ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Νοέμβριος 23, 2009

Με βζί!

Filed under: Uncategorized — simela @ 8:19 μμ

Κι ήρθε η ΜΕΓΑΛΗ ώρα και αύριο τέτοια ώρα θα ‘μαι με βζί!!! 😉
Κι όχι στο νοσοκομείο Karolinska όπως ήταν κανονισμένο από την αρχή, κι όπως γενικά γίνεται, αλλά στην πρωτοκλασάτη κλινική, στην μεγαλύτερη και καλύτερη της Σκανδιναβίας, που λέγεται Akademikliniken και μάλιστα από τις υπηρεσίες του χειρούργου Per Hedén του ίδιου του ιδρυτή της κλινικής!

Πώς τα κατάφερα κι ήρθαν έτσι τα πράγματα δεν ξέρω. Όχι πως έκανα και τίποτα για να τα φέρω εδώ! Τα πράγματα έτσι ήρθαν από μόνα τους όπως λιγάκι ανάφερα κι ΕΔΩ!

Αλλά μην κάνετε καν τον κόπο να συγκρίνετε ένα νοσοκομείο της Σουηδίας μ’ ένα της Ελλάδας διότι είναι σαν να μιλάμε για παλάτια και μαντριά (τουλάχιστον γι αυτά που εγώ είδα στην χώρα μου πριν αρκετά χρόνια – να σώσει και να μην  ξαναδώ) και είμαι σίγουρη ότι και στο νοσοκομείο Karolinska αν γινόταν η εγχείρηση όλα θα πήγαιναν καλά!
Υπάρχει, ωστόσο, μια ιδιαιτερότητα στον δικό μου μπούστο/μαστό με παλιά ιστορικά κλπ… και στους ειδικούς χειρούργους της ιδιωτικής κλινικής όσο να ‘ναι αισθάνομαι ακόμα πιό σίγουρη!

Και παρά το γεγονός ότι το δικό μου σλόγκαν είναι «Beauty through natur» θα ‘μαι αύριο στην κλινική που σαν σλόγκαν έχουν το «Beauty through science»!
Αλλά το Μέγα Σύμπαν που για όλα μερημνεί και που όλα τα τακτοποιεί θα κάνει και αύριο ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ και να συνεχίσουμε να τα λέμε εδώ και να τα σχολιάζουμε…

Να τ’ αποτελειώσω τώρα όλα σύμφωνα με τις οδηγίες που μου στείλανε: δηλαδή να πληθώ με κάποια ειδικά σαμπουάν κλπ., που ήδη αγόρασα από το φαρμακείο, να φάω του σκασμού αφού αύριο από τις 6 το πρωί έχουμε αυστηρή νηστεία, και να κοιμηθώ νωρίς σε καθαρότατα σιντόνια!
Και αύριο το πρωί πάλι ντους με τον ίδιο τρόπο και μετά αναχώρηση για την κλινική!

Όλα αυτά τα της προετοιμασίας γίνονταν παλιά στο νοσοκομείο αφού από την παραμονή της εγχείρησης ήμασταν μέσα αλλά εδώ και κάποια χρόνια πολλά πράγματα έχουν αλλάξει και μερικές από τις ευθύνες των νοσοκόμων (και μερικές δαπάνες όπως αυτά τα σφουγγάρια και σαμπουάν κλπ.) τις φορτώθηκαν οι ασθενείς…

Αυτά και εις το επανειδείν!

Στην φωτογραφία είμαι στην κλινική πρόσφατα που ήμουν εκεί για να γνωριστώ καλύτερα με τους γιατρούς, τις νοσοκόμες, το περιβάλον κλπ., χαζέβοντας το βιβλίο που ο χειρούργος μου έχει γράψει

11 Σχόλια »

  1. Με χαμόγελο και εμπιστοσύνη στους γιατρούς και τον εαυτό σου όλα μια χαρά θα πάνε. Επίσης φρόντισε να μη καπνίσεις καθόλου απόψε και αύριο, ναι;

    Περιμένω νέα σου!

