ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Δεκέμβριος 2, 2009

Άσπρα σύκα, μαύρα σύκα…

Filed under: Uncategorized — simela @ 8:23 μμ

Ναι, βγήκα και μια βόλτα!
Με τους 5 βαθμούς κάτω από το μηδέν, μ’ έναν κατακάθαρο ουρανό και μ’ ένα φεγγαράκι λαμπρό περπάτησα περίπου 10 λεπτά και άλλα τόσα για επιστροφή!

Μπήκα και σε σούπερ μάρκετ να δω τι τρέχει… καιρό είχα να μπω σε τέτοιο και από τα χριστουγεννιάτικα προιόντα που ήδη βρίσκονται σε πληθώρα μόνο χουρμάδες και σύκα καταναλώνω!
Δώσμου σύκα και παρ’ την καρδούλα μου, που λένε! Φρέσκα σύκα, ξερά σύκα, χλωρά σύκα, ψώφια σύκα, ζωντανά σύκα, όριμα σύκα, άγουρα σύκα, πράσινα σύκα, μαύρα σύκα, κίτρινα σύκα… όλα τα σύκα τ’ αλέθει ο μύλος μου!

Δεν τυχαίνει Αύγουστο μήνα να βρίσκομαι στην ελλάδα να φάω φρέσκα σύκα να σκάσω!
Μικρό όταν ήμουν πάνω από τις συκιές δεν κατέβαινα…

Έτρωγα άγουρα σύκα μια μέρα, ήμουν δεν ήμουν 4-5 ετών και το θυμάμαι σα να ‘ταν χθες, και τα χείλη μου έτσουζαν από την αγουροσύνη τους!
Πάνω στο πλατύσκαλο του σπιτιού μας γρίνιαζα που ναι μεν ήθελα να φάω τα σύκα που είχα μαζεμένα στην τσέπη μου αλλά που δεν μπορύσα επειδή πονούσα/έτσουζα….

Κι εκείνη την ώρα ανέβαινε τα σκαλιά ο σχωρεμένος ο πατερούλης μου!
Ποιός ξέρει τι τον έκανε και με φίλησε στο κούτελό μου!!!!
ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ – ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ διότι όχι μόνο δεν φιλούσε αλλά ούτε καν αγκάλιαζε και όχι μόνο τα παιδιά του αλλά ούτε και τα εγγόνια του!
Το μοναδικό φιλί απο τον πατέρα μου ήταν εκείνο και το ‘χω στην θύμησή μου σαν Ιερό Κημείλιο!

Τέτοιος ήταν ο πατερούλης μου! Αλλά εγώ κάποια χρόνια μετά το πέρασμά του στον άλλον κόσμο έμαθα και να τον συγχωρώ και να τον αγαπώ – δεν ξέρω αν το ‘κανα γι αυτόν αλλά για μένα το ‘κανα σίγουρα!

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

