ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Οκτώβριος 7, 2009

4 κατηγορίες γυναικών!

Filed under: Uncategorized — simela @ 8:34 μμ

Όταν εσείς τρέχατε για «πανηγύρια» και εκλογές εγώ παρακολουθούσα σεμινάρια με θέμα την τάντρα γιόγκα και μέρος του βουδισμού αλλά πολλά απ’ αυτά που έμαθα δεν μπορώ να τα εκφράσω.
Μου λείπουν λέξεις και οι ήδη υπάρχουσες δεν με καλύπτουν! Δεν εκφράζουν τις αλληθινές έννοιες! Είναι φορτωμένες με διεστραμένες και διαστρεβλωμένες έννοιες και προτιμώ να περιμένω ίσως μέχρι να βρω καταληλότερες λέξεις – Θυμήθηκα τώρα τον ήρωα σ’ ένα έργο του Τέο Αγγελόπουλου που σε μια σκηνή έλεγε ότι έψαχνε λέξεις και ότι πλήρωνε όσο όσο για μια λέξη!!! 
Ωστόσο κάποια πράγματα θα μπορούσα να προσπαθήσω να τα διηγηθώ. Όπως πχ. οι τεσσάρων ειδών γυναίκες που υπάρχουν!

Είδος 1:
Η μητέρα γυναίκα κάτι που οι περισσότερες είναι, κυρίως οι ελληνίδες! Είναι η γυναίκα που μερημνεί για άλλους, που θυσιάζεται για άλλους, που τις περισσότερες φορές παραμελεί τον εαυτό της προκειμένου να βοηθήσει και να προσφέρει ασφάλεια και προστασία σε άλλους! Αυτή που τον ευατό της τον βάζει σε δεύτερη μοίρα!

Είδος 2:
Η γοητευτική γυναίκα! Αυτή που δελεάζει και ξεμυαλίζει, που μαγεύει και που αποσκοπεί στην σαρκική απόλαυση και στον ερωτισμό! Η sex apeal γυναίκα, η καρισματική αλλά και η μαλακή, σε στυλ γατούλας, που με τα νιαουρίσματά της ελκύει την προσοχή των ανδρών και που με όλες τις αισθήσεις της απολαμβάνει την φιληδονία της! Και που ο ανασφαλής ο άνδρας τα δίνει όλα για πάρτι της….

Είδος 3:
Η Αμαζόνα και η ηρωίδα γυναίκα! Αυτή που με την αυτοπεποίθηση και με την δύναμή της προσπαθεί να βοηθήσει τις αδύναμες και φοβισμένες γυναίκες να εξελυχτούν και να πάρουν τα ‘πάνω τους! Αυτή που δεν συμβιβάζεται εύκολα, αυτή που έχει ιδανικά και θέλει να φτάσει εκεί κλπ. Αυτή που μερημνεί για άλλες γυναίκες αλλά που δεν είναι η «μητέρα γυναίκα» του πρώτου είδους!
(Μια δυσαρμονική τέτοια μπορεί και να την βιώνουν σαν τον Χίτλερ ακόμα και να ευνουχίζει τον σύντροφό της!!!)

Είδος 4:
Η πνευματική γυναίκα! Αυτή που από δική της πρωτοβουλία μαθαίνει διάφορες αλήθειες και που μετά τις μαθαίνει σε άλλους! Αυτή που δεν κοτσομπολεύει, που δεν μιλά για ασύμαντα πράγματα που διαδίδει πνευματικότητα και αγιοσύνη, που μαγειρεύει με αγάπη και αφωσίωση που οτιδήποτε κάνει το κάνει με πνευματική ένταση δίχως αυτό να σημαίνει απαραίτητη προσκόληση σε θρησκίες και εκκλησίες!

Σε ποιά κατηγορία πιστεύετε ότι ανήκετε εσείς γυναίκες αναγνώστριες; Θα χαιρόμουν να ακούσω μερικές από εσάς και στην επόμενη ανάρτηση θα γράψω το είδος που αντιπροσωπεύει εμένα αν και εσείς που με διαβάζετε καιρό με γνωρίζεται καλύτερα κι από μένα και ήδη μ’ έχετε κατατάξει κάπου….

11 Σχόλια »

  1. Eγώ νιώθω οτι ανήκω στην πρώτη κατηγορία, αλλά το παλεύω να φτάσω να ανήκω στην τέταρτη. Και είναι κομματάκι δύσκολο, αλλά το προσπαθώ. Εσύ καλή μου, νομίζω οτι είσαι ήδη στην τέταρτη, και να παραμείνεις εκεί και με τις αναρτήσεις σου και αυτά που μαθαίνεις και τα μοιράζεσαι μαζί μας να μας βοηθάς να φτάσουμε κι εμείς. Καλό βράδυ Συμέλα.

    Σχόλιο από ελευθερία — Οκτώβριος 7, 2009 @ 9:15 μμ | Απάντηση

    • ε, και δεν το ‘ξερα μήπως βρε;;;;
      μακάρι να έχω φτάσει στο νούμερο 4!!!
      τιμή μου θα ‘ταν!!!

      διάβασε και το σημερινό κομμάτι με κάθε δεκαετία και κατηγορία!!!

      Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 8, 2009 @ 8:04 μμ | Απάντηση

  2. Συμελλα μου καλημερα, πολυ διαλογισμο βλεπω γι’αυτο χαθηκες απο το φεϊς????που ανηκω , ελα τωρα ερωτηση, φυσικα στη πρωτη,τι στο δϊαολο ελληνιδα μανα ειμαι????? Ομως επειδη διαβαζω προσπαθω να περναω και μηνυματα, αλλα το δοσιμο δοσιμο δεν το αμφισβητω.Α!!!!! ΡΕ μηνυματα που μας περασαν και οταν μεγαλωσουν τα παιδια μας αποτιναζουν σαν τον τουρκικο ζυγο.ΧΑΧΑΧΑ Φιλακια

    Σχόλιο από Ελευθερία — Οκτώβριος 8, 2009 @ 6:35 πμ | Απάντηση

    • άσε βρε ελευθερία τον διαλογισμό τον προτιμώ από το φεις…

      δεν ξέρω αν το κατάλαβα αυτό: Α!!!!! ΡΕ μηνυματα που μας περασαν και οταν μεγαλωσουν τα παιδια μας αποτιναζουν σαν τον τουρκικο ζυγο

      αν θες το εξηγείς!!!

      Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 8, 2009 @ 8:07 μμ | Απάντηση

      • Δεν μπορεσα να σου απαντησω Συμελα εγκαιρως,αυτη την εποχη κανω κατι εξετασεις και ειμαι για γελια, ενα να σκεφθεις οτι εφυγα γιατι δεν μπορουσα να κανω μαγνητικη και να με βαλουν στο φουρνο.Ασε…..νευρα μια χαρα.Ηθελα να πω οτι ολα αυτα τα μηνυματα που μας ειχαν περασει οι γονεις μας για την αφοσιωση,το δοσιμο, την υπακοη, την καταπιεση του δικου μας εαυτου σε δευτερη μποιρα και καναμε το λαθος να το περασουμε εμεις στα παιδια μας,ωσπου επαναστατησαν γιατι τους κουρασαμε ,και γιατι και μεις τελικα μαθαμε οτι ολα αυτα ειναι καταπιεστικα για ολους, οχι μονο για την οικογενεια αλλα και για μας τις ιδιες, Ποσο ομως φθασαμε για να τα βγαλουμε απο πανω μας.Τωρα ομως οτι μπορω.Πανω απ’ολα θελω χρονο για μενα………Φιλια

        Σχόλιο από Ελευθερία — Οκτώβριος 12, 2009 @ 5:49 μμ

  3. Εγώ ανήκω στη «χαζή γυναίκα» (μια κατηγορία απο μόνη μου) που βλέπει τον τοίχο μπροστά και πάει και πέφτει φουριόζα. Καλημέρα!

    Σχόλιο από El — Οκτώβριος 8, 2009 @ 8:50 πμ | Απάντηση

    • ελ, έχει την χάρη του να ανήκουμε σε δικές μας κατηγορίες! μόνοι μας!
      λύκοι της στέπας κάπως…

      μου θύμισες και το βιβλίο μου που ο ΚΕΔΡΟΣ, θαρρώ, ήταν που μου ‘πε «βρε κοπέλα μου πολύ όμορφα τα έγραψες αλλά δεν ξέρουμε σε ποιά κατηγορία να το βάλουμε…»
      «ε, βγάλτε κι εσείς μια νέα κατηγορία για τα ακατηγοροποίητα – έτσι λέγονται;» του ‘πα κι εγώ….
      αμάν αυτές οι κατηγορίες πια!!!!

      Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 8, 2009 @ 8:16 μμ | Απάντηση

  4. Δαγκωτο στη πρωτη κατηγορια, δε το συζητω καν.Το εχω αγαπη μου το εχω.Αν και θα ηθελα να ειχα κατι και απο την κατηγορια 2 αλλα δυστυχως αυτο δε το εχω.Τωρα εδω ταιριαζει αυτο που λεω (και οτι ειπαμε κοριτσια εδω να μεινει)γιατι δε μας συμφερει καθολου αυτη η κατηγορια.Α!!!εκεινο το υπεροχο τραγουδακι που λεει η Αφροδιτη Μανου (δεν ειμαι σιγουρη για την τραγουδιστρια) ειμαι η Μαιρη Παναγιωταρα μια εργαζομενη μητερα μια καλη νοικοκυρα…το ξερεις? ειναι τελοιο και θα ηθελα να το χαρισω σε ολα τα κοριστια που ανηκουμε στην πρωτη κατηγορια με πολυ αγαπη.Ε! ρε κατι γλεντια που κανουμε με αυτο το τραγουδακι.

    Σχόλιο από ioanna — Οκτώβριος 8, 2009 @ 9:27 πμ | Απάντηση

    • καλά για σένα ούτε καν συζήτηση!
      άλλωστε το είδα κι όλας…. είμαι και αυτόπτης μάρτυς!!!
      και… μη φοβού ντεεεε…
      ότι είπαμε εδώ θα μείνει!!!

      φιλιά καλή μου… από τα κρεμύδια σου τρώω ακόμα, ε!!!
      σσσσσ κάτσε καλά…. σαν τα μάτια μου τα προσέχω!!!

      Σχόλιο από simela — Οκτώβριος 8, 2009 @ 8:20 μμ | Απάντηση

  5. […] προτείνω οπωσδήποτε να διαβάζουν πρώτα την ανάρτηση ΑΥΤΗ με τις 4 κατηγορίες […]

    Πίνγκμπακ από Δεκαετία & κατηγορία… « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Οκτώβριος 8, 2009 @ 7:44 μμ | Απάντηση

  6. […] για να καταλάβεις πρέπει οπωσδήποτε να διαβάσεις  ΑΥΤΗ την ανάρτηση, πρώτα, και μετά […]

    Πίνγκμπακ από Η αρμονική γυναίκα « ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ — Οκτώβριος 10, 2009 @ 8:29 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

