ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Ιανουαρίου 3, 2010

Ούτε ο Χριστός!

Filed under: Uncategorized — simela @ 9:20 μμ

Έτσι, μέσα σε τέτοιες χειμωνιάτικες ομορφιές, περπάτησα χθες δυο περίπου ώρες…

    

…κι έκανα μια διαδρομή που συνηθίζω τα καλοκαίρια. Από το σπίτι μου μέχρι το νότειο κέντρο της Στοκχόλμης – μια απόσταση που κανονικά κάνω σε 1 ώρα και ένα τέταρτο χθες, με το πάσο μου και με πολλές εμπνεύσεις, έκανα σε 2 ώρες! Αν έκανε κρύο; 10 υπό του μηδέν έκανε αλλά εκτός από τις στιγμές που χειριζόμουν την κάμερα και κάπως κρύωναν τα χέρια μου καμία άλλη στιγμή δεν έχω νοιώσει το κρύο! Απεναντίας ένοιωθα υγεία! Υγεία και καθαριότητα με όλα τα μικρόβια που μας τρομάζουν και φοβίζουν (εμένα όχι ιδιαίτερα) να έχουν μετακομίσει στις αφρικανικές χώρες…. λέω τώρα!!!

 
Το σημείο αυτό είναι το ίδιο – στην πρώτη φωτογραφία είναι από χθες και στην δεύτερη είναι μια μέρα του Σεπτέμβρη που η ανιψιά μου από την Σαλονίκη, η Έφη, ήταν εδώ για επίσκεψη! Όλους τους επισκέπτες μου τους περπατώ από εκεί είτε παραπονιούνται για την μακρινή απόσταση είτε όχι!  

Στο σημείο αυτό (κάτω από μια γέφυρα πάνω απ’ όπου περνά ο ευρωπαικός δρόμος Ε4), υπάρχουν γυμναστικά όργανα για οποιονδήποτε έχει κέφι και μεράκι να γυμναστεί! Μεγαλώστε την φωτογραφία να φανούν καλύτερα…

  
Κι εδώ είχαμε εμείς μεράκι, εγώ και η φίλη μου η Eva, το καλοκαίρι περνώντας από το ίδιο σημείο και ρίξαμε κάποιες ασκήσεις! Και σ’ αυτό το σημείο περπατώ τους επισκέπτες μου… 

  

Κι έφτασα στον Garry που με βοήθησε να κάνω κάτι που ούτε ο ΙΗΣΟΥΝ έχει κάνει! Μπορεί αυτός, ο Χριστός, να περπάτησε πάνω σε νερό αλλά εγώ δούλεψα, κιόλας, πάνω σε νερό διότι εδώ που με/μας βλέπετε ήμαστε πάνω σε λίμνη στο Liljeholmen! ΠΑΝΩ σε νερό λίμνης για την οποία πολλές φορές έχω γράψει απλά επειδή πολλές φορές έχω περάσει από εκεί αλλά πρώτη φορά τέτοια εποχή!
Κι αν γράψετε την λέξη Liljeholmen σαν αναζήτηση στο blog μου θα βγουν πολλές αναρτήσεις να την δείτε με τα καλοκαιρινά και με τα φθινοπωρινά της!
Έσκαβε ο Garry…κάτι έκανε εκεί… άνοιγε διάδρομο για κάποια αθλήματα που πρόκειται να γίνουν… κι είπα να τον βοηθήσω… τον κακόμοιρο…κι έπιασα το 2 μέτρων φτιάρι του… κι αφού τον βοήθησα και τα είπαμε μου ‘δωσε εγγύηση πως όλα θα πάνε καλά κι έτσι διέσχισα όλη την λίμνη! Για πρώτη φορά στην ζωή μου διέσχισα ολόκληρη λίμνη – παλιά έχω κάνει κάποια βηματάκια μόνο και πίσω στην στεριά πάλι!
«Κοίταξε… πρώτη φορά περπατώ σαν τον Ιησού κι αν πάθω κάτι έχεις την ευθύνη» του είπα και με καθυσύχασε πως ο πάγος είναι 17 εκατοστά και πως ούτε με αμάξι σπάει!
(καλά, μη νομίσετε ότι δούλεψα κιόλας… για την φωτό μόνο έπιασα το φτιάρι)

 
Πάνω από την γέφυρα, που κάποιες φορές σηκώνεται να περάσουν από κάτω ιστιοφόρα και για την οποία επίσης έχω γράψει πολλές φορές, βλέπεις απέναντι ένα βουναλάκι όπου έχουμε και τους κήπους μας! Μέσα στο νότιο κέντρο της Στοκχόλμης αυτά και στην πρώτη φωτό με την χειμερινή της στολή αν και μέχρι να φτάσω εκεί, χθες, έχει πιάσει ήδη το σκοτάδι, και στην δεύτερη με τα καλοκαιρινά της…

Και σαν αποτελείωμα σας δείχνω την αφίσσα που μόλις την είδα χθες, σε στάση λεωφορείου, μου ‘ρθε να μπω στα χιόνια και να κολυμπήσω…
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ γράφει… να μην σου ‘ρχεται η διάθεση να μπεις και να κυλιστείς στα χιόνια;
Από τώρα βρε άνθρωποι; Μα πόσο πιά βιάζονται αυτοί οι διαφημιστές… και η αεροπορική εταιρία SAS διότι περί αυτής πρόκειται…

12 Σχόλια »

  1. Οι φωτογραφιες στο χιονι δεν παιζονται…Σ’ ευχαριστω Συμελα για την ζεστη φιλοξενια σου…παρ’ ολο που ειμαι για σενα ενας αγνωστος ανθρωπος…οταν βλεπω τις φωτογραφιες σου παντως, επειδη μου αρεσει και μενα τρελα το περπατημα, ειναι σαν να περπαταμε μαζι…μ, αρεσει πολυ η φυση…Μ’ αρεσει η βελανιδια εξω απο το σπιτι σου… Εγω εχω μια κερασια, και πανω της βλεπω τις αλλαγες των εποχων…Καλο βραδυ ευχομαι…παω να ριξω κανενα ξυλο στην ξυλοσομπα…Τα επομενα χριστουγεννα θα ζητησω απο τον Αη- Βασιλη, να ριξει τρελο χιονι…

    Σχόλιο από ΡΟΥΛΑ — Ιανουαρίου 3, 2010 @ 10:41 μμ | Απάντηση

  2. ….Συμπληρωνω, χωρις ψευτικες αβροτητες, αλλα ετσι απλα και αληθινα, αν βρεθεις στα μερη μου, το σπιτι μου ειναι και δικο σου…

    Σχόλιο από ΡΟΥΛΑ — Ιανουαρίου 3, 2010 @ 11:07 μμ | Απάντηση

  3. Μα πως ζηλεύω…..Θέλω κι εγώ: Στοκχόλμη και χιόνι!

    Σχόλιο από ΙΩΑΝΝΑ — Ιανουαρίου 4, 2010 @ 12:37 πμ | Απάντηση

  4. ειλικρινα σε χαιρομαι.Καλη χρονια

    Σχόλιο από zouri1 — Ιανουαρίου 4, 2010 @ 1:58 μμ | Απάντηση

  5. Νόμισα ότι σου είχα στείλει ευχούλες σε άλλο σχόλιο αλλά με τους….κομπιουτερίστικους «κροκόδειλους» δεν τα πάω και πολύ καλά…
    Σ’ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου και-ακόμη κι αν επαναλαμβάνομαι-σου εύχομαι να είσαι πάντα αποφασισμένη να κάνεις πράξη τις επιθυμίες και τα θέλω σου,φέτος και κάθε χρονιά.

