ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Νοέμβριος 2, 2009

Νέα, Ωραία αλλά Ατυχής!

Filed under: Uncategorized — simela @ 7:57 μμ

FILE FRONT«Και τρέμω να ‘μαι αυτό που χρόνια ανησυχείς: ωραία, νέα κι ατυχής», λέει στο τραγούδι η Τάνια Τσανακλιδου, και το σημείο αυτό το σκέφτηκα πολύ σήμερα που κόλησα σ’ αυτό το τραγούδι – βλέπε βίντεο στην προηγούμενη ανάρτηση!

Πορφανώς ήταν η «Αγία Τριάδα» μιας μάνας αυτό: Είσαι Ωραία, είσαι Νέα ΑΛΛΑ είσαι και Ατυχής! Δύο θετικά αλλά με αρνητικότατο αποτελείωμα στο τέλος που για χρόνια σφαργίζει το μυαλουδάκι του παιδιού!
Τι το θες το ΝΕΑ! Δεν βοηθά! Τι το θες το ΩΡΑΙΑ! Ούτε αυτό βοηθά όταν εκείνο το ΑΤΥΧΗΣ έρχεται και σου γίνεται ένας σιωπηλός και ύπουλος μόνιμος συνοδός στην ζωή… 
Όταν από μικρό ακούς ένα τέτοιο τρίο (ωραία, νέα κι ατυχής) είναι σαν να σε κάνουν να τρέχεις με την πέμπτη μεν αλλά με ανεβασμένο το χειρόφρενο…

Υπήρξα κι εγώ υπερπροστατευτική μάννα για αρκετά χρόνια! Και Υπερπροστατευτική και Υπερανύσηχη!
Μα μια μέρα μ’ έβαλαν τα δυο πόδια σ’ ένα παπούτσι, τα παιδιά μου, κι έκτοτε άλλαξαν πολλά και στις σχέσεις μου με αυτούς αλλά περισσότερο στις σχέσεις μου με τον ευατό μου!
Κι αν μας έχουν διδάξει ότι δάσκαλοι γίνονται μόνον οι γονείς προς τα παιδιά τους το δικό μου συμπέρασμα είναι το αντίθετο!
Οι καλύτεροι δάσκαλοι για μένα υπήρξαν τα παιδιά μου που με τον τρόπο τους με διδάξανε αλήθειες που αν συνέχιζα να επιμένω να είμαι η ελληνίδα και προστατευτική μάννα δεν θα είχα την τιμή να δω ποτέ!
Και τους ευγνωμονώ που μ’ άνοιξαν τα μάτια!

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

