ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Δεκέμβριος 1, 2009

Ο Ηλίας του 16

Filed under: Uncategorized — simela @ 7:49 μμ

Δεν συνιθίζω να βλέπω φιλμ. Τι να πω, δεν ξέρω το γιατί! Και νέα που ήμουν ο σινεμάς δεν ήταν κανένα ιδιαίτερο άθλημα για μένα. Τώρα που το σκεύτομαι γενικά δεν έκανα πολλά από αυτά που οι νέοι συνίθιζαν να κάνουν επομένως από τότε ακόμα τραβούσα τον δικό μου δρόμο και προχωρούσα με το δικό μου κύμα… 

Για να πάω σε σινεμά πρέπει η ταινία να παρουσιάζει κάτι το ιδιαίτερο για μένα ή να με παρασύρει καμιά παρέα όπως πριν κανα-δυό χρόνια με παρέσυρε η φίλη μου, η Μαίρη, και πήγαμε για το mama mia που ήταν και τελευταία ταινία που είδα!
Αλλά αυτές τις μέρες που ήμουν σε «καραντίνα» θημύθηκα το greek movies και δεν θυμάμαι και ποιός μου μίλησε γι αυτό το σάιτ τελευταία!
Και κατανάλωσα εκεί πολλά φιλμ αλλά το » Ο Ηλίας του 16″, που και γι αυτό μου μίλησε κάποιος αλλά ποιός, μ’ έκανε να σκάσω στα γέλια!

Σχεδόν δεν επιλέγω καθόλου – στα τυφλά βλέπω, στα κουτουρού που λέμε, επειδή δεν είμαι σίγουρη ποιά ταινία θέλω να δω για να την ψάξω!
Προτιμώ κωμωδίες αλλά αν δεν ξέρεις κάτι συγκεκριμένο δύσκολα βρίσκεις κάτι καλό… έχετε καμιά πρόταση που πιστεύετε ότι θα μ’ αρέσει;

3 Σχόλια »

  1. Nα δεις την ταινια με τον Χατζηχρηστο παλι που νομιζω λεγετε ο μπακαλογατος.Καταπληκτικη!

    Σχόλιο από Soula — Δεκέμβριος 1, 2009 @ 8:57 μμ | Απάντηση

  2. Δεν λεγετε ετσι η ταινια.Ο τιτλος της ειναι «της κακομοιρας»

    Σχόλιο από Soula — Δεκέμβριος 1, 2009 @ 9:07 μμ | Απάντηση

  3. ναι ναι!!!!!συμφωνο τελοια ταινια αξιζει να την δεις.οσο για το ποιος σε μιλησε να σου πω οτι ηταν ο μιχαλης

    Σχόλιο από ioanna — Δεκέμβριος 1, 2009 @ 9:27 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

