ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Νοέμβριος 10, 2009

Ξανά μανά…

Filed under: Uncategorized — simela @ 8:52 μμ

Όχι πως δεν έχω να γράψω…
Είχα κάποιες οικογενειακές συναντήσεις με τις εγγονούλες μου που παίρνουν τόση δύναμη από πάνω μου όταν τις έχω στην αγκαλιά μου… συνάντησα τους τελευταίους ελληνοσουηδούς που  ύστερα από 5άμηνη διαμονή στην Ελλάδα επέστρεψαν τώρα… ξαναπήγα εκεί στην πρωτοκλασσάτη κλινική να ξαναμιλήσουμε περί της αποκατάστασης να τα εμπεδώσω καλύτερα… αλλά ξανά μανά μ’ ενοχλεί το κεφάλι μου και λέω να μην γράψω περισσότερο τώρα!
Με το που συνέλθω επανέρχομαι και με γραπτό υλικό και με φωτογραφικό…

2 Σχόλια »

  1. Αυτο με τους πονοκεφαλους τι ειναι τελικα;

    Σχόλιο από Soula — Νοέμβριος 11, 2009 @ 8:54 πμ | Απάντηση

  2. σουλάκι για να μην έχω απάντηση από εκείνες τις ακτίνες που έκανα στο κεφάλι άρα δεν είναι τίποτα!
    διότι αν ήταν κάτι μέχρι τώρα θα με καλούσαν 5-6-7 φορές….
    είναι ημικρανίες, σαν όλες τις ημικρανίες και θα μάθω απλά να ζω με αυτές!

    Σχόλιο από simela — Νοέμβριος 12, 2009 @ 10:30 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

