ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Οκτώβριος 13, 2009

Αχ, σε όλα η Γυναίκα…

Filed under: Uncategorized — simela @ 7:06 πμ

Ελευθερία, αυτό με τα κορίτσια, που θα δώσουν «ένα ποτήρι νερό» στον γονέα, το ξέρω κι εγώ. Θυμάμαι τη μάνα μου που πόνταρε σ’ εμάς, τα κορίτσια της, αλλά αναρωτιέμαι γιατί μόνο το κορίτσι! Γιατί όχι και το αγόρι; Τι συμβαίνει λοιπόν και που ωφείλεται αυτό; 

Σήμερα έχω δύο απαντήσεις: Η μια είναι ότι φταίει η μάνα του αγοριού που δεν επέτρεψε στον μικρό της γιό να ασχοληθεί και με μαγείρεμα και με καθαριότητα ωστέ να μπορεί με κάποιο τρόπο να βοηθήσει τον ανήμπορο γονέα στο μέλλον!
Η άλλη απάντηση είναι το γεγονός ότι το κορίτσι με τον τρόπο της (και μ’ ένα σωρό δικαιολογίες, αβάσιμες συνήθως) αποστασιοποιείται από την πεθερά, και το χειρότερο, καταφέρνει να αποστασιοποιεί και τον άντρα της από τη μάνα του! Και είναι τόσο άδικο αυτό!
Κι έτσι ασχολείται μόνο με τη δική της μάνα και απαρνείται την πεθερά!
Γι αυτό, λοιπόν, είμαι της γνώμης η μάνα της κοπέλας να μη χαίρεται που η κόρη της φέρνει «ένα ποτήρι νερό» σ’ αυτήν αλλά να της συμβουλεύει να κάνει το ίδιο και για την πεθερά!

Αλλά πού να σκεφτεί τόσο μακριά η μάνα της κοπέλας αφού συνήθως και η ίδια συμβάλει στο να απομακρυνθεί η κόρη της από την συμπεθέρα!!!
Πάντως γεγονός είναι ότι σε όλα φταίει η γυναίκα είτε μάνα είναι αυτή, είτε κόρη, είτε σύζηγος και δεν βγάζω τον ευατό μου απ’ έξω αλλά εγώ είχα την τύχη, ή ατυχία, τα δικά μου πεθερικά να ζουν μίλια μακριά και τέτοιες ψυχοφθόρες καταστάσει δεν έχω βιώσει πολλές!

Και για πλάκα ας κάνουμε τώρα ένα πείραμα!
Προσπαθήστε, οι γυναίκες αναγνώστριες, να θυμηθείτε τα πρώτα σας χρόνια με τον άντρα σας! (Σταθείτε όμως ειληκρηνείς με τον ευατό σας στο πείραμα διότι ούτε βαθμό θα πάρετε ούτε και κανείς θ’ ακούσει την απάντησή σας εκτός, βέβαια, από την συνείδησή σας αλλά μη τις δίνεται σημασία τώρα…
Κάνατε ή δεν κάνατε τα πάντα να απομακρυνθείτε από τους γονείς του άνδρα σας στην αρχή ή και αργότερα που κάπως μεγάλωσαν τα παιδιά σας και πλέον δεν τους χρειαστήκατε;
Συνήθως τα πρώτα χρόνια γίνονται αυτά και αφού δημιουργηθεί η απόσταση μεταξύ μας είναι σχεδόν αδύνατον να την αλλάξεις στο μέλλον κι όσοι, παρόλες τις δυσκολίες, το μπόρεσαν τους αξίζει ένα μεγάλο μπράβο! 

Όλα αυτά και πολλά άλλα επιφέρουν φασαρίες και διχόνιες στην οικογένεια και το καλύτερο είναι τα γηρατειά να τα μερημνεί η πολιτεία για να αποφύγουν τα ζευγάρια τις ψυχοφθόρες καταστάσεις που τόσο φθείρουν τις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων, που τις περισσότερες φορές είναι ήδη επιρεπείς και εύθραυστες και οποιοσδήποτε άνεμος μπορεί να τις ρημάξει!

1 σχόλιο »

  1. εμενα προσωπικα η μητερα μου ποτε δε μου ειπε καποια κουβεντα εναντιον τις πεθερας μου και ας μη ταιριαζανε σα χαρακτηρες η συμπεθερες.Παντα μου ελεγε, οπως θελεις ο αντρα σου να εκτιμα εμας ,ετσι και εσυ θα εκτιμας τους γονεις του,γιατι αν δεν ηταν αυτη η γυναικα δε θα ειχες και εσυ τον ανδρα που αγαπας.Με τα πεθερικα μου εδω και δυο χρονια ζουμε πολυ κοντα ,και πρεπει να πω οτι εκτιμω πολυ το γεγονος οτι ποτε δεν ανακατεφτηκαν μεσα στην οικογενεια μου,ουτε τωρα,ουτε και οταν ζουσαμε πιο μακρια.Τωρα θα ηθελα να κανω και ενα σχολιο για το αρθρο που εγραψες οταν μπηκες στην εκκλησια και ειδες την εγκυο κυρια.Δε θα συμφωνησω οτι ολες η ελληνιδες με το που μενουν εγκυες φερονται σα να φοβουνται μη σπασουν τα αυγα.Συγουρα υπαρχουν και αυτες ,αλλα δε μπορουμε να αδικησουμε και αυτες που φερονται φυσιολογικα σε ολοι την εγκυμοσυνη τους.Εγω προσωπικα ξερω κοπελα που δουλευε μεχρι την ημερα που γεννησε. Ηρθε το πρωι στη δουλεια και το βραδυ μπηκε για να γεννηση,και μετα απο μια εβδομαδα ηρθε στη δουλεια.Και ειναι πολλες αυτες που δουλευουν μεχρι τις τελευταιες μερες. Πιστευω οτι ο ελληνας αλλαζει,κατα την γνωμη μου μονο ο εγωιστης και ο ηλιθιος δεν αλλαζει.Δυστυχως μονο τα συστηματα δεν αλλαζουν στην ελλαδα.Φιλακια και καλο βραδυ.

    Σχόλιο από ioanna — Οκτώβριος 13, 2009 @ 7:46 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