    Σχόλιο από El — Νοέμβριος 23, 2009 @ 8:55 μμ | Απάντηση

  2. Καλή επιτυχία! 🙂

    (Παντού περικοπές βρε παιδί μου, παγκόσμιο το κακό, ένα σαπουνάκι τους μάρανε τώρα; Θα μου πεις όλες οι νοσοκόμες πάνε Νορβηγία να κονομήσουν και υπάρχει έλλειψη – σωστό κι αυτό)

    Σχόλιο από pølsemannen — Νοέμβριος 23, 2009 @ 9:37 μμ | Απάντηση

  3. Συμέλα σου εύχομαι όλα να γίνουν τέλεια!
    καλή επιτυχία!

    Σχόλιο από λενα — Νοέμβριος 23, 2009 @ 9:48 μμ | Απάντηση

  4. SOU efxome apo tin kardia mou kali sou epitixeia kai sigoura tin exeis kai olla mia xara tha pane kalisou dinami ei se vraxos filia sofia

    Σχόλιο από sofia — Νοέμβριος 23, 2009 @ 11:01 μμ | Απάντηση

  5. El από το σάββατο έχω να καπνίσω!
    κι αν δεν ερχόταν η ανηψιά μου από θεσσαλονίκη δεν θα είχα καπνίσει εδώ και 3,5 εβδομάδες!
    αλλά την εβδομάδα που ήταν εδώ κάπνισα μαζί της!
    όλα πάνε καλά… κι όλα θα πάνε καλά!
    i ll let you know….

    Pölse ευχαριστώ πολύ!
    ναι, ένα διάστημα οι νοσοκόμες έφευγαν για νορβηγία.
    τώρα δεν ξέρω τι γίνεται αλλά οι περικοπές ισχύουν σε όλους τους χώρους κι όχι μόνο σε νοσοκομεία!
    άλλωστε η σουηδία δεν είναι όπως την ήξερες και όπως την ήξερε πολύς κόσμος!
    πάνε τα παλιά καλά…

    λένα μου να είσαι καλά!
    ναι, ναι τέλεια γκόμενα θα γίνω πάλι 😉 κι ας μου τα ματιάξανε κάποιες… κάποιοι… κάποτε…

    Σχόλιο από simela — Νοέμβριος 23, 2009 @ 11:06 μμ | Απάντηση

  6. Kαλη επιτυχια! Και τα δυο; Θα ειμαι συνεχεια με τη σκεψη μου κοντα σου. Ποιος σε πιανει μετα.Πολλα πολλα φιλια!!!

    Σχόλιο από Soula — Νοέμβριος 24, 2009 @ 8:53 πμ | Απάντηση

  7. Καλή επιτυχία! Όλα θα πάνε μια χαρά και όλα θα είναι τέλεια.
    Με χαρά θα διαβάσουμε νέα σου.
    πολλά φιλιά

    Σχόλιο από B. — Νοέμβριος 24, 2009 @ 4:08 μμ | Απάντηση

  8. Καλήν επιτυχία

    Κάνεφ

    Σχόλιο από Όνου Κάνεφ — Νοέμβριος 24, 2009 @ 4:24 μμ | Απάντηση

  9. Σου εύχομαι ολόψυχα τα καλύτερα! Γιατί το αξίζεις….

    Σχόλιο από Γιάννης — Νοέμβριος 24, 2009 @ 5:30 μμ | Απάντηση

  10. Καλή μου Συμέλα, σου εύχομαι καλή επιτυχία. Να πάνε όλα καλά και να χαρείς και να καμαρώνεις τα καινούργια σου βζάκια. Πολλά φιλιά, η άλλη Ελευθερία.

    Σχόλιο από ελευθερία — Νοέμβριος 24, 2009 @ 11:24 μμ | Απάντηση

  11. […] Λέτε να πήδηξα το καλάμι, που λένε; Λέτε να μας “έφτιαξε” ο Per Hedén στην πιό διάσημη κλινική της Ευρώπης, στο […]

    Πίνγκμπακ από Ξενοπερπαρτήματα και Λουσία « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Δεκέμβριος 13, 2009 @ 1:06 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

