ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Δεκέμβριος 22, 2009

ΚΑΡΤ ΠΟΣΤΑΛ!

Filed under: Uncategorized — simela @ 5:24 μμ

 Εικόνες από την σημερινή μου βόλτα:

 

Η αγαπημένη μου βελανιδιά, η παρέα μου και η συντροφιά μου, μπροστά στο σπίτι μου που 3 χρόνια που ζω εδώ τώρα την βλέπω με τέτοιο όμορφο και λευκό νυφικό! Η πρώτη φωτό είναι από το παράθυρο της κουζίνας και η δεύτερη από έξω μόλις βγήκα για την βόλτα!

 

Απ’ αυτά τα Rönnbär ίσως σε λίγα χρόνια έχουμε και στο χωριό μου, στο Καλοχώρι Σερρών, αφού η ανηψιά μου από την Σαλονίκη που πόσφατα ήταν εδώ πήρε μαζί της μια παραφυάδα και αν με λίγη καλή τύχη πιάσει θα μας δώσει τέτοια όμορφα κόκκινα φρουτάκια που αν και δεν τρώγονται είναι ωστόσο καλοπιστικά!
Και με και δίχως το βαρύ και λευκό χιόνι πάνω τους… η δεύτερη φωτογραφία είναι, φυσικά, από άλλη μέρα!

    

Σήμερα ήταν η μέρα αυτών που παράγουν καρτ πορτάλ! Ή αυτών που την φωτογράφηση την έχουν σαν απλή τρέλα και περίπου τέτοια τρέλα είχα κι εγώ σήμερα που αψίφησα τους 10 βαθμούς υπό του μηδέν και βγήκα δήθεν για ψώνια…
Και με τέτοια ήλιοφάνεια, δυστυχώς για λίγες ώρες, οι άνθρωποι που όντως δούλεψαν σήμερα θα είχαν το μεγαλύτερο στρες της χρονιάς!
Μα δεν είναι ομορφιές αυτές; Θαρρώ πως για πρώτη φορά τα απολαμβάνω τόσο αν και είμαι στην Σουηδία από το 1975 και αν και παλιά είχαμε πολούς χειμώνες με τέτοιες εικόνες αλλά εγώ την Φύση δεν έβλεπα καν τότε! Όπου στρίψεις το βλέμα σου τέτοιες εικόνες βλέπεις και είναι πραγματική οφθαλμοθεραπεία….
Απολαύστε τες κι εσείς!

1 σχόλιο »

  1. είναι φανταστικες φωτογραφιες!!!! αυτό θα πει χειμώνας και Χριστουγεννα!
    Πολλές πολλές ευχες για χαρουμενες γιορτες!!!!!

    Σχόλιο από λενα — Δεκέμβριος 23, 2009 @ 10:50 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

