ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Νοέμβριος 5, 2009

Σε χλιδές η Συμέλα…

Filed under: Uncategorized — simela @ 9:52 μμ

Είναι αδύνατον να φανταστείτε πώς κατέληξε το ραντεβού που είχα σήμερα….

Υπάρχει ένας κανόνας, εδώ, ένας νόμος, κάτι, που λέει ότι εάν το νοσοκομείο δεν προλαβαίνει να εγχειρήσει τον ασθενή μέσα σε 3 μήνες (από την στιγμή που αποφασίστηκε η εγχείρηση) είναι υποχρεωμένο να εξυπηρετήσει τον ασθενή με κάποιον άλλον τρόπο! Να τον στείλει πχ. σε κάποιον άλλον γιατρό που κάνει ίδιες εγχειρήσεις, συνήθως σε ιδιωτική κληνική, και αυτό ήταν το σοκ της ημέρας…. 

Το νοσοκομείο, το Karolinska, δεν προλαβαίνει, λέει, να μου κάνει την αποκατάσταση (ε, ναι, ήρθε και η ώρα της αποκατάστασης) μέχρι τις 21 Δεκεμβρίου! Τότε είναι το dead line τους, που λέμε και που εδώ που τα λέμε από τέτοια καλά καλά δεν ήξερα κι όλας!
«Και τι προτίνεις να κάνω» της ρώτησα την Παρασκευή που από περιέργεια τηλεφώνησα να δω αν και πότε θα με καλέσουν να το κάνουμε να τελειώνουμε και από αυτό!
«Αν θες να σε στείλουμε σε μια κληνική (δεν είπε τίποτα για ιδιωτική) να κάνουν την εγχείρηση πιό σύντομα» απάντησε και κάπως δεν μου καλοάρεσε η πρότασή της από την αρχή!

Να μην τα πολυλογώ οι τηλεφωνικές γραμμές πήραν φωτιά και χθες το απόγευμα μου τηλεφώνησε μια ευχάριστη και χαρούμενη από την κληνική αυτή και μου ‘κλεισε ώρα για σήμερα, κιόλας, με τον καθηγητή και ιδρυτή της κληνικής…
Και πήγα!!!

Με το που μπαίνω μέσα αισθάνομαι μια χλυδή, έναν διαφορετικό αέρα, με διαφορετικές κυρίες να περιμένουν… φαίνεται αυτό, φαίνεται…Μου φάνηκαν τα πρόσωπα και των πελατών/ασθενών και των γιατρών/χειρούργων φτιαγμένα και πλαστικά σαν από άλλο διάστημα που βλέπουμε σε κάτι φιλμ…
Βρε πού πέσαμε, αναρωτιόμουν… αλλά μ’ έτρωγε και η περιέργσαι να δω πού θα καταλάξει η υπόθεση!

Προχωρώ προς την γραμματεία να εγραφώ, τσακ τσακ κάνει την δουλειά αυτή, «750 κορόνες» μου λέει σαν κάτι το πιό φυσιολογικό κι απ’ το φυσιολογικό!
Επ, της λέω, από Karolinska έρχομαι και στον ΤΑΔΕ χειρούργο πηγαίνω!!!
«Α, οκ οκ οκ τότε δεν κοστίζει», μου λέει!
Είπα κι εγώ, 75 ευρώ για ένα κονσουλτινγκ!!!! Νά σ’ αυτό το σημείο μου μπήκε η μύγα ότι σε μια χλυδάτη ιδιωτική κληνική είχα μπει και πιό αργότερα έμαθα ότι σ’ αυτήν την κληνική έχουν κάνει και μια τηλεοπτική σειρά, με θέμα τις πλαστικές εγχειρήσεις, την οποία δεν είδα/δεν βλέπω, αφού δεν έχω τιβι!

Μου ‘δωσε η κοπελιά από την γραματεία κάτι χαρτιά να σημπληρώσω στην αίθουσα αναμονής, μέχρι να με φωνάξει ο χειρούργος, και ήρθε και κάθισε δίπλα μου μια κομμάτι μπερδεμένη με το αν θα κάνει μποτοξ ή όχι στα μούτρα της…
«Μια χαρά όμορφη και κούκλα σε βρίσκω και δεν βλέπω τον λόγο να κάνεις κάτι τέτοιο», της είπα και το εννούσα φυσικά γιατί όντως γλυκούλα ήταν!
«Ναι, ναι, κι εσύ είσαι όμορφη αλλά κι εσύ είσαι εδώ – Εσύ γιατί είσαι εδώ αφού έχεις τόσο όμορφο και αλιώτικο απίλ;» μου ρώτησε η εύστροφη και με όλο της το δίκαιο!
«Α, εμένα θα μου βάλουν κάτι που μου το χρωστάνε γιατί μου το ‘χουν πάρει τον Μάρτιο του 2007 και ήρθε ή ώρα να μου κολήσουν εκεί ένα νέο» ήταν η δική μου απάντηση…

