ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Οκτώβριος 21, 2009

Τς! Όχι ακόμα…

Filed under: Uncategorized — simela @ 2:14 μμ

IMAG0081Για μια στιγμή, σήμερα το πρωί, είχα την επιθυμία να περπατήσω στην Αριστοτέλους της Θεσσαλονίκης! Και φταίει ο φίλος μου από την Θεσσαλονίκη, ο Βασίλης, που μου ‘στειλε αυτή την φωτογραφία της σημερινής πρωινής Θεσσαλονίκης αν και δυσκολεύομαι να καταλάβω ποιό σημείο της πόλης είναι αυτό!
Σ’ ευχαριστώ πολύ Βασίλη μου που μου τη θύμισες!

Εγώ, ωστόσο, ξύπνησα πάλι με κεφαλοενοχλήσεις! Το πιστεύω ότι δεν υπάρχουν οργανικές/σωματικές ενοχλήσεις παρά μόνο εσωτερικές και ψυχολογικές τέτοιες αλλά όσο κι αν έχω την καλή διάθεση να βρω τι συμβαίνει στην περίπτωσή μου δεν βρίσκω τίποτα! Όχι πως είναι και κάτι παράξενο αυτό που λέω τώρα αφού εμείς οι άνθρωποι πάντα για τους άλλους ξέρουμε τι συμβαίνει αλλά ποτέ για τον εαυτό μας!
Το ‘χουμε ευκολώτερο να γίνουμε οι «ψυχολόγοι» των άλλων αλλά όχι των εαυτών μας αφού ήμαστε τόσο σίγουροι ότι των άλλων την καμπούρα τη βλέπουμε! Τη δική μας πού και πώς να τη δούμε…

Δεν θα συνεχίσω… παραμένω εδώ κι επανέρχομαι όταν δυναμώσω καλύτερα…

2 Σχόλια »

  1. Είναι η Αριστοτέλους 😦
    Η πλατεία είναι στο βάθος κοντά στην θάλλασα, εγώ καθόμουν για καφέ λίγο πιο πάνω στον πεζόδρομο της Αριστοτέλους.
    Συμέλα μου εύχομαι να περάσουν γρήγορα οι πονοκέφαλοι όπως τα κύμματα της θάλασσας που έρχονται και φεύγουν γρήγορα.

    Σχόλιο από Vassilios — Οκτώβριος 23, 2009 @ 8:26 πμ | Απάντηση

  2. ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!
    πάντως τον ένοιωσα τον αέρα της Αριστοτέλους παρά τις βαριές ημικρανίες μου τότε… ασφαλώς και είναι η αριστοτέλους αφού πολλάκις έχω πιεί καφέ εκεί γύρω και την αισθάνθηκα την ατμόσφαιρα ακόμα και στην φωτό απλά δεν άντεχα να το πολυψάξω το θέμα!
    σε ευχαριστώ καλέ μου βασίλη!

    Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 27, 2009 @ 6:34 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

