ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Δεκέμβριος 2, 2009

Μου ‘ρχεται να…

Filed under: Uncategorized — simela @ 5:56 μμ

Κατανάλωσα πολύ Μανώλη Λιδάκη αυτές τις μέρες. Μ’ αρέσει και η μουσική στα τραγούδια του και η φωνή του αλλά από κείμενα, είπαμε, δεν ακούω…

Ήταν να πάω χθες στην κλινική να βγάλουν τα «καλόδια» από πάνω μου αλλά πήγα σήμερα και με το ειδικό στηθόδεσμο κοινώς «σουτιέν» που μου φόρεσαν πριν φύγω αισθάνομαι μια τέλεια απελευθέρωση!
Μου ‘ρχεται ακόμα και να γυμναστώ και να κολυμπήσω…
Τι απόλαυση να απαλαχτείς από τα καλόδια…

Μ’ έχω νοσηλεύσει άψογα είπαν και η νοσοκόμα και ο χειρουργός μου ο οποίος είναι, λέει, πολύ ευχαριστημένος με το μέχρι τώρα αποτέλεσμα!
Στις 6 μέρες που αυτονοσηλευόμουν στο σπίτι μου μόνο μια φορά τους τηλέφωνησα (είχα την πολυτέλεια ακόμα και τον χειρουργό να τηλεφωνήσω) για κάποια επιπλοκή στα «καλόδιά» μου και με τις online οδηγίες τους τα πήγαμε μια χαρά και σκέφτομαι στο εξής εγώ να με νοσηλεύω αν και όποτε χρειαστεί!
Τι λέτε; Θα τα καταφέρω;
Είπα δεν θα ξαναγράψω για το θέμα αλλά για την ώρα δεν έχω κάτι άλλο πιό ενδιαφέρον… θα επανέλθω όμως….

Φιλάκια και αγάπες σε όλους!

Α, το φιλμ με τον Χατζηχρίστο που προτείνετε το έχω δει με την ανιψιά μου από την Σαλονίκη που πρόσφατα ήταν εδώ αλλά ευχαριστώ για την πρόταση!

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

