.gr .
    Πολλά φιλιά, και ευχομαι να είσαι καλά και δυνατή όπως πάντα.
    Με αγάπη Ειρήνη

    Σχόλιο από Irene Giannakopoulos — Ιανουαρίου 24, 2010 @ 1:55 πμ | Απάντηση

  13. ρε ανω κατω εκανες τον οψιμο φιλο σου
    σε φιλω

    Σχόλιο από Μανολης Τσουρακης — Ιανουαρίου 28, 2010 @ 2:04 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