Ίσα – ίσα πρόλαβα να δω στο μουτράκι της τον οίκτο και με φώναξε ο χειρούργος «μου» να μπω στο γραφείο του και όλοι τους μου φαίνονταν εξαιρετικά ευχάριστοι και ευγενικοί!
Και τα είπαμε μια χαρά στο γραφείο του, και τα βγάλαμε, και στριπτιζάραμε (και για τον χειρούργο αλλά και για τον μαθητευόμενό του) και μέτρησε αυτός, ο δικός μου, και πασπάτεψε, και ζύγησε, και μεζούριασε, και σήκωνε απ’ εδώ, και κατέβαζε απ’ εκεί, και μου ‘δειξε το ‘να, και μου ‘δειχνε τ’ άλλο, και μου ‘πε και πολλά! Τόσα πολλά που δεν προλάβαινε το μυαλό μου να τ’ αντιληφθεί και ζήτησα από βδομάδα να ξαναμιλήσω με μια νοσοκόμα τους για να παρκάρουν όλα καλά στο μυαλό μου πριν προβούμε σε σπαθιά και μαχαίρια…

Και αυτά που μου ‘λεγε σήμερα αυτός, με 30 χρόνια καριέρα και με αμέτρητες πλαστικές, στο Karolinska δεν μου τα ‘χουν πει και είμαι τώρα μπερδεμένη που ψυχολογικά γι άλλα προετοιμαζόμουν και σήμερα άλλα παρουσιάστηκαν!
Για μια πολύ απλή εγχειρησούλα, μ’ ενα expander μαξιλαράκι μέσα στον μαστό που κάθε 2-3 βδομάδες θα το γεμίζουν με λίγα γραμμάρια αλατόνερο μέχρι να φτάσει στο επιθυμητό μέγεθος, μιλούσαν οι άλλοι και για μια πολύ πιό πολύπλοκη εγχείρηση μιλά αυτός τώρα έχοντας φυσικά σαν πρώτο μέλημα και σαν κύριο στόχο την αισθητική κάτι που οι άλλοι, στο νοσοκομείο, λίγο – πολύ στα τέτοια τους….

Μπερδεύτηκα παιδιά! Ή σε καλύτερη περίπτωση απ’ ότι στο νοσοκομείο έπεσα δίχως καν να το θέλω, ή να το ψάχνω, ή να το μελετώ, ή να το προγραματίζω ή σε χειρότερη….
Τ’ αφήνω στο Σύμπαν και βλέπουμε!

5 Σχόλια »

  1. αν ο λογος που το κανεις ειναι απλα για αισθητικους λογους, ειναι καλυτερα να το κανεις στην κλινικη.Η αποφαση βεβαια ειναι δικη σου, και σου ευχομαι να παρεις τι καλυτερη.φιλακια

    Σχόλιο από ioanna — Νοέμβριος 6, 2009 @ 7:04 μμ | Απάντηση

  2. Ισως στην κλινική σε προσέξουν καλύτερα και γίνει και καλύτερα η όλη διαδικασία. Κάνε ότι σου λέει η διαίσθηση σου. Ό,τι απόφαση πάρεις να είναι η καλύτερη για σένα. Πολλά φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο. Η άλλη Ελευθερία.

    Σχόλιο από ελευθερία — Νοέμβριος 6, 2009 @ 7:42 μμ | Απάντηση

  3. ιωάννα κι ελευθερία, να σας πω κι έτσι που είμαι μ’ αρέσω και ίσως δεν θα την έκανα την επέμβαση αλλά αφού μας το παραχωρεί το κράτος τον τελευταίο καιρό σκέφτηκα να την κάνω!
    παλαιότερα ήμουν σίγουρη πως δεν θα την έκανα!
    δεν θα αποφασίσω τίποτα – θα αποφασιστεί από μόνο του, θα δείτε… θα σας ενημερώνω

    Σχόλιο από simela — Νοέμβριος 7, 2009 @ 9:51 μμ | Απάντηση

  4. […] στην Ελλάδα επέστρεψαν τώρα… ξαναπήγα εκεί στην πρωτοκλασσάτη κλινική να ξαναμιλήσουμε περί της αποκατάστασης να τα […]

    Πίνγκμπακ από Ξανά μανά… « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Νοέμβριος 10, 2009 @ 8:52 μμ | Απάντηση

  5. […] Πώς τα κατάφερα κι ήρθαν έτσι τα πράγματα δεν ξέρω. Όχι πως έκανα και τίποτα για να τα φέρω εδώ! Τα πράγματα έτσι ήρθαν από μόνα τους όπως λιγάκι ανάφερα κι ΕΔΩ! […]

    Πίνγκμπακ από Με βζί! « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Νοέμβριος 23, 2009 @ 8:37 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

