ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Δεκέμβριος 3, 2009

-5 βαθμοί & ανοσία

Filed under: Uncategorized — simela @ 10:48 μμ

 

Αισθάνομαι σίγουρη και ασφαλής!  Πού να με πλησιάσουν ιοί, κόρες και μικρόβια όταν περπατώ σε τέτοιες περιοχές, σε τέτοιους χώρους και σε τέτοιες θερμοκρασίες;
Τα πάντα είναι παγωμένα και απολιμανσμένα εδώ! Με τους 5 βαθμούς υπό του μηδέν, την ώρα που περπατούσα σήμερα, έμπαιναν στα στήθη μου κλινικά καθαρές αναπνοές κι αισθάνομαι να έχω περάσει πλέον στην ανοσία!
Ούτε χοίρους φοβάμαι ούτε όρνιθες κι ούτε τα εμβόλιά τους πρόκειται ποτέ να με συγκινήσουν!

Χαίρομαι που επί 35 χρόνια στην Σκανδιναβία, και με θερμοκρασίες μέχρι και 35 υπό του μηδέν, έχω ανοσοποιηθεί τελείως…
Θαρρώ πως καλά είναι τα πάντα να μπουν στην παγοποίηση κι έτσι να εξαφανιστούν οι ιοί και τα μικρόβια με τους οποίους μας τρομάζουν γιατροί και φαρμακευτικές εταιρίες!
Μακάρι να πάγωνε η υφύλιος για ένα διάστημα! Αυτό ίσως μας οδηγούσε στην υγεία και μακροζωία…

Κάπως έτσι σκεφτόμουν στην σημερινή μου βόλτα βλέποντας την ομορφιά της φύσης στην παγοποιημένη της κατάσταση!

 

Και μετά από περίπου 40 λεπτών περπάτημα, με απόλαυση της παγωμένης ατόμφαιρας που έτσουζε τα μάγουλά μου, και με τον διαλογισμό μου έφτασα στην Μαρία με τα χέρια μου γεμάτα με χειμερινά φρούτα του δάσους! Κι έκατσα αμέσως να συνθέσω αυτά τα δυό και να τα κρεμάσω το ένα στην κουζίνα και τ’ άλλο στο σαλόνι της….

 

… την ώρα που η αγαπημένη μου γειτόνισα και «μάνα» Μαρία τηγάνιζε 3 κιλά κιμά κάνοντας κιοφτέδες και λαχανάκια βρυξελλών για την οικογένειά της που θα ‘ρχόνταν αργότερα να φάει…

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

