ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Νοέμβριος 28, 2009

Το καλωσορίζω!!!

Filed under: Uncategorized — simela @ 6:36 μμ

Ευχαριστώ για τις ευχές σας και για τα καλά σας λόγια αγαπητοί και αγαπητές μου! Να είστε καλά που μου δίνεται κουράγιο και θάρρος τα οποία με ευγνωμωσύνη δέχομαι αν και από πείρα ξέρω ότι αν εσύ ο ίδιος δεν δώσεις τις ευχές και το θάρρος στον εαυτό σου όλων των άλλων λογαριάζονται μισές…

Κι εγώ από χθες το καλοσωρίζω! Το νέο μου κομμάτι! Αυτό που μπήκε μέσα μου την Τρίτη και ακόμα ψάχνει πού και πώς να αράξει! Ψάχνει πού μέσα μου θα κουρνιάσει για να φτιάξει την φωλίτσα της και το αισθάνομαι αυτό αφού ακόμα με πρίζει και με πονά…Θέλει τον χρόνο της κι αυτή όπως και οτιδήποτε άλλο μέσα σ’ ένα νέο και ξένο σώμα!
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ μέσα μου της λέω χαμηλόφωνα και της χαιδεύω!
Καλώς ήρθες μικρούλα μου και θα δεις που Θα γίνουμε φίλες και θα αγαπιώμαστε, της λέω….

Της μιλάω από χθες και αν το είχα σκευτεί νωρίτερα θα ζητούσα από τον χειρουργό να μου το δείξει να το χαιδέψω λιγάκι και να το φιλήσω πριν το βάλει μέσα στον μαστό μου!
Αν και κάτι μου λέει ότι δεν θα μου το έδειχνε… Μάλλον το βγάζουν απο την αποστειρωμένη συσκευασία του και το τοποθετούν κατευθείαν μέσα στον μαστό!

Πάντως της μιλώ από χθες και σαν ν’ άρχησε μετά από λίγο να ξύνεται κιόλας…. έτσι μου φάνηκε!
Όταν μια πληγή αρχίζει να ξύνεται δεν σημαίνει ότι αρχίζει να γιάνει;

Μάλον βιάζομαι, ε;

2 Σχόλια »

  1. καλορίζικο λεβεντιά μας…
    🙂

    Σχόλιο από Allu Fun Marx — Νοέμβριος 28, 2009 @ 10:27 μμ | Απάντηση

  2. Allu Fun Marx ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ – ΛΕΒΕΝΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ 2 ΜΑΣ!

    Σχόλιο από simela — Νοέμβριος 30, 2009 @ 9:17 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

