ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Οκτώβριος 29, 2009

Only My Domain…

Filed under: Uncategorized — simela @ 1:18 μμ

Η λέξη Domain, στα σουηδικά Domän, μ’ αρέσει πολύ!
Εκφράζει ακριβώς αυτό που είναι: τον χώρο, τον προσωπικό χώρο, και στα σουηδικά προφέρετε ντομέν!
Έτσι θα την γράφω στην ανάρτηση αυτή και το λέω από την αρχή για να ξέρετε τι εννοώ!

Υπάρχουν, λοιπόν, 3 ντομέν – ΜΟΝΟΝ τρία, σύμφωνα με την Byron Katie και συμφωνώ κι εγώ απόλυτα!
Το 1 είναι το δικό ΜΟΥ ντομέν!
Το 2 είναι το δικό ΣΟΥ ντομέν και
Το 3 είναι όλα τα άλλα – Όλα τα υπόλοιπα: η ζωή, η φύση, η κατάσταση, η πραγματικότητα, το σύμπαν, ο θεός, η δύναμη… Όπως θέλετε πείτε το πάντως είναι το τρίτο και το μεγαλύτερο ντομέν!

Απ’ αυτά τα 3 ντομέν εγώ έχω το δικαίωμα να ασχοληθιώ μόνον με το πρώτο – ΜΟΝΟΝ με το δικό ΜΟΥ ντομέν!
Μέσα σ’ αυτόν μπορώ να κλάψω όσο θέλω, να γελάσω όσο θέλω, να χορέψω όπως θέλω, να γκρεμίσω ότι θέλω, να αλλάξω ότι θέλω, να πετάξω ότι θέλω, να κρατήσω ότι θέλω, να κράξω όσο θέλω, να θυμώσω όσο θέλω, να διατάξω όπως θέλω, να πονέσω όσο θέλω, να χαρώ όσο θέλω, να δείρω όσο θέλω, ν’ αγαπήσω όσο θέλω, να φτιάξω τις ιστορίες και τα παραμύθια που θέλω για οτιδήποτε και για οποιονδήποτε… κλπ!

Δεν έχω ούτε το δικαίωμα αλλά ούτε και την ικανότητα ή την δύναμη να μπω μέσα στα άλλα δύο ντομέν!
Είναι φύσει αδύνατον αυτό όσο και να το επιθυμώ και όσο και να θέλω να το επιβάλω!

Το τι σκέφτεσαι εσύ για μένα αφορά εσένα κι όχι εμένα – Αφορά το δικό σου ντομέν κι έχεις όλο το διακίωμα να σκεφτείς όπως θες και να φτιάξεις την όποια εικόνα θες για μένα! Το ίδιο ισχύει και στο τι σκέφτομαι εγώ για σένα! Αφορά εμένα και μόνον το δικό μου ντομέν και, επομένως, είναι αδύνατον να επιρεάσει ο ένας τον άλλον στην διαμόρφωση της εικόνας του άλλου! Μόνον το δικό μου ντομέν μπορώ να επιρεάσω και να αλλάξω – Το δε δικό σου μόνον εσύ μπορείς να το επιρεάσεις!

Όσο για το τρίτο ντομέν ούτε εγώ ούτε εσύ μπορούμε να το επιρεάσουμε!

Έτσι πολύ απλά!
Σωστά; Πολύ σωστά, θα έλεγα, και θα συνεχίσω σε άλλη ανάρτηση για να μην μεγαλώσει αυτή…

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

