ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Σεπτεμβρίου 27, 2009

Meditation Μέρος 2

Filed under: Uncategorized — simela @ 9:38 μμ

YOGA-MÄLARE 024Το περασμένο Σάββατο ήμουν σε σεμινάριο όπου κάναμε και κάποιες ασκήσεις αυτοσυγκέντρωσης εξ ου και η έμπνευση αυτής της ανάρτησης με την απλή αυτοσυγκέντρωση! Αυτήν που μαθαίνουμε στην αρχή κι εύχομαι κάποιοι από εσάς να την έχετε δοκιμάσει! Το καλύτερο θα ‘ταν να την έχετε κάνει μερικές μέρες για να περάσουμε στο δεύτερο μέρος!

Ένας γλυκοχαμηλόφωνος γκάιντ/δάσκαλος/εισηγητής (πώς λέγονται αυτοί;) μας οδηγούσε και μας έλεγε, τότε, στην εισπνοή να βάζουμε μέσα μας δροσερό αέρα και στην εκπνοή να βγάζουμε από μέσα μας ζεστό αέρα! Εισπνοή δροσερός αέρας – εκπνοή ζεστός αέρας και σιγά σιγά να γεμίσει το μέσα μας με δροσερό αέρα…
Όταν αυτός έλεγε έτσι, δεν ξέρω τι μου ‘ρθε εμένα, κι αντί για δροσερό αέρα εισέπνεα ΛΕΥΚΟ! Ένα αφηρημένο λευκό χρώμα! Κι όταν εξέπνεα αντί για ζεστό αέρα έβγαζα ΜΑΥΡΟ! Ένα αφηρημένο μαύρο χρώμα!
Τα affirmation (δυσκολεύομαι να βρω αντίστοιχη ελληνική λέξη αλλά θα το πω νοητική εικονοπλασία) είναι μεγάλη υπόθεση και στην αυτοσυγκέντρωση αλλά και σε άλλες ασκήσεις που αφορούν την εσωτερική μας ηρεμία!
Και φτιάχνοντας στην φαντασία μου την εικόνα, με το λευκό να μπαίνει μέσα μου σε κάθε εισπνοή και με το μαύρο να βγαίνει από μέσα μου σε κάθε εκπνοή, δεν άργησα να δω μια Συμέλα ντυμένη στα ολόλευκα! Όχι μόνο έξωτερικά, που ήδη ήμουν ντυμένη στα λευκά, αλλά και εσωτερικά!
Μια λευκή Συμέλα με όλη την καθαροσύνη και την λευκάδα που θα μπορούσε να έχει το χρώμα το λευκό! Ένα κατάλευκο σύνολο, και έξω και μέσα, ένα κάτι σαν λευκό σύνεφο που αντανακλούσε και διαλαλούσε την καθαριότητα, την αγνότητα και την υγεία!

Ταυτόχρονα ήμουν συγκεντρωμένη και στις εισπνοές και τις εκπνοές που αποτελούν το κύριο μέρος της αυτοσυγκέντρωσης – Εισπνοή (ΛΕΥΚΟ), εκπνοή (ΜΑΥΡΟ), εισπνοή (ΛΕΥΚΟ), εκπνοή (ΜΑΥΡΟ) κοκ.

Κάντε το κι εσείς ξεκινώντας όπως στο πρώτο μέρος, με χαλάρωση του σώματος, τα χέρια να ακουμπούν όπου χαλαρώνουν καλύτερα (πάνω στα γόνατα ή στους μηρούς), τα σαγόνια να ξεκολλήσουν και να χωρίσουν (κάντε πρώτα και κάποιες γριμάτσες ανοιγοκλείνοντας τα σαγόνια δεξιά, αριστερά, πάνω, κάτω… και μη σας νοιάζει που γίνετε άσχημοι) και επικεντρώνοντας στις εισπνοές-εκπνοές!
Για ευκολία και για να μπείτε πιό εύκολα στην ατμόσφαιρα της αυτοσυγκέντρωσης μετρήστε και μερικές φορές από το 1 μέχρι το 10 και προς τα κάτω μετά! Και αφού δημιουργήσετε την κατάλληλη ατμόσφαιρα ξεκινήστε την φαντασία με το λευκό και το μαύρο! Για κάποια χαλαρή και σιγανή μουσική να ακούγεται σε μια γωνιά δεν χρειάζεται καν να πω…

Κάντε και αυτή την άσκηση για, συνολικά, 15-20 λεπτά καθημερινά και σε λίγες μέρες έρχομαι με το τρίτο μέρος!

Advertisements

1 σχόλιο »

  1. Τέλειο!! 🙂 🙂

    Σχόλιο από αριαδνη — Σεπτεμβρίου 28, 2009 @ 10:39 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

Αρέσει σε %d bloggers: