ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Δεκέμβριος 27, 2009

Τάλιν και…

Filed under: Uncategorized — simela @ 11:53 μμ

Ακόμα να συνέλθω από το ταξίδι κρουαζιέρα στο Τάλιν της Εστονίας από τις 23 μέχρι τις 25 του Δεκέμβρη!
Όχι επειδή έκανα κάτι τις το σπουδαίο αλλά επειδή δεν είχα κλείσει μάτι ούτε στο πάνε ούτε στο έλα στο καράβι Baltic Queen:

Μη φανταστείτε ότι ήμουν κατειλλημένη με κάτι άλλο και ότι γι αυτό δεν κοιμήθηκα… μη πάει ο νους σε πονηριές ;-)… απλά δεν μ’ έπιανε ο ύπνος αλλά ούτε και ανυσηχούσα γι αυτό!
Κάποια στιγμή θα νυστάξω και θα κοιμηθώ, σκεφτόμουν, αλλά ακόμα να νυστάξω για να κοιμηθώ χορταστικά…

  
Η παρέα των 10 ατόμων στο γεύμα με τις μερίδες μου όπως φαίνονται στις 2 φωτό! Το λουκάνικο δεν το πήρα για να το φάω αλλά για να κάνουμε την πλάκα μας έτσι όπως συνηθίζεται με λουκάνικα… ε, να μη δούμε πώς είναι κι ένα μαύρο από τέτοιο;;;

   
Η χαρακτιριστική διασκέδαση σε τέτοιου είδους κρουαζιέρες, με σόου και με χορό, κι αργότερα στο ντίσκο όπου σήκωσα τα μικρά της παρέας (11, 13 και 15 ετών) για να ξεδώσουν και αυτά για να μου ζητήσουν τα ίδια και στην επιστροφή…

   
Και φτάσαμε στο Τάλιν με πρώτη επίσκεψη στο εμπορικό κέντρο, φυσικά, Viru Keskus, όπου κατοχύρωσα τις «χειμερινές μου ρόδες» με 150 ευρουδάκια!
Έχει να πέσει περπάτημα στα χιόνια και στις γλύστρες, στο εξής! Διότι πριν το ταξίδι είχα κατοχυρώσει και τις ειδικές κατασκευές με καρφάκια που οι Σουηδοί, για να μη γλυστρούν, τις φοράν κάτω από τα παπούτσια τους, κάτι που στην αρχή όταν τα πρωτοείδα τους κορόιδευα.. τώρα τα πήρα κι εγώ η ίδια…
   
… να φοσφορίζουν, κιόλας, πίσω μη μας τρακάρει κανένας τάρανδος 😉

   

Και σ’ ένα μικρό δρομάκι, σ’ ένα από εκείνα τα στενά που υπάρχουν στα old towns όλων των new towns, ήπιαμε τις μπύρες μας και είδαμε κι από εκείνο το χαριτωμένο που έλεγα πριν το ταξίδι
Εκτός από τις μικρούλες που με το ντύσιμό τους μου θύμισαν το δικό μου ντύσιμο (αν και λιγότερο σέξυ απ’ αυτό το δικό τους) πριν πολλά χρόνια που δούλευα σαν σερβιτόρα σ’ ένα τιρόλεν εστιατόριο, πήραμε μάτι και αυτό το ανδρικό κορμάκι που άνετα το ‘βαζες σε ποτήρι να το πιείς, που λένε!
Κυρίως την πίσω του πλευρά την οποία, παρά τις δυσκολίες, ντροπαλός γαρ, καταφέραμε να φωτογραφίσουμε! Κάπως….
Ήταν, όντως, το μοναδικό χαριτωμένο που είδα σε όλο το ταξίδι!
Αν έγινε τίποτα; Σαν τι να γίνει που τον ανακαλύψαμε την ώρα που ξεκινήσαμε να πάμε πίσω, στο καράβι, για να επιστρέψουμε στην  Στοκχόλμη;
Αλλά και νωρίτερα αν τον ανακαλύπταμε σαν τι να γινόταν;

Αυτά τα λίγα από την κρουαζιέρα και τώρα πάμε για πρωτοχρονιά όπου απεχθάνομαι να παίζω χαρτιά και αυτός είναι ο λόγος που δυσκολεύομαι να γιορτάζω την παραμονή του με έλληνες!
Με σουηδούς δεν μ’ αρέσει το ποτό τους με έλληνες δεν μ’ αρέσει η τράπουλά τους και ίσως αποφασίσω να μείνω στο σπίτι – άλλωστε μια βραδυά σαν τις άλλες είναι και αυτή και ακριβώς σαν τις άλλες βραδυές περνά κι αυτή!

Έχετε, μήπως, καμιά καλή (καλύτερη) πρόταση να την γιορτάσω;;;;

Με τον Ορφέα Περίδη, που χθες ο γιός μου βρήκε στο spotify κάτι που εγώ δεν έβρισκα, θα περάσω τις επόμενές μου βραδυές και ίσως και της πρωτοχρονιάς…

Πάμε για ύπνο τώρα… ίσως τα καταφέρουμε καλύτερα απόψε!

9 Σχόλια »

  1. polu wraies foto 😀 elpizw na koimithikes otan girisame toulaxiston xwris to MIXANAKI na se zalizei xaxaxa 😀 filakia

    Σχόλιο από NIKH — Δεκέμβριος 28, 2009 @ 3:35 μμ | Απάντηση

  2. ΧΑ ΧΑ ΧΑ κική!!!
    το ξέχασα κιόλας το μηχανάκι/παπάκι σαν να πέρασαν εβδομάδες από τότε!!!
    τελικά απόψε κοιμήθηκα τέέέλεια και προφανώς ξαναμπήκα στην ρουτίνα μου…
    μα θαρείς κι έχω παντρευτεί το κατάλευκό μου κρεβάτι και μόλις απομακρυνθώ απ’ αυτό με πιάνει η νοσταλγία και η αγρυπνία….αλλά ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΩΡΑ!

    Σχόλιο από simela — Δεκέμβριος 28, 2009 @ 5:33 μμ | Απάντηση

  3. Συμελλα μου χρονια πολλα και με το καλο ο νεος χρονος.Τοκανες το ταξειδακι σου παλι τυχερουλα????Δενπειραζει που εμεινες αϋπνη , η μιση μας ζωη φευγει στον υπνο…..ας το καλο. Και γω παντως δεν εχω υπνο και πινω και κανα χαπακι.Φιλακια και ολα καλα σιγα την πρωτοχρονια μια βραδυα σαν ολες τις αλλες ολα στο μυαλο μας ειναι.

    Σχόλιο από ελευθερια — Δεκέμβριος 28, 2009 @ 8:11 μμ | Απάντηση

  4. Χρόνια πολλά Συμελα μου, σου εύχομαι η Νέα Χρονιά να είναι γεμάτη υγεία, ευτυχία κ ειρήνη.
    Θαύμα τα πέρασες κ του χρόνου. Μου αρέσουν πολύ οι καινούργιες σου μπότες, καλό περπατημένες να είναι.
    Σε φιλώ

    Σχόλιο από Evie — Δεκέμβριος 30, 2009 @ 6:06 πμ | Απάντηση

  5. έτσι έτσι ελευθερία!
    τι κακό κι αυτό να κοιμώμαστε τόσο πολύ χρόνο και να σου λένε κιόλας ότι ο ύπνος είναι απραίτητο!
    μπα, χαπακάκια δεν παίρνω…
    το αφήνω όποτε θέλει να έρθει!
    έχω περάσει κάτι συνεχόμενες αυπνίες το έτος 2000 (κι όλες τις πέρασα δίχως χαπακάκια) που μπροστά σ’ εκείνες αυτά εδώ δεν είναι τίποτα!
    καλά είναι καμιά φορά να ψύνεσαι – κι από ένα ψύσιμο και μετά οτιδήποτε άλλο σου φαίνεται παιχνίδι!
    φιλιά και γαλήνες σου εύχομαι

    Σχόλιο από simela — Δεκέμβριος 30, 2009 @ 4:47 μμ | Απάντηση

  6. έβη μου πέρασα από σένα αλλά δεν σου μίλησα…
    θα έρθει κι εκείνη η ώρα…
    ναι, τα πατούμενά μου είναι τέλεια και ζεστά αλλά δεν μπορώ να πω ότι τα χάρηκα ακόμα…
    μόνο μια φορά βγήκα έξω μ’ αυτά αλά θα βγω… θω βγω… θα βγω… ο χειμώνας στην αρχή είναι ακόμα…

    τα φιλιά μου και τις καλύτερες ευχές όχι μόνο γι αυτές τις μέρες αλλά για όλες που μας αναλογούν και που μας απομένουν!!! ουδείς γωνρίζει πόσες!!!

    Σχόλιο από simela — Δεκέμβριος 30, 2009 @ 4:52 μμ | Απάντηση

  7. […] κεφάλι, με γάντια fleece φοδραρισμένα και με παπούτσια από το Τάλιν της Εστονίας περπατάμε και μέχρι την Ελλάδα… άμα […]

    Πίνγκμπακ από Νοσταλγία για Slussen… « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Ιανουαρίου 8, 2010 @ 2:42 μμ | Απάντηση

  8. […] – δηλαδή κάτω από ψηλά κτήρια! Διότι μπορεί από κάτω να βολεύτηκα καλά (κάτω από τα παπούτσια μου πρόσθεσα ειδικά καρφάκια […]

    Πίνγκμπακ από Ουρανοκατέβατος θάνατος… « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Φεβρουαρίου 9, 2010 @ 9:06 μμ | Απάντηση

  9. […] πολλά περπατώντας έτσι γύρω στα 20 λεπτά! Θαύμαζε τα ειδικά καρφιά στα παπούτσια μου διότι αυτή πονά σ’ όλο της το κορμί, λέει, επειδή […]

    Πίνγκμπακ από “Χιονατερές” & Τσιπούρες « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Φεβρουαρίου 28, 2010 @ 3:16 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

