ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

Σεπτεμβρίου 21, 2009

4,9 οι Λευκοί μου Άγγελοι…

Filed under: Uncategorized — simela @ 6:33 μμ

Πριν 2 περίπου ευδομάδες ήρθε, επιτέλους, το γράμμα από το νοσοκομείο Söder Sjukhus (SÖS) για τον εξάμηνο έλεγχο και αντί για το όνομα του ογκολόγου, που με παρακολουθούσε καθ’ όλο το διάστημα των θεραπειών μου, έγραφε το ελληνικότατο όνομα Αλέξανδρος Αρβανίτης!
Μάλιστα! Έλληνα ογκολόγο, λοιπόν, θα συναντούσα και σηνάντησα σήμερα, στις 11.00 η ώρα το μεσημέρι, ένα παιδάκι ήταν δεν ήταν 30 ετών…
Χάρηκα που έτυχα σε Έλληνα γιατρό χάρηκε που έτυχε σε Ελληνίδα «ασθενή» και τα ‘παμε σαν να γνωριζόμασταν από χρόνια παραβιάζοντας, λιγάκι, και τον περιορισμένο χρόνο των 20 περίπου λεπτών…

Και αναπόφευκτα φτάσαμε και στο ερώτημα των εξάμηνων εξετάσεων που κάνουν στην Ελλάδα, κι όχι εδώ, που λέγαμε τις προάλλες!
Η απάντητή του ήταν η ίδια που μου ‘δωσε παλαιότερα και ο Tommy Fornander, ο κανονικός μου ογκολόγος, που σίγουρα θα τον ξαναδώ σε επόμενες επισκέψεις, είπε ο Αλέξανδρος, σήμερα, καθότι αυτός για ένα μικρό διάστημα μόνο έχει αυτή την θέση!
«Στην Ελλάδα αυτά συνήθως γίνονται σε ιδωτική βάση και επομένως επί πληρωμής αλλά και ο Έλληνας γενικά είναι απαιτιτικός και ανύσηχος…», απάντησε! Όσο για την προκείμενη κατά 5 μήνες καθυστερημένη εξέταση «Να τηλεφωνάς και να επιμένεις αν αργούν να σε καλούν» μου ΄πε!
Μάλιστα! Εδώ κατέληξε η Σουηδία! Να τηλεφωνάμε και να απαιτούμε που παλιά κοιμώμασταν με ήσυχο το κεφάλι που για οτιδήποτε θα μας καλούσαν αυτόματα…

«Είσαι σίγουρος ότι δεν είναι επειδή γίνονται περικοπές κλπ…» του ρώτησα και μου φάνηκε τόσο ειληκρηνής στο ότι δεν πρόκειται περί αυτού αλλά περί άλλης φιλοσοφίας που έχουν εδώ!
«Ούτως ή άλλως και με τις ακτίνες αν βρεθεί κάτι, πριν το αντιληφθούμε στην αρχή κάποιου συμπτώματος (πριν, δηλαδή, κάποιον πόνο στα οστά ή κάποιον βήχα στα πνευμόνια), οι θεραπείες που δίνονται μετά μια επιβράδυνση του θανάτου επιφέρουν και τίποτα άλλο! Δώρον άδωρον, δηλαδή, να το γνωρίζουμε πριν το σύμπτωμα και επι πλέον περισσότερος ο χρόνος με ανυσυχία και φόβο…
Εκτός της περίπτωσης ότι αυτό το κάτι, που ίσως φανεί στις ακτίνες, τελικά δεν σχετίζεται με καρκίνο και δίχως λόγο ανησυχεί ο ασθενής με αποτέλεσμα η ίδια η ανυσυχία και ο φόβος να επιφέρουν τα χειρότερα…

