ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Νοέμβριος 4, 2009

Διάσημη & αυτόγραφα!

Filed under: Uncategorized — simela @ 9:09 μμ

VINTERVIK-SKOLBARN 090  VINTERVIK-SKOLBARN 093  VINTERVIK-SKOLBARN 095

Έκανα μια βόλτα σήμερα και περνώντας έξω από ένα σχολείο χάρηκα με τα παιδιά να παίζουν και να κυλιούνται μέσα στα φύλλα της φύσης, σ’ αυτά που μόλις πέσανε απ’ τα δένδρα και που ήταν εκεί σωροί…
Η πρώτη μου σκέψη ήταν να τα φωτογραφίσω αλλά, αν και ήμουν μακριά, άκουσα σε λίγο την υπεύθηνη να φωνάζει και να κάνει χειρονομίες ν’ ακούσω….
Όχι πως δεν το ‘ξερα ότι απαγορεύεται να φωτογραφίζεις παιδιά σε παιδικούς σταθμούς και σε σχολεία αλλά δεν φαντάστηκα να δημιουργηθεί θέμα επειδή θεώρησα ότι ήμουν αρκετά μακριά!
Δημιουργήθηκε, όμως, και πλησιάζοντας να τους εξηγήσω το πόσο χάρηκα να βλέπω τα παιδιά να παίζουν με τα φύλα, διότι αύριο κιόλας ίσως να παίζουν με χιόνια, ρωτάει η δασκάλα «μήπως έχεις παρουσιαστεί στην τηλεόραση;»

Ε, τι το ‘θελε και το ‘πε!!!
Τα πιστιρίκια  με τον τρόπο τους έστειλαν σε όλο το σχολείο σήματα μορς και πλάκωσαν εκεί ο καθένας μ’ ένα χαρτί και μολύβι για να τους γράψει αυτόγραφο μια διάσημη!

«Βρε αμάν, ζαμάν, δεν είμαι διάσημη… όλο κι όλο ένα πρόγραμμα με μαγειρέματα έκανα…» τους παρακάλαγα εγώ – Το οποίο, πρόγραμμα, το έχουν δείξει τόσες φορές σε επανάλειψη που, αν και δεν το βλέπω εγώ αφού δεν έχω τηλεόραση, έχω βαρεθεί ν’ ακούω από άλλους ότι ακόμα το βλέπουν! Και παρά του ότι το πρόγραμμα έχει γυριστεί παλιά, που είχα άλλο λουκ και άλλον αέρα, πολλοί με γνωρίζουν ακόμα και από την φωνή…

«Και βέβαια είσαι διάσημη» φώναζαν τα πιτσιρίκια που μετά από τα αυτόγραφα, που τελειωμό δεν είχαν, ήθελαν και μια αγκαλιά  και αφού τελίωσαν και οι αγκαλίες ήθελαν και ένα άγγιγμα στο μάγουλο….χρειάστηκε ώρα να ξεμπερδέψω και λυπήθηκα τους διάσημους!
Πώς τα βγάζουν πέρα αυτοί οι άμοιροι;

Κι έρχομαι κι αναρωτιέμαι εγώ, τώρα: Εάν αυτά τα μικράκια έχουν την πλήση του εγκεφάλου που λέει ότι όποιος φένεται στην τηλεόραση είναι διάσημος, σημαντικός και ΘΕΟΣ πότε θα καταφέρει ο άνθρωπος να αντιληφθεί ότι αυτοί εκεί στο γυαλί είναι το ίδιο σημαντικοί όσο είσαι εσύ κι όσο είμαι κι εγώ! Ότι όλοι ήμαστε το ίδιο σημαντικοί και το ίδιο χρήσιμοι και για το Σύμπαν αλλά και γι αλλήλους…

Στην μεσαία φωτογραφία: είχαν πιαστεί τα πόδια μου μετά από τόσα «αυτόγραφα»…

4 Σχόλια »

  1. simela mou tora pou diavasa ta omorfa kimena mai ta paidia ego otan se gnorisa sto paidiko statmo ton eliniko pou isouna opos ise tora leventisa exoun dikio ta paidia tous edoses xara alla kai esei pires xara seixaritiria filia sofia

    Σχόλιο από sofia — Νοέμβριος 5, 2009 @ 12:12 πμ | Απάντηση

  2. καλα εισαι φοβερη!το ευχαριστηθηκες τουλαχιστον με τα πιτσιρικια γυρω σου?Να σε ρωτησω, τη ωρα ηταν, οταν συναντηθηκες με τα παιδια, γιατι σκοταδι μου φαινεται.Την καλημερα μου.

    Σχόλιο από ioanna — Νοέμβριος 5, 2009 @ 10:33 πμ | Απάντηση

  3. σοφάκι έσι, έτσι, ένα παιχνίδι ήταν κι εκείνο.
    να δίνεις και να παίρνεις χαρά και την έβλεπα την χαρά στα αγνά τους παιδικά πρόσωπα!

    ευχαριστώ για το «λεβέντισα» μ’ αρέσει η λέξη αυτή και λεβέντης είναι και αυτός που με βλέπει σαν λεβέντισα – μην το ξεχνάς αυτό!

    Σχόλιο από simela — Νοέμβριος 6, 2009 @ 12:22 μμ | Απάντηση

  4. ιωάννα,άργησα να σας απαντήσω αλλά τώρα το θυμίθηκα…
    όταν έφτασα εκεί η ώρα ήταν γύρω στις 3.15 και μέχρι να ξεμπερδέψω έπεσε το πρώτο σκοτάδι….καλά είναι και σκοτεινά γενικά τώρα

    Σχόλιο από simela — Νοέμβριος 6, 2009 @ 12:26 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

