ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Σεπτεμβρίου 30, 2009

Δουλειά και Indigo

Filed under: Uncategorized — simela @ 1:41 μμ

Έχω δουλειά… γι αυτό καθηστερώ να γράψω!
Εκτός από τα διάφορα σεμινάρια στα οποία συμμετέχω διαβάζω και κάνω και ασκήσεις με το βιβλίο της Byron Katie «Αγάπα τη Ζωή όπως είναι»
Μην κοντράρεσαι, δηλαδή, με την κατάσταση και με τα γεγονότα διότι το μόνο που καταφέρνεις είναι να αναστατώνεις και να εκνευρίζεις τον εσωτερικό σου κόσμο διότι τον έξω κόσμο δεν πρόκειται να τον αλλάξεις! Πρόκειται για μια αντίστροφη μέτρηση! Αντί να ευτυχήσουμε αλλάζοντας πρώτα τον κόσμο ευτυχούμε πρώτα μέσα μας και ο κόσμος μετά αλλάζει από μόνος του!
Απλά αλάζουμε τον τρόπο της σκέψεώς μας και όλα μετά παίρνουν μια άλλη μορφή και μια άλλη διάσταση!
Προσπαθώ, λοιπόν, κι εγώ να μάθω να περιεργάζομαι ένα θέμα μου που όσο κι αν το ‘χω, ήδη, δουλέψει πάλι όταν το σκέφτομαι με λυπεί και όταν μια σκέψη σε λυπεί ή σε οργιάζει ή σε στενοχωρεί κλπ., δεν είναι αποτελειωμένη! Δεν την έχεις δουλέψει τελείως! Χρειάζεται να τη δουλέψεις περισσότερο να αφοπλίσεις τη δύναμή της σε σημείο να σε παρατήσει αυτή και να σ’ αφήσει σε ηρεμία και γαλήνη!
Θέλω να μάθω να αποδυναμώνω τη δύναμη της σκέψης που με κάνει να είμαι σκλάβα στην δική της πεποίθηση και αλήθεια!
Είμαι στην αρχή του βιβλίου ακόμα κι έχω όλη την διάθεση να το δουλέψω…  

Ταυτόχρονα έχω δει και κάτι στο ιντερνετ που μου κίνησε την περιέργεια!
Έχει κανείς υπ’ όψην τι είναι τα παιδιά Indigo; Εγώ δεν είχα ιδέα αλλά ακούγεται πολύ ενδιαφέρον και μόλις τώρα παράγκειλα κι ένα σχετικό βιβλίο από το ιντερνετ!

Τα παιδιά αυτά, λέει, γεννιούνται με ιδιαίτερα αυξημένη τη νοημοσύνη, έχουν δυσκολίες να συμβιβαστούν στα πρότυπα της κοινωνίας, δεν αρέσκονται στα απλά πράγματα, βρίσκονται μονίμως σε κίνηση ψάχνωντας για κάτι το ενδιαφέρον, αφού τα απλά και καθημερινά δεν τους συγκινούν, και λανθασμένα επιφορτώνονται συνήθως την διάγνωση ADHD «Attention Deficit-Hyperactive Disorder» (Υπερκινητικά ίσως λέγεται στα ελληνικά)

Και αν ο γονέας, ή έστω κάποιος στο περιβάλον του παιδιού, δεν έχει ιδέα για την πιθανότητα αυτή υποκείπτουν στην διάγνωση των γιατρών και στη συνέχεια στην αγωγή φαρμάκων που, όπως συχνά λέω, πολλές φορές χειροτερεύουν την κατάσταση παρά τη βοηθούν!!!

Αυτά τα λίγα, μόνο, για την ώρα… Επανέρχομαι με νέες ανακαλήψεις και αλήθειες!!!

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