Ούτε για σκιντογραφία ζήτησα να πάω ούτε και για ακτίνες στα πνευμόνια και αν επέμενα θα μου ‘στελνε!!! Τ’ αφήνω όλα να μεριμνήσει το Σύμπαν γι αυτά! Εγώ ξέρω ότι είμαι καλά!
Μόνο για μαστογραφία θα πάω! Άφησα και αίμα εκείνη τη στιγμή επειδή ήθελα να δω τα λευκά αιμοσφαίρια που πάντα τα παρακολουθούσα!
Στα 4,9 ήταν μου ‘πε μετά από 3-4 ώρες που με τηλεφώνησε ο γιατρός και θυμήθηκα να ρωτήσω και την ηλικία του γιατί στο νοσοκομείο το είχα ξεχάσει – Τα ρωτώ εγώ αυτά και γούστο και καπέλο του καθενός αν θέλει να παρεξηγηθεί ή να παρεξηγήσει…
27 ετών το παληκάρι! Χθεσινό παιδί, δηλαδή, και του δίνω και τα συγχαρητήριά μου που το ιστορικό μου το γνώριζε απ’ έξω και ανακατωτά, που λέμε,  διότι έχω δει και γιατρούς να διαβάζουν στην οθόνη το ιστορικό σου την ώρα που ήδη βρίσκεσαι μέσα…
Κι έτσι με τους 4, 9 λευκούς αγγέλους να με προστατεύουν είμαι μια χαρά και αμφιβάλλω αν τους τηλεφωνήσω σε περίπτωση που πάλι αργήσουν να με καλέσουν σε έξι μήνες… ας με καλέσουν όποτε θέλουν και όποτε γουστάρουν!

Αυτά!

6 Σχόλια »

  1. Μπραβο Συμελλα για τα αποτελεσματα.Χαιρομαι που ενημερωσες.Περιμενα.Πολλα φιλια!

    Σχόλιο από Soula — Σεπτεμβρίου 21, 2009 @ 8:26 μμ | Απάντηση

    • Σουλάκι μάλλον εσύ ανησυχείς για την υγεία μου κι όχι εγώ!! όλα πάνε τέλεια, όλα πάνε καλά… dont worry be happy 😉

      Σχόλιο από simela — Σεπτεμβρίου 22, 2009 @ 11:01 πμ | Απάντηση

  2. μπραβο ρε θεια συγχαριτιρια για τα αποτελεσματα εισαι πολυ δυνατη……..

    Σχόλιο από meletlidou xenia — Σεπτεμβρίου 22, 2009 @ 7:50 πμ | Απάντηση

    • ξένια δεν ήταν ακριβώς αποτελέσματα αυτά… έναν ογκολόγο μόνο είδα, τίποτα άλλο… ο εξάμηνος έλεγχος μόνο!
      έχω αποφασίσει να μην τα σκέφτομαι και ότι θέλει ας κατεβάσει… και, ναι, ίσως χρειάζεται δύναμη να αποφασίσεις κάτι τέτοιο… δεν ξέρω!
      αισθάνομαι καλά και αυτό έχει σημασία!

      Σχόλιο από simela — Σεπτεμβρίου 22, 2009 @ 11:07 πμ | Απάντηση

  3. Jätteskönt att allt verkar bra!! Och 4,9 låter ju helt ok! Och jag förstår att du tyckte det var skönt att få prata med nån «landsman», även om han var (nästan) ett barn…Fortsätt att må toppen, kram!

    Σχόλιο από Ingabritt — Σεπτεμβρίου 22, 2009 @ 10:29 πμ | Απάντηση

    • ja, ja vännen! jag har en känsla av att de vita blodkropparna är de viktigaste! de låter inga främmande att trädda in på ngt sätt….ibland är det bäst att inget veta, faktiskt!
      och ja, du ser vad lustigt! han föddes när min äldsta son föddes….
      kram och god fortsättning till oss båda…

      Σχόλιο από simela — Σεπτεμβρίου 22, 2009 @ 11:14 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