    Σχόλιο από ΙΩΑΝΝΑ — Ιανουαρίου 4, 2010 @ 2:24 μμ | Απάντηση

  6. …κι επειδή όπως προείπα,είμαι τρελλό ζηλιαρόνι,όταν ανέβω κάποτε στην Στοκχόλμη-θα το κάνω πού θα μου πάει- ή κατέβεις εσύ Αθήνα,θέλω πολύ να σε γνωρίσω σε καφεδάκι-κουσκουσάκι.

    Σχόλιο από ΙΩΑΝΝΑ — Ιανουαρίου 4, 2010 @ 2:32 μμ | Απάντηση

  7. ρούλα αν είναι εποχή που ρίχνουν ξύλα σε σόμπες έρχομαι – αν έρχομαι λέει….
    και θα πιούμε τσίπουρο και θ’ ανάβουμε τσιγάρο από την σόμπα (αλλά θα το καπνίζουμε έξω)
    μ’ αρέσει ν΄ανάβω τσιγάρο από κάρβουνο….
    αλλά μέχρι τότε ίσως το κόψω τελείως διότι για την ώρα το καπνίζω μόνον όταν είμαι με παρέα καπνιστών…παρασύρομαι, ευάλωτη όντας…

    φιλιά και να ‘σαι σίγουρη ότι κάπου κάποτε θα βρεθούμε…

    Σχόλιο από simela — Ιανουαρίου 5, 2010 @ 12:01 πμ | Απάντηση

  8. ιωάννα (η «άλλη ιωάννα» θα έλεγα διότι υπάρχει και η «ιωάννα»… όπως μου γράφει μια ελευθερία και συστίνεται σαν «η άλλη ελευθερία»)σ’ ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου και σου αντεύχομαι τα ίδια…
    και να δούμε πού θα γίνει η συνάντησή μας – αθήνα ή στοκχόλμη;;;;
    αμέέέ, και καφεδάκι θα πιούμε και κουσκουσάκι θα κάνουμε…. απ’ όλα τα καλά θα κάνουμε….
    αγάπες και φιλιά

    Σχόλιο από simela — Ιανουαρίου 5, 2010 @ 12:08 πμ | Απάντηση

  9. ζουρί να ‘σαι καλά!
    μα με τέτοιες ομορφιές να μην χαρούμε;
    ποιός είπε ότι μόνο ο ήλιος και η ζέστη είναι ωραία… αναμφισβήτητα έχει άγνοια από την ομορφιά και την χαρά που προσφέρει το χιόνι και το κρύο…

    Σχόλιο από simela — Ιανουαρίου 5, 2010 @ 12:21 πμ | Απάντηση

  10. super φωτογραφιες ξετρελαθηκα και καποιες μου θυμησαν μερη που ειδα απο κοντα.Να εχεις μια δημιουργικη χρονια γεματη εμπνευση,και να ζεισεις να γερασεις Συμελα μου.καλη χρονια σε ολους

    Σχόλιο από ioanna — Ιανουαρίου 5, 2010 @ 7:38 μμ | Απάντηση

    • μια μέρα πριν φύγετε την κάναμε αυτή την διαδρομή ιωάννα!
      τα όργανα γυμναστικής τα θυμάσαι – γυμναστήκαμε κιόλας εκεί αλλά αργότερα, πριν φτάσουμε στη λίμνη, ανεβήκαμε ψηλά για να επιστρέψουμε στο σπίτι… και περάσαμε αργότερα από την σοφία… αν θυμάσαι…

      Σχόλιο από simela — Ιανουαρίου 6, 2010 @ 11:22 μμ | Απάντηση

  11. ναι!!ναι!!!θυμαμαι ηταν τοσο ωραια,και μου φαινονται τοσο περιεργα οταν τα βλεπω.

    Σχόλιο από ioanna — Ιανουαρίου 7, 2010 @ 5:27 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

