ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Νοέμβριος 3, 2009

Με τον Μαζωνάκη απόψε!

Filed under: Uncategorized — simela @ 11:10 μμ

Κάπου πήρε το μάτι μου για τον Μαζωνάκη που παρατάει, λέει, την κοσμική ζωή και πάει για το Άγιο Όρος!
Μπράβο του, σκέφτηκα! Σιγά το κελεμπούρι της κοσμικής ζωής θαρείς και κάτι το αλληθινό και ουδιώδες βιώνεις εκεί…
Μπράβο στο παιδί κι αν υπήρχε ένα γυναικείο Άγιο Όρος μετά χαράς να πήγαινα κι εγώ αλλά…
Το έψαξα το θέμα, εδώ, στην Σουηδία!

Έψαξα σε κάποια σάιτι είδα κανά δυό μοναστήρια, αν θα τα ‘λεγα έτσι, και από περιέργια τηλεφώνησα να δω τι λένε!
«Γιατί τηλεφωνάς, τι θες» ρώτησε στεγνά κι άχαρα μια που δεν μιλούσε και ιδιαίτερα καλά τα σουηδικά!
«Θέλω να γίνω καλογριά», απάντησα στα ίσα εγώ!
«Είσαι καθολική», ρώτησε κι αυτή με μπέσα για το είδος της και γι αυτό που εκπροσωπεί…
«Ε, άει και…», τις είπα μέσα μου (δεν ξέρεις και ποιός μπορεί να ξέρει ελληνικά και πρέπει να προσέχεις τι λες και πώς μιλάς)
«Από τέτοιες αηδίες και ταυτότητες θα ‘θελα να την κάνω κάπου αλλού… και μου ρωτάς τα ίδια απ’ την πρώτη…» θα ‘θελα να της πω και μπορεί και να της το ‘πα, δεν θυμάμαι!
Τέλος πάντων για πλάκα το ‘κανα, βέβαια, αλλά και η κάθε πλάκα έχει και μια δόση σοβαρότητας, και μια απλή βολιδοσκόπηση για οτιδήποτε δεν βλάπτει!

Το όνομα Μαζωνάκης δεν μου ήταν τελείως άγνωστο, βέβαια, αλλά δεν ήμουν σίγουρη κι έψαξα τώρα και βρήκα αυτό το τραγούδι…

…το οποίο τ’ άκουγα καθημερινά μέσα στο αμάξι, παλιά, όταν δούλευα σαν τοπική αστυνομία (κι έριχνα τσεκ σε παράνομα παρκαρισμένα αμάξια) αλλά δεν ήξερα τότε ότι ο τύπος λέγεται Γιώργος Μαζωνάκης!
Και να το ‘ξερα δεν το θυμήθηκα τώρα να συνδιάσω την σημερινή ιστορία με το Άγιο Όρος αλλά στο youtube και στο spotify το σπούδασα απόψε, το παιδί, και όντως πολλά από τα τραγούδια του τα ‘χω ακούσει και παλαιώτερα…

2 Σχόλια »

  1. Μην πιστεύεις ότι διαβάζεις Συμέλα μου. Τελευταία είναι της μόδας να λένε για τραγουδιστές και ηθοποιούς ότι πάνε στα μοναστήρια. Πήγε μια ηθοποιός και κλείστηκε και έγινε της μόδας.
    Ο Μαζωνάκης τραγουσδούσε στην Θεσσαλονίκη αυτόν τον καιρό σε κάτι μπουζούκια και πετάχτηκε μέχρι το Αγιο Όρος. Όχι για να μονάσει όμως.
    Κι εσύ βρε παιδί μου τι τους παίρνεις τηλέφωνο? δεν ξέρεις ότι οι άνθρωποι που έχουν αρετή και ευγένια δεν είναι μέσα στα μοναστήρια αλλά γύρω μας? Οσοι μπαίνουν στα μοναστήρια είναι στενόμυαλοι και φανατισμένοι που πιστεύουν ότι όλος ο κόσμος είναι βρώμικος και αμαρτωλός

    Σχόλιο από Vassilios — Νοέμβριος 4, 2009 @ 11:58 πμ | Απάντηση

  2. αυτή την συμβουλή συνηθίζω να την δίνω εγώ Βασίλη μου, να μην πιστεύει ο κόσμος σε όλα όσα διαβάζει!
    εμένα, ωστόσο, μ’ άρεσε η «είδηση» να μπει εκεί αλλά με την προυπόθεση να υπάρχει ελευθερία σκέψεις και κίνησης….. αλλιώς να μείνει στην κοσμική ζωή!

    Σχόλιο από simela — Νοέμβριος 4, 2009 @ 11:05 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

