ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Οκτώβριος 17, 2009

Έλα Χριστέ και Κύριε!

Filed under: Uncategorized — simela @ 7:49 μμ

velanidia-marlboro 016Ώρα 7, Σάββατο βράδυ, μ’ ένα τσιγάρο στο πακέτο! Τι κάνεις; Βάζεις κάτι πρόχειρο και περπατάς 10 λεπτά μέχρι το βενζινάδικο να πάρεις ένα πακέτο Marlboro Lights με 50 σουηδικές κορόνες!
Αυτό έκανα κι εγώ και μόλις επέστρεψα σπίτι, τσίμπισα κάτι πρόχειρο και γράφω αυτό το κομμάτι!

47, 50 κορόνες μου είπε αυτή στο ταμείο!
Μπα, τις λέω! Τι έγινε; Μειώθηκε η τιμή των τσιγάρων; Έλα Χριστέ και Κύριε! Μειώνονται οι τιμές των προιόντων σήμερα; Απίστευτο! Μέχρι το τελευταίο πακέτο που πήρα (πριν 2 μέρες) 50 κορόνες έκανε!
«Μειώσανε τα τσιγάρα κι έγιναν 19» μου λέει αυτή!

Μ’ έπιασε το γέλιο μέσα στο βενζινάδικο!
Τους γερμανούς κορόιδευα που τα πακέτα τους έχουν 17 τσιγάρα μέσα…. 
Στο εξής 19 τα τσιγάρα στα πακέτα των σουηδών και φαίνεται καθαρά στο νέο πακέτο στην φωτογραφία – Ποιός μπορεί να δει την λογική να βγάλουν το ένα τσιγάρο;

Τι άλλο θα δούμε!

4 Σχόλια »

  1. καλα θα με τρελανεις πως το ξεκινησες το τσιγαρο αφου το ειχες κομενο τοσα χρονια !!!!!εγω εχω 1 χρονο που το εκοψα αλλα ακομα το τρεμω ουτε για πλακα δεν περνω

    Σχόλιο από meletlidou xenia — Οκτώβριος 19, 2009 @ 8:57 πμ | Απάντηση

  2. πστ! με το πεις πουθενά, έτσι 😉

    ΚΑΙ ΝΑΙ, ΝΑ ΤΡΕΜΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΟ ΦΟΒΑΣΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ!
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ!7
    ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ ΕΓΩ! ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ – «ΕΔΩ ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ‘ΡΘΕ, ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΡΕ ΤΣΙΓΑΡΟ ΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ» ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ ΤΟΤΕ…

    Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 22, 2009 @ 7:40 μμ | Απάντηση

  3. σε αυτο εχεις δικαιο για το τσιγαρο

    Σχόλιο από meletlidou xenia — Οκτώβριος 23, 2009 @ 9:55 πμ | Απάντηση

  4. […] Είναι μεσημέρι τώρα, η ώρα δυόμισυ, και ακόμα δεν κάνω την κίνηση να βγω για να φέρω τις 19 δόσεις (είπαμε, 19 έγιναν τα τσιγάρα στο πακέτο τώρα) […]

    Πίνγκμπακ από Το ΕΔΩ & το ΤΩΡΑ μου! « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Νοέμβριος 2, 2009 @ 3:19 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

